יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
הקפיצה הגדולההם אמרו לי לא לקפוץ . אבל אני תמיד הייתי ידוע כעקשן . לך תתווכח עם ילד מתבגר בן מזל סרטן . עמדה שם נערה יפה עם עיניים גדולות וחצאית קטנה אשר פלטה לה צעקה . ניתקתי מן הקצה אל תוך השממה . על העולם כולו נפלה הדממה . רציתי להיות חופשי . כציפור . כדרור . לעוף אל מקור האור . צפתי על קו דק שבין גן עדן לגיהינום . בדיוק שם היכן שנקבע הכל . חשתי איך נגמרו החיים והתחלתי לחיות . הוא משך אותי מעלה בעוד האחר רצה אותי שלו . באותם רגעים הנמצאים בין מוות לחיים נשללים ממך כל החוקים . כל זכויותיך כאדם וכל זכויות היוצרים . ריחפתי שם על גלי האוויר בעוד הם על נשמתי נלחמים . עשרים שנים של שיממון חושים והנה ברגע אחד הרגשתי חיים . מבחינתם אתה עוד ברייה המנסה את המעגל לשבור . מנסה להתחכם למרות שבילדותך שכנעו אותך לא להיות גיבור . עוד הספקתי להביט לאחור אל עברי אשר עמד שם על הסף . בעיניה הגדולות נקוו הדמעות בעוד אימי נאחזה בשלל הזרועות . אבי עמד שם בוהה הוא בתהום כשלפתע אימי על חזהו החלה להלום . הרגשתי שאכזבתי את הוריי נטשתי בלי להשאיר מכתב שלום . אך מה שם הייתי יכול לרשום . שמאסתי בשגרה ומיציתי את חיי . שעשרים שנים זה פשוט יותר מדי . מזכרת קטנה השארתי להם פינה חמה אצלי בתוך הלב . כעת חשתי איך הכדור אותי אל קרביו שואב . כוחו כנראה חזק מכוחו של כל אל . למרות שעיצב אותו כדמותו ברב המכר בו נוהגים להתפלל . גלי האוויר בגופי הפסיקו לתמוך סירבו להכיר בי כזן מסוים של עוף . האדמה קראה לי מטה לבוא . איך יכולתי לסרב לאמא של כל האמהות . הקומות החלו לחלוף לנגד עיניי . כמוהן התמונות המרכיבות את פאזל חיי . הנה תמונה מגן חובה שם משכתי בשיער לנועה הקטנה . ועוד תמונה מכיתה קצת מאוחרת שם אני מקבל נשיקה מנועה אחרת . תמונה נוספת שלי ושל חברים צוחקים נהנים ומעבירים את הסמים . ותמונה אחרונה שלא נתקלתי בעבר . של עיתון שכותרתו מעידה על המחר . על טרגדיה משפחתית ועל אמא שנשברה . על אבא שקרס ועל ילדה בשתיקה . רציתי לעצור את מחוגי השעון לשבור . לומר לאמא אדמה לא לחפון אותי בתוכה . כשפקחתי את עיניי אור הלבן סימא אותן . הכל מסביב היו לבושים בגדי חג . לבן כיסה את הכל מתחתית הרצפה עד מעלה הגג . נחתי שם על מיטת הברזל . כשניסיתי לקום חשתי איך עוטפות אותי זרועות האל . מגבם של האנשים נעדרו כנפי המלאכים . תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |