סיפורים

יחידת הספארי פרק ב'

http://www.galiwords.com/Show_Chosen.asp?DynamicContentID=91786

פרק ב

 

בהסכם בין ישראל למצרים בענין אנשי הביטחון בשגריריות נקבע אחרי אין ספור דיונים כי ניתן יהיה להחזיק נשק אישי בקוטר 22 ממ' בלבד להגנה עצמית. המצרים טענו שזה נשק של בנות ואין לו בכלל יכולת הגנה, ואילו הישראלים טענו מנגד כי מאחר והנשק חייב להשאר בתוך השגרירות ואסור בשום אופן לשאת אותו על הגוף מחוץ לשגרירות. נשק 22 ממ' מסוג ברטה לדוגמא הוא יעיל על מנת לעצור תוקף בתוך הבנין, הטווח קצר וזה מספיק.

 

למשמע קול היריה מתוך השגרירות  החלו כוחות הצלה שקיבלו דיווח מאזרחים ושכנים במקום לדהור לכיוון, מחשש להתלקחות ומשבר דיפלומטי.

אף אחד לא היה מודע לקוף שנפל והודות לקור רוחו ותושיתו של מוטי כנראה גם אף אחד לא ידע. פרט לאהרון והילה במוקד 100.ומישהו בוודאי ידאג להבהיר להם שלא היו דברים מעולם וההקלטות יעלמו בדרך מיסתורית .

 

מפקח עידו שהגיע למתחם השגרירות עם יפתח המחליף של אהרון למשמרת הבוקר

שם לב כי אהרון לא עונה לו בקשר ולא בטלפון הנייד .נו טוב מהרהר בליבו בטח נגמרו לו הסוללות תמיד הוא לא מטעין אותם,עובר את כל המחסומים בלי בעיה מצליח להגיע כמעט עד שער הכניסה לשגרירות ,רואה את אהרון יושב על כסא ולא קופץ משמחה שבא המחליף.אהרון קדימה תגיע לא בא לך לישון?

אהרון יושב ללא יכולת תזוזה הכדור הנורה לכיוון מוטי ננעץ בגבו של אהרון שהסתובב במקום ונפל על הכסא ונותר לשבת כשהוא משותק מהצואר ומטה.

 

מפקח עידו שם לב לפתע כי שלולית דם מתנקזת לרגלי אהרון שמאבד את הכרתו

חובש חובש החל לצעוק עידו, מבין המכוניות הגיחו פרמדיק וחובש של מד"א והחלו לטפל באהרון.

החל מצור על השגרירות המצרית אף אחד לא הבין מדוע נורה השומר שמאבטח אותם.

 

 

 

בצינורות המקובלים הגיע הדיווח עד לשר החוץ שמצידו העביר דיווח לראש הממשלה " ככל הנראה איש ביטחון מצרי ירה בשוטר מגב או אולי נפלט כדור ופגע בגבו"

 

מוטי רוזן תלמיד מבריק במיוחד לדעת מוריו אבל לא מקובל על חבריו, כשכולם שיחקו כדורגל בהפסקות מוטי היה קורא ספרי בלשים, כשהיו הולכים למסיבות בימי שישי מוטי היה מחפש לפתור תעלומות בספרה של אגתה כריסטי סדרת ספרים ישנה שאותם מצא במרתף אצל סבו שגם הוא היה חובב הז'אנר.

הוא התפתח מנער צנום לגברבר גבוה המתנשא לגובה  מ' 1.85 וגם שריריו החלו להראות למרות שלא עשה משהו מיוחד לפתח אותם,הוא אהב לרכב על אופניו

כשכולם עשו מסיבת גיוס מוטי חצה את שביל ישראל על אופניים יחד עם אביו.

מוטי היה נמנע מליישר מבט מול אישה עד כדי כך היה ביישן .פיתח כושר מיוחד כדי לחקור אותם אבל לא הצליח לפתח קשר אישי.

 

מוקד כאן 74 עבור

כאן  מוקד המשך..

אני מעביר את הפיקוד על האירוע בשגרירות לסנ"צ אברהם ,כמו כן אני נמצא כרגע באיכילוב

כאן מוקד .למה הגעת לאיכילוב הפצוע עדיין נמצא בטיפול בשגרירות ?

כאן 74 לא לך אני חייב דיווח מחכה שהפצוע יגיע לפה אני רוצה לתחקר אותו באופן אישי עד כאן סוף.

