סיפורים

יחידת הספארי פרק ד'

פרק ד'

בשעה שסנ"צ אברהם אסף לישיבה את כל הימ"ר. מ' ביקשה לאסוף לישיבה את היחידה.הרמטכ"ל אסף את נציגי המודיעין כולל השב"כ שהוכנס לתמונה.

גם במשרד החוץ ונציג מטעם ראש הממשלה ישבו לשמוע דיווחים ולקבל החלטות מה לעשות עם השגרירות המצרית. גם במצרים ישבו  לקבל החלטות משלהם הרי חדרו לטריטוריה מצרית בניגוד לכל ההסכמים.

ואילו הקופה שגרמה לכל זה קיבלה את הנסיוב מדר' אידלסון והילה השוטרת קיבלה אותו זמן קצר אחריה הן לא מראות שום שינוי דרמטי והן עדיין מחוסרות הכרה אם כי לא ברור אם נשקפת סכנה לחייהן מפני שטרם הגיעו התוצאות מהמעבדה.למרות כל השיחות לזרז אותם במעבדה עמדו חסר אונים מול חומר לא ברור ולא מזוהה ובכלל לא ידוע אם הנסיוב שהביא דר' אידלסון אכן מתאים.

דר' אידלסון נקרא למעבדה והובל אחר כבוד על ידי הרופא במבוכי המרתף.הגיע למעבדה, הציץ במיקרוסקופ וליבו החסיר פעימה.

מוטי הגיע למכונת המשקאות שלשל מטבע של 10 ₪ ,המטבע לא נתפס בסלוט ונפל לתא העודף, מוטי התכופף לעברו וחץ נתקע במכונה בדיוק בגובה צווארו הוא שמע את קול הנעיצה והבין מיד , שלף את  אקדחו והסתובב עד היום הוא לא בטוח אם ראה קוף בחוץ על העץ או חתול שקפץ ארצה.הוא החל בריצה מהירה החוצה. ולא ראה כלום .לא חתולים ולא קופים. הוא כן ראה את רז אקדחו בידו שרץ לעומתו כאילו ראה שד וניסה להסביר למוטי מה ראה אבל התמוטט, בצווארו היה נעוץ חץ.

סנ"צ אברהם פתח את הישיבה

O.K  מי יכול לספר לי מה קורה פה?

כולם מסתכלים אחד על השני ושותקים ,הרבה זמן לא היה להם אירוע בסדר גדול כזה ואף אחד לא יודע כלום .מז"פ עומדים מחוץ לשגרירות ומחכים לאישור כניסה לאסוף ראיות .שוטר מג"ב נהרג מכדור 9 ממ'. בשגרירות אמורים להיות רק אקדחים 22 ממ'. האם הבריחו אקדחים גדולים יותר פנימה בשקים דיפלומטיים??

 יש שוטרת מחוסרת הכרה באיכילוב. ויש קופה שפרט לצוות הרפואי ועוד כמה מקורבים לאירוע אף אחד לא יודע עליה. ומוטי. מוטי שנעלם להם מהרדאר

ועכשיו גם רז שלא עונה בקשר ובפון. מה הולך פה למען השם תופס אברהם את הראש מאיפה נפל עלי הדבר הזה היום?

 

סא"ל מ' מגיע לספארי, בשער כבר מכירים את הרכב ואת המדבקה המתירה כניסה ללא הגבלות. וכמובן את האישה היפה שנוהגת ברכב. הם פותחים כמו שלימדו אותם את השער בלי שאלות  מ' לוחצת על דוושת הגז, מאיצה מעבר לשער ובמקום להמשיך על כביש המטיילים פונה בחדות שמאלה עולה על כביש כורכר כמעט דורסת טווס שטייל להנאתו או שמא זה אחד מפקודיה שמתאמן?  היא מגיעה  לקטע דרך מוסתר ע"י עצים טבעיים ורשת הסוואה מיוחדת,

יוצאת מהרכב ויורדת למקלט תת קרקעי שהוסב לחדר המלחמה של היחידה.להפתעתה הרבה לא היה איש בחדר.

סא"ל מ' בלעה את הרוק שהצטבר בגרון והוא נשאר יבש מזגה לעצמה כוס מים מקולר,התיישבה על הכסא בראש שולחן הישיבות, החלה לעסות את רקותיה וניסתה לסדר את מחשבותיה.ולשחזר את קורות מעללי היחידה בכלל ואת הימים שהכירה את מוטי בפרט.

מוטי הרים את רז בסחיבת פצוע הוא לא היה כבד ,רז בקושי מטר שבעים רזה כקיסם אבל שד משחת חוקר מעולה. מחוסר הכרה על כתפי חברו שרץ למיון התת קרקעי נכנס פנימה ופני כולם נפלו כשראו אותו עם רז.

מה קורה פה? שואל מוטי ודר' אידלסון מתנדב להסביר לו, הוא ניגש למוטי למרות שהיה נמוך ממנו בראש הניח יד על כתפו ודחף אותו בעדינות החוצה למסדרון.

חזרתי עכשיו מהמעבדת רעלים החומר שיש בחצים לא נמצא בשירות צה"ל !!!

