סיפורים

יחידת הספארי פרק ו' עד הסוף

פרק ו'

מסוק משטרתי שחג בשמי תל אביב זיהה תנועה על גג בית החולים ליד מנחת המסוקים הוא לא שמע בקשר אם יש מסוק המתקרב לנחיתה לכן הופתע לראות מישהו מסתובב שם לעת ערב

ביקש וקיבל אישור נחיתה. מוטי שמע את רעש המסוק המתקרב ראה שזה מסוק משטרתי נעמד במקום שלא יפגע מהרוטור, כשהטייס נחת והוריד את מהירות הרוטור יצא טייס המשנה וקרא למוטי.

מוטי יצא לקראתו ונדהם מכך שהטייס אמר לו אתה מוטי רוזן? כן למה?מוטי תן בבקשה את הנשק. אתה מעוכב לחקירה !!!

ובהוראת סנ"צ אברהם אני חייב לכבול אותך באזיקים. מה אתה מקשקש יש פה אי הבנה אני חושב שפתרתי את המקרה הזה! קיבלתי פקודה ואני מבצע את האקדח בבקשה וידיים קדימה,הדלק יקר היום. מוטי הוציא את אקדחו והושיט אותו לטייס כשהכת כלפי חוץ כמקובל.  הטייס כבל את מוטי באזיקים עזר לו לטפס למושב הנוסע מאחור חגר אותו בחגורת הבטיחות עלה למסוק ודיווח שעצר את מוטי ושאל לאן לקחת אותו.בקשר התקבלה הודעה שהם לא ציפו לשמוע להעביר את מוטי למנחת המסוקים בקריה שזה בדיוק דקה טיסה לשחרר אותו שם. חוקרי מצ"ח מחכים לו.

 

מ' פתחה את הדלת וראתה את ר' הסגן שלה יושב רגל על רגל ואקדח מופנה אליה תכנסי אני מחכה לך הרבה זמן. מ' נכנסה תפסקי רגליים וידיים מאחורי העורף!!! מ' עשתה כמצותו. מה קרה לך שאלה? שום דבר פרט לזה שקלקלת לי את היום . על מה אתה מדבר שאלה? על יעל . מה זה קשור אליך? תיכף תדעי. תתפשטי. מה? תתפשטי אמרתי תשארי רק בחזיה ותחתונים.ולאט לאט אני מכיר אותך. מ' החלה להסיר את חולצתה פתחה כפתור כפתור לאט לאט .יאללה מהר אמרתי. ואם לא, תירה בי? ר' ירה!  

 

אחות מהמיון שבדיוק יצאה לשוחח בפון ראתה את דר' אידלסון מתגלגל במדרגות והמבחנה באויר טסה לכיוונה היא הצליחה לתפוס אותה ורצה לתוך חדר הטראומה.... יש לי את הנסיוב תביאו מהר מזרקים. כולם מיהרו למיטות החולים האחות הכינה 3 מזרקים, חילקה אותם ואמרה. לספירה שלי כולנו יחד 3....  2..... 1......... עכשיו.

 

בלשכת הרמטכ"ל בקריה ישבו באותה השעה גם המפכ"ל סנ"צ אברהם סגן ראש השב"כ מפקד מצ"ח ועוד כמה קצינים הם שמעו דיווח ראשוני מאברהם כשהביפר התעורר לחיים בביפ ארוך

אברהם התנצל וקרא את המסר " אהרון כבול על המסוק מה לעשות" הוא שלח תגובה להביא אותו אלי במיידי.

 

הכדור עבר מעל ראשה של מ' וננעץ בקיר אני לא משחק איתך את תעשי מה שאומר לך הבנת?

מ' המשיכה להתפשט  ור' נעץ את מבטו בחמוקיה . תקשרי את עצמך לטבעת אחרי הדלת .

איך היה הקפה אה טעים? לא שתיתי. טיפשה הקפה ליד המיטה בבית. היא לא האמינה למשמע אוזניה. היא כבלה את עצמה באזיקים לטבעת שהיתה גבוהה כך שהיא נאלצה לעמוד על קצות אצבעותיה.

