דאגה

23/06/2026 15:06 | אילה בכור

דאגה

דאגה בלב איש ישיחנה 

נאמר במקורות

אז הנה שיחת דאגה

בין דג לגד 

 אמר הדג -לי יש דאגה לארוחה הבאה   

ושלא אהיה למאכל לדג אחר, חלילה 

 ועונה גד - אני דואג שמא לא תהיה לי אהבה

 ולא הכנסה לחיות ברווחה עם האהובה

אני גאה מידי לבקש מהורי העשירים תמיכה

המשיכו גד והדג לתנות הצרות. אמר להם הדייג

היזהרו ...

בא דג גדול ובלע בשניה את הדג הקטן וכאן נגמר הסיפור הסתיימה השיחה

אך גד המשיך לדון עם עצמו בדאגה ..

שמע הדייג את גד

והחל לספר לו דאגותיו....