סיפורים

חפץ בהפתעה -

חפץ בהפת...עה 

1

אפרת במכנסי טייץ וגופיה שחורים נכנסה ללובי כהרגלה מידי יום לאחר שחזרה ממכון הכושר .בירכה בחיוך את השומר ששאל לשלומה, ופנתה לתיבת המכתבים ,מעטפה לבנה שבלטה מחוץ לתיבה הסבה את תשומת ליבה, על המעטפה המוארכת בעלת הבליטה היה רשום אפרת. כשנכנסה לדירתה בקומה השביעית זרקה את התיק על הספה בסלון, התיישבה בפינת האוכל לבדוק מה יש במעטפה הלבנה. שפתחה אותה, בתוכה הייתה לא אחרת מאשר גברת מברשת השיניים בעלת הידית האדומה, כבר ידעה מי שלח אותה אליה. כן רק לפני כמה חודשיים סיימה מערכת יחסיים עם בן זוגה, ונזכרה שהמברשת בידה, כמה התרגשה שפינה לה מקום על המדף .קמה ,הרתיחה את הקומקום והכינה  כוס נס קפה, לא לפני שזרקה לפח את המעטפה עם מברשת השיניים .

  

                 כך הכול התחיל..

ביום שישי אהבה ללכת לפארק מול ביתה, עם מחשבותיה על מה שקרה  כל  השבוע, בזמן שהיא הולכת ומתנועעת לצלילי המוסיקה ששמעה באוזניות.

מזג האוויר של תחילת מאי היה נעים שיצאה, כשעצרה להוציא  בקבוק מים  מהפאוץ' ראתה אותו גבר צעיר ונאה שרץ ממולה הוא חייך אליה והמשיך בריצתו.

צעדה לכיוון הבית על מנת להתארגן לקנות מתנה לחברתה יעל שחוגגת יום הולדת בערב .מסיבת היום הולדת הייתה בשיאה בפאב במרכז העיר, ריקודים ומוסיקה. כשניגשה לבר להזמין כוס מיץ, שמעה קול נעים לידה ,אפשר להזמין אותך למשקה, זה היה לא אחר מאשר הגבר מהפארק שחייך אליה.

נעים מאוד גדי

אפרת, יש לך קשר ליעל ,כן היא חברה טובה שלי ואתה? עבדנו ביחד בעבר ונשארנו בקשר.

השיחה קלחה לנושאים בעלי עניין ובין לבין הזמין אותה גדי לרקוד. תרשי לי לשאול אותך אפרת, את יוצאת להליכה מידי יום ,לא ,רק ביום שישי ,ולפעמים גם בשבת אחרי צהרים.

בשאר השבוע אני במכון כושר .אני יוצא לריצה , הליכה כל יום באותה השעה ,אולי נוכל לתאם שנצא ביחד להליכה ,ואחרי נוכל לשבת לארוחת בוקר טובה תצטרך לחכות ליום שישי.              

בזמן שליווה את אפרת למכוניתה ביקש ממנה לכתוב לו שהגיעה הביתה בסדר

כשהזמינה את המעלית חשבה אפרת על שנהנתה מאוד הערב וגם שגדי הוסיף הרבה להנאה. לאחר שהתארגנה לשינה לקחה אפרת את הנייד הכול בסדר לילה טוב, לאחר שנייה קיבלה הודעה , אפשר מחר  להזמין אותך לארוחת ערב ,כן תודה.

בבוקר יום השבת שהשמש רק  חדרה דרך התריס נשלחה אליה הודעה  בוקר טוב איך ישנת? ישנתי מצוין תשלחי לי את הכתובת אבוא לאסוף אותך מהבית בשבע וחצי. השבת עברה על אפרת בניחותא ,כשאכלה ארוחת  בוקר קלה במרפסת השמש ,שמשקיפה על הפארק ..חשבה אולי גדי עכשיו יצא לרוץ...ובעיקר חיכתה לפגישה של הערב.

 

                       הפגישה

גדי חיכה מחוץ למכונית, נתן לה שושנה אדומה עטופה בסרט.

במהלך הנסיעה שאל אם יש לה התנגדות לאכול במסעדת דגים ,אז גם ראתה אפרת כמה נאים היו פניו.

כשנכסו למסעדה קיבלה אותם המארחת, והובילה אותם לשולחן פינתי המואר בנרות, מלצר צעיר חייכן הגיש להם התפריט, ומזג להם יין אדום לכוסות  שהיו על השולחן. גדי לקח את כוס היין והשיק את כוסו בכוסה, לחיינו חייך, ונישק את ידה. הם ויתרו על הליכה לסרט וטילו יד ביד לאורך החוף. בחזרה הביתה  ליווה אותה לכניסה ,תודה גדי היה לי ערב נפלא ,גם לי מאוד נהיתי מקווה שנמשיך  להיפגש בוודאי ליטפה את ראשו, לילה טוב נישק אותה על הלחי.

 

@איריס לוי כל הזכויות שמורות.

8.3.22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  

  

תגובות

שמואל כהן / פְּגִישָׁה, חֲצִי פְּגִישָׁה, מַבָּט אֶחָד מָהִיר, / 09/03/2022 04:18
גלי צבי-ויס / התחלה / 09/03/2022 08:52