את לי...26/06/2021 17:31 | אילה בכורבא לי לרשום שיר אהבה וזאת התוצאה את לי.... את לי המים עת אצמא אלגום ממך וחיית נפשי את לי האויר, עת ארגיש מחנק אנשום אותך ואתאושש את לי הרוח שתיבש זיעתי. את לי הלחם, עת ארעב אנגוס ממך ושבעתי.. את שושנה בין החוחים את המיית ליבי האחת שאהבה נפשי את המיית ליבי, את לי החיים |