 

מוטי לא מבין על מה מדברת המוקדנית על איזה פצוע היא מדברת?

סא"ל מ' קיבלה דיווח מאנשי הצבא שהגיעו למקום כולל הכוחות המיוחדים שהתמקמו והעלו צלפים לגגות. כי יש שוטר מגב פצוע באופן אנוש בכניסה לשגרירות,וסיפרה על כך למוטי שהיה איתה במיון טראומה במרתף .הוא תפס את ראשו בשתי ידיו התיישב על הרצפה .... "אלוהים מה אשם הילד הזה שמור עליו בבקשה",מוטי לא היה אדם דתי אך זה מה שביקש מבורא עולם.

 

בתוך מיון הטראומה החלו הרופאים לייצב את מצבה של הקופה.

בשניה הראשונה לא הבינו מדוע מכניסים בעל חיים למיון סטרילי הרי לשם כך יש בית חולים לחיות ברמת גן .

מבדיקה ראשונית התברר כי בקופה נעוץ חץ המשמש לשיתוק חיות והוא גורם לה להחנק . לקחת מיד 2 מבחנות למעבדת רעלים תרשמו דחוף על מנת שנדע איזה נסיוב לתת לה.

 

בד בבד הפשיטו האחיות את הקופה מהתחפושת, שלא היתה רגילה כמו שאנחנו רגילים לראות בפורים. אלא מלאכת מחשבת של מהנדסים וחייטים שיצרו חליפה המיועד ללוחמה מיוחדת ושהיה ארוכה בחוץ.היו בא כיסים לנשק לאוכל ציוד האזנה מזערי מים ועוד הכל מתוכנן עד לפרט האחרון כמו כן זה גם שימש כשכפ"ץ. כך יכלה לשהות בחוץ כמה ימים וגם להיות מוגנת מפני ירי לפחות מקליע קטן כמו אקדח.

 

סנ"צ אברהם ביקש מנציג הביטחון בשגרירות לצאת אליו לפגישה תוך הבטחה שלא יעצר אם ישתף פעולה,אחרי כשעתיים יצא גבר מגודל וענק מימדים מדלת השגרירות ופסע באיטיות לעבר הגדר אך לא הסכים לעבור אותה וכך התנהלה השיחה:

אברהם, אתה ראית מה קרה פה קודם?

המאבטח , לא

אברהם, שמעת מהאנשים שלך מה קרה פה קודם?

המאבטח, לא

אברהם, אתם יריתם בשומר שוטר מגב שעמד בכניסה והוא במצב אנוש

אתה מבין שזה יגרום למשבר דיפלומטי?

המאבטח,אנחנו לא ירינו באף אחד עם האקדח קפצונים שאתם מרשים לנו להחזיק

אברהם , מה זאת אומרת לא אתם יריתם הרי היריה באה מהכיוון של הבנין שלך

המאבטח,אם אתה אומר אתה בטח יודע . אני אומר שלא אנחנו ירינו.

אברהם,אתה יכול לחזור פנימה ולצאת בכל רגע שאקרא לך עד אז אף אחד לא יכנס ולא יצא מהבנין רק באישור שלי.תקבלו אספקה של אוכל ושתיה יותר מאוחר.

 

הסתובב אברהם לקח מכשיר קשר משוטר שעמד לא רחוק וקרא למוקדנית

מוקד כאן שטח 10 עבור

כאן מוקד

אני מבקש תדאגי לכינוס חרום של כל יחידת הימ"ר

אצלי בחדר תוך שעה

 

שטח 10 כאן מוקד קבלתי יבוצע

כאן שטח 10 סוף

ניידת טיפול נמרץ של מד"א נכנסה בצופר ובסירנה לתוך המיון רופאים וצוות חיכו בחוץ וקיבלו את הפצוע הריצו אותו לתוך חדר הטראומה אך לרוע המזל נאלצו לקבוע את מותו של אהרון,בבדיקה שנערכה בגופו נמצא קליע אקדח מסוג 9 ממ'

 צוות מקצין העיר התכנס על מנת לנסוע ולהודיע למשפחתו.

הילה שוטרת המוקד סיימה את משמרתה ויצאה מהתחנה לכיוון רכבה שחנה בחניון סמוך, היא לא הבחינה מי צועד אחריה אך כשהגיע לרכב הרגישה עקיצה בצוארה והתמוטטה ......

המשך יבוא

תגובות