מוטי כמעט קיבל דום לב למשמע הידיעה .איך זה יכול להיות שאל? ומה החומר הזה אתם יודעים? חקרתי קצת באינטרנט ופניתי לעמיתים בצ'אט

מהזמן הקצר שהיה לי הבנתי שזה חומר ששימש בעבר את המרגלים של ה ק.ג.ב לא ידוע אם יש לו נוגדנים בארץ ואיך הוא התגלגל לפה.

מ' נזכרה בפגישותיה עם מוטי הוא כמעט ולא שאל אותה על מקצועה ובמה היא עוסקת, לרוב עסקו בסקס בדירתה היא הבינה שהוא בתול ולא חווה מערכת יחסים היא הפכה למורה שלו. היא כן נזכרה שתמיד כשהתעוררה הוא כבר לא היה כוס קפה חם ליד השידה והכל מסודר , מכאן הסיקה שמוטי חקר אותה בדירתה אולי אסף מסמכים אולי צילם אותה בעירום כדי לסחוט אותה בעתיד.הרי אמר לה שהוא מכיר את היחידה שלה. 

.כילדה מ' ילידת קיבוץ בצפון ראתה על המדשאה מתנדבת שמתאמנת בקונג פו ,היא הפגינה יכולת ורמה כ"כ גבוהה שמ' ראתה למול עיניה נמר וחמור טיגריס וקוף נחש וגמל שלמה . היא ביקשה מהמתנדבת שתלמד אותה וזאת שמחה לחברה לימדה את מ' מהיסודות את רזי הקונג פו, כל כך התמידה בלימודיה שתוך שנתיים קיבלה את החגורה השחורה בטקס חגיגי במתנ"ס, אחרי שזכתה באליפות הארץ .

היא עברה קורס מדריכי קרב מגע בוינגייט מיד אחרי הטירונות והוצבה לשמש מדסי"ת בבסיס המודיעין שם הכירה את כל הסוכנים היא קיבלה סיווג ביטחוני וכך הורשתה גם להכנס אליהם למגורים שם הכירה את בעלה לעתיד מפעיל סוכנים צעיר. היא התקדמה בסולם הדרגות  וכשהוצא לה לעבור קורס קצינות מזורז על מנת שתוכל להשתלב כסוכנת שטח הסכימה ללא היסוס. כסוכנת יצאה לפעילות מעבר לקווי האוייב  היא השתמשה בכל כישוריה והשיגה ציונים גבוהים ממפעילה.

היא ביקשה לתפור עבורה חליפת הסוואה בדוגמת קוף בהתחלה צחקו עליה אבל לאט לאט כשהביאה לחשיפת סוכנים מהיחידה שלה שעישנו סמים בחורשה הם לא ידעו שעל העץ יושבת קופה מקליטה ומצלמת אותם ללא ידיעתם.

מפקדיה שהיו מרוצים עד הגג נפלו כמעט מהכסא כשבאה עם הרעיון להקים יחידת ספארי שהיא תאמן ותלמד. כולם התנגדו אבל הם הסכימו שהיא תפגש עם כל האחראים עד שלבסוף נפגשה עם סגן הרמטכ"ל ,הפגישה לא היתה שגרתית על כוס קפה בלשכת האלוף אלא היא ירדה מהעץ בחצר הבית שבו התגורר ישר על השולחן בזמן ארוחת ערב הוא ראה קוף שקופץ ואחרי שניה נעלם בחזרה מעבר לגדר היא חיכתה לו בחוץ ליד הרכב הציגה את עצמה ושאלה האם ראה קוף? הוא הנהן והיא אמרה אני הקוף ואני רוצה להקים יחידה שלמה של חיות למטרות איסוף מודיעין וכך יצאה לדרך תוכנית גרנדיוזית כנראה ראשונה מסוגה בעולם. כולם חיפשו לאלף חיות מ' אילפה אנשים לחיות.

הראשונה שזכתה לביקור היתה יעל  מתעמלת ברמה בינלאומית שכמעט והעפילה למשחקים האולימפיים ורק בגלל חצי נקודה שהיתה חסרה לה נשארה בארץ.יעל התגייסה עברה טירונות בנות ונעלמה כאילו בלעה אותה האדמה. זה נכון כי יעל עברה לשרת בבסיס הכי סודי בארץ מתחת לספארי ולאחר זמן מה בתוך הכלובים עצמם כקופה מין הלהקה.הם קיבלו אותה בחשדנות וניסו לתקוף אותה אך היא בזריזות רבה קפצה התגלגלה טיפסה ותקפה אותם עד שנרגעו. לאט לאט התמלאה מצבת כח האדם ביחידה בחמור נמר קופים ועוד חיות הם הגיעו לרמה מאוד גבוהה ונכנסו לפעולה מבצעית ראשונה כשנמסר להם "שככל הנראה 2 מרגלים יערכו פגישה בספארי" הם קיבלו תמונות ומידע כללי שהועבר להם מהשב"כ, חיכו לשעת כושר. עד היום באירן החיזבאללה והמרגלים תושבי אחד הערים הערביות בארץ לא יודעים שהחיות שליטפו בספארי הקליטו אותם וצילמו מכל זוית אפשרית ואפילו נתנו ליקוק ארוך בלחי לאחד מהם.

מ' פקחה את עיניה היא נרדמה על השולחן וראתה, כוס קפה חם ומהביל עמד לידה על השולחן.......

תמונות מגוגל

תגובות