גרעינים24/06/2026 08:39 | דינה קגן
איראן מתי תשיגי גרעינים ? לא אוכל כל העולם נגד הגרעינים שלנו ארהב וגם הישראלי הזה ביבי !
ביבי , ביבי מה יותר חשוב לך בעולם ? זה כבר ידוע שאיראן לא תקבל גרעינים ולצאת חופשי כל דג רקק מכל כל דבר ולהשאר נקי וצח כביום הילוודו.שמפניה נשתה סיגרים נעשן בדרך נטייל אצל המי ומי במיוחד הוא אוהב את ארהב שם אולי הוא רוצה להחליף את טראמפ ולהיות בחדר הסגלגל. להיות עם כל השפנפנות ולהיות עם מלניה גם כי שרה לא מספיקה . ולדחוף את העניין איראן לא תקבל גרעינים גם לא לבנים גם לא שחורים גם לא של אבטיח הקטנים האלה ממש פצצה .
גילו משהו בשכונה שלי ליד אנחנו נקראים к3 כבר מזמן ןהמספר שלנו 18d איזה מעניין שזה ככ ליד וגילו את זה בכוכב ליד רק עכשיו משהו סופר מעניין שצפינו לשם מאז מעניין בסללורים שלנו כמו ששם קוראים להם . איך אנחנו יודעים ככ מה הולך בכדור ליד ? הקפנו את הכל כבר בנתונים המחקרים שלנו כבר מזמן ערוכים ומוכנים על כל פני הגלקסיה . לכל מקרה שהאוקיינוס הידידותי שלנו יגלוש. או שתהיה מתקפה
של ה הl ללים גם פה יש מריבות והתנגדויות בלתי נמנע . מה אספר לכם חדש יש פירות חדשים ומצבי מזג אוויר חדשים וטכנולוגייה קצת אחרת מעבר הכל רגיל. וידוע. מצחיק שאנשים עדיין מאמינים שהכוכב עגול . קולומבוס השלישי גילה את שלנו ומאז,אנחנו חיים פה . תרצה סלט קינוח ממש טעים בעצם פה זה מנה ראשונה אבל אתם קוראים לזה קינוח . ואז יש מנת חלבון ואחרון מנת זיכרון כדי שתזכור הכל בפנוגרף שלך ההמכשיר הזה שאתה לוקח איתך לכל מקום אצלכם זה סלולר. עכשיו יש,בחוץ ברד תות זאת אומרת שאי אפשר לצאת כי הוא דביק ונדבק אלייך כשיהיה ברד ענבים הכי כיף ללכת עם פה פתוח וללקט . ואז גדלים ענבים במקומות שונים . ומשונים . אני אוהבת את עונת הארטיק שעכשיו . ואתם איזה עונה אתם אוהבים ?. |