סיפורים

החלון האדום / פרק 25

החלון האדום / פרק 25

שעטת המכוניות בחוץ וסירנות האמבולנסים והמשטרה קרעו את דממת החדר, נילי קמה ודידתה אל עבר המקלחת, שטפה את פניה , התקלחה והתאפרה מעט להפיג את העצבות שהייתה ונעלמה בחלקה בזרועותיו של נווה.

היא התנחמה בזרועותיו בלבד , ליבה עדיין היה נתון לריקי, כעסה התפוגג בחלקו אך הכול  אצלה עדיין לא היה פתור, היא הייתה מבולבלת.

נכנסה חזרה אל חדר השינה והביטה בנווה, בחור טוב וכיף להתנחם בזרועותיו אך זה לא הגבר שהייתה רוצה לחיות אתו.  נילי לקחה עט ונייר וכתבה לו מסר,

"נווה יקר, היית לי לנחמה גדולה, אתה יכול להמשיך לישון ותרגיש חופשי כאן אני יוצאת לקניות אשוב מאוחר יותר" וזהו לא הוסיפה דבר, היא לא רצתה לפגוע בו וגם רצתה אותו לידה , אולי לעזרה ואולי מי יודע.

נווה התעורר ומצא את עצמו בביתה של נילי והיא לא נמצאת, הוא ראה את הפתק שהשאירה לו על בגדיו שעל הכיסא , הוא קרא שוב , היית לי לנחמה, הוא הבין מייד למה התכוונה נילי, לבש את בגדיו טרק את הדלת ויצא.

פתאום הוא הבין איזו טעות הוא עשה וקיווה שזה יישאר בגדר סוד.

הוא שלח הודעה לנילי בזו הלשון,

"נילי יקרה, נחמה קורית פעם אחת ומנחמת את דורשיה" ושלח,

  נווה החליט לעזור לריקי והחל לחפש עורך דין מוכר שיכול לעזור להם , הוא מצא ופנה אל המשטרה ומסר להם.

הכול החל להתגלגל, המשטרה המשיכה בחקירותיה, את סטפן ואת ריבי , את נילי ואת החברים של ריקי, השאלה הייתה מי הטביע את דלילה, שכן היו הוכחות על הנבוט , די אן איי של דלילה, ומי נתן את המכה היו צריכים להחליט בין ריבי לסטפן אך לא יכלו לקבוע מי הטביע אותה , אולי ריקי התעורר ומצא אותה מעולפת במיטה ונבהל והוא הטביע אותה , את כל אלה, עורכי הדין בשאלות צולבות צריכים לפתור.

הימים התארכו וריקי היה מיואש במעצר, נילי לא באה לבקר אותו חבריו רק שלחו הודעות שהעבירו לו ואיש לא דאג לו באמת. הוא היה מדוכא. איך הגיע למצב הזה , שאל את עצמו ולא ראה מוצא, לא האמין שיחזור להיות כמו שהיה קודם, כל כך נעצב וכל כך התגעגע לנילי וחבריו, לעולם הקודם שלו.

לילה אחד ברוב ייאושו גלגל את הסדין המלוכלך כחבל ומצא דרך לחנוק את עצמו וכך עשה. בבוקר הסוהרים גילו אותו ללא רוח חיים.   

רחלי גבאי

המשך יבוא

תגובות

שמואל כהן / איזה סיום דרמטי של הפרק הזה / 29/01/2022 23:55
גלי צבי-ויס / היית לי נחמה / 30/01/2022 05:55
רחל בנגורה / לא קל להישחק ולהיגרס במכונות הצדק / 30/01/2022 08:34