הודעות והגיגים

דבר היוצרת

בוקר טוב. אם לא יקרה משהו לא צפוי, אעלה כאן רק עוד שיר או שניים, וזהו. לא הייתי טורחת להודיע, אם גלי לא הייתה מצפה ממני למצוא ולהעלות עוד שירים שכתבתי בתקופת הקורונה בארצות הברית. את זה אני אקיים. הייתה לי הלילה שיחה ארוכה עם ג'ני (כן, זאתי מהשירים), חכמה כרגיל. היא אמרה לי: את לא צריכה לכתוב לאנשים שלא יודעים להכיל אותך ואת היצירה שלך, וכנראה גם לא רוצים. האם יש לזה קשר לגיל ולדור? יתכן.

 

לא באתי לאתר הזה כדי שתלטפו לי את האגו. אני לא צריכה אישור לכתיבה שלי, ובטח לא לקבל פרשנויות על מה ולמה כתבתי. מצחיק שיש אנשים שמסבירים לי את השירים שלי, ובדרך כלל גם לא פוגעים. בטח לא שתחנכו אותי או תחרימו אותי כי אני לא משתפת פעולה עם הקריזות והעקרונות הפרטיים שלכם שלא מחייבים אותי. זה אנושי. אני יודעת. אבל אם אתם רוצים רק להתחבק ולהתנשק ולספר לעצמכם כמה אתם נפלאים, אז Sorry, לא אני.

 

עוד משהו. קשה לי לא לחשוב שיש כאן גם משהו שקשור לבחירות האישיות שלי, מה שאתם בטח תקראו "העדפה מינית". ואל תתחילו להתחסד פתאום. אני עוברת את זה מגיל 14 ולא תחדשו לי כלום. תאמינו לי. שתינו יודעות מניסיון חיים מה זה להיות The other. ג'ני נולדה בשם חואנה. לילדים בבצפר שלה היה קשה כנראה לקבל ילדה לבנה-ג'ינג'ית עם שם מקסיקני. אז היא אימצה את השם ג'נה. לא שזה עזר לה, והיא שונאת את השם חואנה. זה מה שאני יכולה לספר, כדי שתבינו מה זה שמסמנים אותך כשונה ומוזרה. כן. כתבתי על זה. אני כותבת מאז שאני זוכרת את עצמי.

 

אני מבקשת לא לקבל תגובות.

 

תגובות

גלי צבי-ויס / ברשותך, בכל זאת אגיב החברה של ג'ני היקרה❤ / 27/09/2024 06:50
הַחֲבֵרָה שֶׁל גֵ'נִי / תודה, אבל / 27/09/2024 10:10