 

מוטי נחת ונלקח מיד לחדר הישיבות כולם חיכו למוצא פיו ...

אני יכול להוריד את האזיקים בבקשה? אין לי לאן לברוח ומיד תבינו למה.אברהם הנהן וקצין מצ"ח שחרר את מוטי. אפשר בבקשה מים קרים? כולם מסתכלים עליו מאיפה החוצפה הזאת אבל העמידו לידו כוס וקנקן מים קרים מוטי מזג לגם ארוכות לקח אוויר והתחיל לספר..

 

ראשונה להגיב לנסיוב היתה הילה היא פקחה את עיניה לשניה ונרדמה שוב

אחריה רז התעורר וביקש מים

האחרונה יעל, לקח זמן עד שהגיבה והתעוררה לגמרי מיד. שאלה איפה אני?

 

ר' קם מכסאו עם מעטפה ופיזר את תוכנה על הרצפה קרוב מספיק שמ' תוכל לראות אותן אבל רחוק שהיא לא תוכל להגיע אליו.מ' זיהתה את המצולמים מוטי ומ' בקלוז אפ במגוון תנוחות בחדר השינה שלה. היתה לה תחושה שצילמו אותה היא חשדה במוטי לא עלה בדעתה בחלום הכי שחור שלה ש ר' הסגן שלה יעקוב אחריה .היא תנסה להוציא ממנו את הסיבה אבל ר' התיישב ונרדם על הכסא.

 

מוטי החל לספר על מראה מוזר הנשקף מדירתו שמעל הספארי איך בדק את מס' הרכב ונתקל בחסימה במחשב דבר שעורר את סקרנותו והוא פתח בחקירה עצמאית איך הכיר את מ' ואיך מהר מאוד מצא את דרכו למיטתה. הוא מצא בדירה מסמכים שונים את כל שמות חיילי היחידה

 ואת מקצועם. עוד מסמכים מפעולות שונות. נראה לו מוזר שמ'  נזהרה כל העת לחשוף בפניו את מקצועה תשאיר בצורה רשלנית חומר סודי ביותר ומסווג ברמה A ככה בדירה גלוי לעין כול ולא בכספת.הוא הקפיד להתקלח ולצאת לפנות בוקר ונמנע מלהעיר אותה.

הם היו בקשר אינטימי ומאחר והבין בעצמו במה מדובר הפסיק את החקירה ולא ירד לפרטים רגישים שהיו עלולים לסבך אותו ואותה בפלילים. הוא חשד במישהו ביחידה אבל לא יכל לעשות דבר רק לרמוז לה שתשים עין ותבדוק בעצמה. בבקורו של אותו היום קיבל רמז אנונימי לשוד שעומד להתבצע בחנות תכשיטים ברח' דיזנגוף הוא קיבל את הקריאה כמו כולם בקשר והיום הוא מבין שהכל היה מתוכנן להביא אותו מהר לשגרירות.מישהו שיחק איתו.

הכדור שנורה בשגרירות נועד לו!! ולצערו פגע באהרון ז"ל שעמד לידו.

הוא ביקש להתקשר למ' לדעתו היא בסכנת חיים. לפני שהוא ממשיך יש לו תאוריה אבל הוא חייב לדבר איתה קודם. 

 

מ' מתוחה על קצות אצבעותיה הבינה כי ר' עייף מאוד ועסק בפעילות מאומצת ואם היא תפריע לו לישון אולי תוכל לגרום לו לטעות, גם אצלה החלה להתבהר התמונה, הקפה היה בו חומר מרדים בכמות קטנה שגרם לה להרגיש עייפה ולא מרוכזת כך לא תמיד הקפידה בפרטים כהרגלה. הוא חדר לפרטיותה צילם אותה וניסה לסבך אותה בכל דרך אפשרית פתאום החלו להפגע אנשים המקורבים אליה וגם זרים שבמקרה נקלעו לעימות.היא החלה לצרוח ור'  התעורר בבהלה קם מהכסא וירה לכיוון הדלת.

 

יעל התעוררה לגמרי. כשסיפרו לה מה קרה לה, אמרה שחייבים להתקשר למ'. היא בסכנה.

