כשהיינו ילדים

27/06/2026 18:17 | אילה בכור

כשהיינו ילדים שיחקנו 

קלס דוק וחמש אבנים

שיחקנו בתופסת מחבואים ומחניים

 עבדנו בקטיף כותנה ובננות

בענף הנוי וגם עם פרות ותרנגולות

 שרנו ורקדנו במעגל ובזוגות 

 ‏ ולא התעייפנו, את החיים בלענו   רצנו בחולות ברגליים יחפות

אספנו צדפים ובנינו ארמונות מחול, קפצנו על ובין הגלים

ושטנו בסירה לאי היונים

כן פעם היינו ילדים וזה היה מזמ ן  ועכשיו אנחנו נחשבים מבוגרים    אבל הכול זוכרים ומידי פעם לילדים ולנכדים מספרים

 איך היה כשאנחנו היינו ילדים