סיפורים

הפתעה בזימבבוא / פרק ו

הפתעה בזימבבוא / פרק ו

שממה ועוד שממה, מרחוק ראינו משפחת פילים ופה ושם מתרוצצות בנות יענה, עלינו חזרה למכוניות ופרצופו של אסי פתאום שמח וצוחק , ואני מבואסת לגמרי, נסענו עוד כחצי שעה ושוב המדריך עצר את כל המכוניות , ראינו מין ביצה כמו שלולית מים וציפורים משונות שותות שם, הורשינו לרדת ולהביט בעופות הללו, כולם ירדו ואני עדיין יושבת , ממש לא בא לי לרדת,

" נו תרדי כבר " צעק אסי

לא רציתי מהומות וירדתי , והנה כבר שולה לידינו , איך היא קלטה אותנו מהר,

"ריבהלה איזה יופי פה את לא נהנית ?" שאלה שולה

"לא שולה, את מכירה אותי, מההה אסי פתאום גילה לך את ההפתעה ?" אני שאלתי בסקרנות

"כן, פגשתי אותו ודיברנו וככה התגלגלו העניינים" ענתה

כן בטח אצלה התגלגלו העניינים, ממש מוזר, אני מסתובבת וממש לא בא לי לדבר איתה, פתאום עפה מעל ראשי ציפור אחת ומהבהלה נפלתי לביצה הזאת , כולי נמרחתי בבוץ, השמלה מפריז שינתה צבע והנעליים מברצלונה נעשו חומות ושולה צוחקת , מתפוצצת מצחוק, ואני בלב מקללת אותה שתמות , מאיפה היא נפלה לי פה, ואסי צוחק אבל מושיט לי יד , בטח לפני כולם הוא בחור טוב, הוא מושך אותי ואני יוצאת מהביצה כולי מסריחה איזה טיול מחורבן.

אני מתחילה לבכות ותוך כדי הבכי אני מרגישה שמישהו מנקה לי את הבוץ מהגב ואצבעותיו מלטפות לי את הכתפיים והצוואר, וכל כך נעים לי , אני לא זזה ומתרפקת על רגעי החסד האלה, בזווית העין ראיתי את הרמן עם המטפחת הוא, הוא שמנקה לי את הגב, אני מגניבה לו חיוך מזמין והוא בעיני התכלת שלו מביט בי ומחייך, ממשיך בפעולת הניקיון ואני מסתובבת ונותנת לו את האני הקדמי שלי, הוא מנקה ואני בעננים.

מעניין שלאסי ממש לא אכפת, לא כמו תמיד שהוא מתערב ומרחיק כל בר אנוש ממני, היום הוא בכלל עסוק בשיחות עם השולה הזאת.

בתוך השממה הזו ראיתי קרן אור שחיממה את ליבי.

אסי הזמין את שולה והרמן לעלות לגיפ שלנו , אבל הפעם אני לא כועסת, הזמנתי את הרמן לשבת לידי. אני מגניבה שוב חיוך שובב להרמן מהצד כדי שאסי לא יראה. האצבעות האלה המיסו את ליבי.

אני מתה להתקלח אפילו במיץ תפוזים רק להוציא את הבוץ הזה מגופי.

אנחנו מגיעים לצריפונים המגעילים האלה והמדריך מכריז שנאסוף את הדברים שלנו, ולפני שהוא מסיים את המשפט שולה פונה אליי ואומרת לי,

"ריבהלה אנחנו נוסעים כעת למלון קצת יותר טוב בעיר "

מאיפה היא יודעת הכול , מההה היא בדקה את המסלול כבר קודם ?

ואסי מחייך ואומר לשולה,

"מה באמת, איזה יופי, את רואה ריבה שם כבר תתקלחי" כאילו הוא לא ידע על המסלול הזה ורק שולה השכנה , ידעהההה. מוזר, בכל טיול אסי עושה את המסלול והוא יודע הכול. מוזר. אבל בינתיים אני מתענגת על קרבתו של הרמן.

רחלי גבאי

המשך יבוא

 

תגובות

שמואל כהן / קוראים לזה בעברית חילופי זוגות / 07/02/2022 20:59
רחלי ג. / שמוליק יקר אני כמעט לא פעילה בפייסבוק ודווקא הגבתי לך פעמיים בזמן האחרון / 10/02/2022 20:07
גלי צבי-ויס / ממש מוזר / 08/02/2022 06:45
רחל בנגורה / איזה יופי של סלט כבר עשית כאן רחלי. / 08/02/2022 10:27