רז החל למלמל עץ עץ העץ רץ עץ...... אף אחד לא הבין במה מדובר.

מוטי קיבל לידיו מכשיר סלולרי והתקשר למ' הוא הגיע ישר למשיבון. אחרי 2 נסיונות נוספים אמר חייבים לאתר אותה. קצין מבצעים שעמד בפינה בצל העיר שאם מ' הגיעה למרתפי היחידה הסיכוי שיש שם קליטה הוא קלוש הדרך היחידה היא להתקשר לשם זה רק מהטלפון המטכלי השמור אצל כמה אנשים. הקצין הוא מפקד סיירת מטכ"ל שעבד לא מעט פעמים מול מ' הכיר את פעולות היחידה ונעזר בהם מידי פעם ,ניגש לטלפון שעל שולחן הרמטכ"ל והתקשר.....

 

יעל המשיכה עכשיו אני מבינה למה המאנייק הזה גייס אותי למשימת יחיד. ר' תדרך אותי לביצוע מעקב בשגרירות,כביכול יש מרגל מרוסיה שצריך לבוא לשם. אני התמקמתי על העץ בערך ב 04.00 לפנות בוקר הפעלתי מכשירים וקיבלתי ממנו אישור לישון שעתיים והוא כבר יקרא לי בקשר ויעיר אותי והתעוררתי פה.

 

מוטי אומר אני חושב שצריך לנסוע ליחידה לדעתי הכל קורא שם. הקצין שלא קיבל מענה הסתכל על הרמטכ"ל קיבל אישור בהנד ראש יצא כמו טיל ממקומו. מוטי קם ורצה לצאת איתו אברהם ניעור לחיים אמר לו אתה שב !! יש לך עוד הרבה לספר לנו. אבל אני חושב שצריך לערב גם את הימ"מ הם כבר פה כדאי להעזר בידע שלהם, המפכ"ל אמר הוא צודק. אברהם חייג אמר כמה מילים וניתק. אומר למוטי תמשיך...

 

פרק ז'

חיילי יחידת הספארי קיבלו מטלות  מ ר' הוא סיפר להם שזה בפקודה ישירה של מ' לחסל רשת ריגול. הם מקצוענים לא שאלו שאלות הפעילו את כל האמצעים העומדים לרשותם ומידי פעם קיבלו מ ר' מידע תוך כדי תנועה כך עלה בידם ליירט את השיחה של אהרון ז"ל, ולמצוא את הילה כך חיכו באיכילוב למוטי, כשרז הגיע בדיוק וראה עץ זז ויורה חץ שלף את נשקו אבל לא הספיק לעשות בו שימוש.

כשלא הצליחו להשיג את מ' וגם לא את ר' בטלפון התייעצו ביניהם והחליטו לחזור לבסיס.

 

יעל עשתה אחד ועוד אחד והבינה ש ר' תכנן מזימה לחסל את היחידה ועל הדרך לחסל פיזית כמה מחיילה ומשהו השתבש בתכנון שלו וכששמעה את הרופאים מדברים על החץ ועל הנסיוב שלא היה ידוע להם.

לחדר נכנסה מיטה ועליה גבר מכוסה בסדין עד למעל ראשו מי זה שאלה.? דר' אידלסון נפל ושבר את המפרקת מסכן מת במקום.

מה מסכן הוא נתן לר' חבילה חצים לפני שיצאתי ראיתי אותם מדברים,אולי הוא קשור לק.ג.ב ?

 

היא לא ידעה ש ר' היה מאוהב בסתר במ' וכשמוטי נכנס לתמונה ונהיה מאהבה  החליט לנקום בה.

הוא שכפל את מפתח דירתה מבלי ששמה לב. הוא למד את פעולותיו של מוטי בביתה- כשמוטי נכנס למקלחת הוא היה מפזר על השולחן ניירת סודית ככה מוטי קרא אותם. וכשיצא מהדירה ר' אסף אותם סידר את הבית הכין קפה ושם ליד ראשה של מ' היא חשבה שמוטי הכין את זה .

