שירים

בוא נשחק משחק

בוא נשחק משחק ..
אין לי רגשות אלייך . אתה סתם עוד מישהו שאני נהנת איתו . כשאתה מנשק אותי אני לא מרגישה כלום. אני לא מצפה ממך להגיד שאתה מחוייב אליי, או שאתה אוהב אותי. להפך! אני רוצה שלא תאהב אותי. אני רוצה שמה שיהיה בינינו, יהיה קשור רק בהנאה - כמו שני ילדים שמשחקים בדשא, רק שאנחנו נשחק במיטה . 
אני רוצה שתעבור לידי ותגיד לי שלום בזלזול, שאף אחד לא ידע מה קורה בינינו, רק אני ואתה - כי למה שנספר לאחרים? גם ככה זה רק עניין של זמן עד שיימאס לנו ונעבור שנינו לחפש את הפרטנר הבא שנהנה איתו.
אנחנו משחקים משחק . אנחנו משחקים ברגשות אחד של השנייה, או שלפחות אתה משחק בשלי. אני בחורה רצינית. בחורה של גבר אחד, בחורה של לאהוב, בחורה שרוצה שיכירו בה, שיתנו לה לפחות חצי מהחום שהיא נותנת, אני לא בחורה של  משחקים.
ובכל זאת, אני נותנת לך לשחק בי. אני נותנת לך לשחק בי- ומעודדת את עצמי שאנחנו משחקים ביחד . 
אז אהוב שלי, בוא נשחק משחק - בוא נשחק ונדמיין שאני לא אוהבת אותך, נדמיין שאני מחבקת אותך ולא מרגישה שום דבר , נדמיין שלא אכפת לי משאר הבחורות שאתה הולך איתן , נדמיין שגם אני הולכת עם הרבה אחרים כמו שאני תמיד מספרת לך , נדמיין שאני לא אוהבת אותך .
ואולי יבוא יום, ונצליח להפסיק לשחק, ונצליח ביחד להתמודד עם המציאות, מציאות שבה אני קוראת לך שתבוא אליי לא בגלל שכיף לי, אלא בגלל שרע לי כשאתה לא לידי . 
אבל עד שנתעורר.. בינתיים.. בוא נשחק משחק .

תגובות

גלי צבי-ויס / הבדלים בין גבר לאישה / 04/01/2016 07:50