 

את יעל הוא ניסה להרוג מפני שהיתה ראש גדול והוא חשד שהיא עוקבת אחריו וגם מפני שסירבה לו בעבר ולא הסכימה לנשק אותו כשהיא אומרת לו אתה מטריד אותי ואם תמשיך אדווח עליך.

 

ר' פנה לדר' אידלסון בבקשה לקבל לידיו חצים רעילים למשימה סודית ביותר,

דר אידלסון ביקר בעבר בכנס וטרינרים ברוסיה קיבל כמה חבילות לשימוש במקרי חירום מול חיות מסוכנות  הוא לא ידע מה יש בחצים ונתן לר' חבילה אחת. כשקיבל מהרופא במיון את שיחת הטלפון הבין מיד את התסמינים כפי שדיברו עליהם בכנס. הוא לא ידע שבארץ אין נסיוב נגדי. מפני שלרוב אין צורך בנסיוב נגדי המטרה שלו היא להרוג.

 

מוטי סיפר שר' משך מיד את תשומת ליבו הוא התנהג כמו כלב מיוחם ליד מ'

פעם גם חשב שראה אותו ביציאה מדירתה של מ' אבל בגלל השעה והחושך בחוץ לא התייחס לזה.

 

חיילי היחידה הגיעו למרתף ונדהמו לגלות אותו נעול!

כוחות משטרה וצבא החלו לזרום לכיוון הספארי, ומצאו את חיילי היחידה נעולים מבחוץ.

התחילו לחפש את יציאות האיוורור וגילו כי גם הם חסומים לגישה.

לוחמי הימ"מ הפעילו רובוט זעיר מימדים, יש להם הזדמנות להפעיל אותו בזמן אמת, הדבר הקטן הזה הושחל מבעד לפתח המיזוג והחל לעשות את דרכו במבוכי המרתף עד שהגיע לחמ"ל כולם ציפו לפעילות אך ראו חדר שומם וכל המכשירים מכובים.

 

ר' עצבני עייף וכועס לא ציפה שהמזימה שתכנן, תכשל בצורה כזאת. הוא תכנן פעולה פשוטה

שבסופה הוא יהרוג את יעל ומוטי הוא ירה בשוגג באהרון גם נפילתה של יעל מהעץ לא היה מתוכנן

היא היתה צריכה לקשור את עצמה ע"פ הנוהל כשנרדמים.

מ' צעקה עליו אתה השתגעת לגמרי מה אתה יורה! תוריד את האקדח, תסגיר את עצמך אני אסדר לך משפט בדלתיים סגורות. אני אוהב אותך למה עשית לי את זה?

על מה אתה מדבר למה לא אמרת לי כלום מה אני אמורה לנחש? שאלה מ'

 

הילה לא התעוררה האחות הזריקה לה מנה נוספת של הנסיוב. אחרי מס' דקות פקחה את עיניה והחלה לצחוק כשנרגעה שאלו מה מצחיק אותך? אמרה שאיזה מגבניק התקשר אליה כשראה קוף קוף הוא רואה והחלה שוב לצחוק.....

 

מסעו של הרובוט בין חדרי המרתף לא עשה טוב ללוחמים בחוץ. הם זיהו מטעני חבלה מחוברים ביניהם כמעט בכל מקום במרתף כך שכל ניסיון לפריצה לא בא כרגע בחשבון. הם התכנסו לדיון דחוף כשבקע קולה של מ' לפתע מהרמקול הסמוך לצג המחשב,היא פה !!

הם הפנו את הרובוט להתקרב לדלת הסגורה ושמעו את השיחה בינה לבין ר'.

אני מתכוון למות פה ואת תבואי איתי לגן עדן אף גבר לא יגע בך עוד פעם.מילכדתי את כל המרתף אף אחד לא יציל אותך!

ר' אם אתה אוהב אותי למה אתה קושר אותי? זה כואב לי אני לא מרגישה כבר את היידים.

שחרר אותי לפחות תן לי לשבת. את ממזרתה את אני אשחרר אותך? את יותר מהירה מנחש ראיתי אותך מתאמנת.

כמה זמן אנחנו צריכים להישאר ככה אם אתה רוצה למות איתי למה אתה מחכה? למה אתה לא יורה בי כבר עכשיו?

ר' לרגע איבד ריכוז היא צודקת. הוא הרים את האקדח עשה צעד לקראתה להצמיד את האקדח לליבה.

 

מוטי שסיים לספר את גירסתו לאירועים, ישב והאזין למכשיר הקשר של הרמטכ"ל והמפכ"ל שקיבלו כל העת עדכונים.

אמר אני נוסע לשם .אברהם הסכים בתנאי שהוא קודם כל יעבור בבית יתקלח יתגלח ויצא כמו בן אדם מפני שהוא נראה זוועה. מוטי אמר כן המפקד ואברהם זרק לו את מפתחות רכבו ואמר תחזיר אותה נקייה.

מוטי הגיע לביתו לקח את המשקפת וראה את כל ההמולה. הוא צפה במקום הזה כל כך הרבה פעמים ונזכר שפעם ראה איך מ' מתגנבת החוצה ולא מהדלת הראשית  הוא חיפש את הפתח אך רשת ההסוואה הקשתה עליו .הוא יצר קשר עם לוחם ימ"מ סיפר לו על הפתח .הלוחם עשה סריקה וגילה עץ עבות שמסתתרת בה דלת, הוא לא ידע אם היא גם ממולכדת וחשב אם אף אחד לא יודע עליה כנראה גם ר' לא מכיר אותה ומ' היתה היחידה שדלת זו שמשה אותה. הוא משך את הדלת עליו...

 

ר' לחץ על ההדק ושום קול לא נשמע מעצור. הוא לחץ שוב ושוב ושוב ..

התיישב על הרצפה והחל לבכות.

מ' הבינה כי ר' ככל הנראה לוקה בנפשו או נמצא בסוג של טרנס  היא לא תנסה את מזלה בשנית ולא תתגרה בו. ר' זרק את האקדח והוציא מכיסו שלט קטן של רכב ואמר לה ככה אני אהרוג אותך לחיצה קטנה שלי ואנחנו עפים.

 

לוחם הימ"מ קרא אליו את הצוות שלו וצוות נוסף של סיירת מטכ"ל והם נכנסו מבעד לעץ. הוא צדק לא נראו מטענים בדרך,הם ירדו לאט ובשקט והגיעו לחדרה הפרטי של מ'.

מבעד לאוזניה קיבל הנחיות על המיקום שלו וגילה כי ר' ו מ' נמצאים בחדר הסמוך. מפי אחד מחיילי היחידה קיבלו הסבר איך נראה החדר. הם חיפשו דרך להשחיל מצלמה זעירה מבעד לקיר וראו חור מעט גבוהה מהדלת. בזמן שר' קדח בקיר לקבע את הטבעת הוא עבר גם לחדר של מ' מאחר וזה היה גבוהה ממנו הוא לא הבחין בזה. בזהירות ומבלי לעשות רעש החלו להגדיל את החור

וראו כי מוברגת אליו בורג עבה  הם הרחיבו מסביב לבורג.

מ' הרגישה איך משהו נוגע בבורג ולאט לאט הוא מתרופף היא לא שמעה קולות אך הרגישה שאם היא תמשוך הטבעת היא תתלש מהקיר.

ר'  קם וצעד לעברה בצעד מהיר אהובתי אמר תני לי לנשק אותך וזה היה המשפט האחרון שאמר..

מ' שלחה לעברו בעיטה מהירה והעיפה את השלט מידו היא משכה את הטבעת וזו נענתה לה ללא התנגדות היא קפצה לעברו ובמכה אחת הרגה אותו.

לוחמי הימ"מ והסיירת וגם לוחמי היחידה עשו דרכם מבעד לעץ ונטרלו את המטענים.

תודה אמרה להם והתמוטטה מעולפת.

מוטי ראה איך לוחם מרים את מ' על זרועותיו מניח אותה על אלונקה של אמבולנס וזה פוצח בקול סירנה חזק מאוד ונוסע לבית החולים....

סוף

תגובות