סיפורים

אני רוצה לספר לך

אני רוצה לספר לך סיפור . זה סיפור קצר עליי, על בחורה צעירה עם הרבה שאיפות והרבה חוכמה, בחורה שאף אחד לא באמת מכיר, שפגשה את גבר החלומות שלה ונתנה לו להכיר אותה. גבר שאולי שונה ממנה בהכל, אבל גם דומה לה יותר מכולם .
אני רוצה לספר לך מה אני מרגישה אלייך, ואני רוצה לספר לך שאני יודעת שגם אתה מרגיש אליי. ורק בגלל שאני יודעת כמה דומים אנחנו- אף פעם לא שאלתי אותך מה אתה מרגיש , אף פעם לא ניסיתי שתגיד לי שאתה מקנא או שהרגשות שלך הם מעבר לזה שאני חשובה לך. אני יודעת מאיפה זה בא .. אני יודעת כי אני בדיוק כמוך . אני יודעת שהחוזק שלך, זה חוזק שיש רק לאנשים שעברו הרבה, זה חוזק שמשותף לי ולך, אלו המסכות שמגנות עלינו, ואני רוצה לספר לך שאני יודעת כמה רצית להוריד אותן לידי, ואני יודעת שזה בלתי אפשרי לאנשים כמוך, אני יודעת שאנשים כמוני וכמוך - המסכות שלנו כבר נהיו קבועות , וגם כשהן מכאיבות לנו , אנחנו לא נוריד אותן, כי רק בזכותן אנחנו מצליחים להיות חזקים . 
אף אחד לא מכיר אותי , אנשים אומרים עליי שאני קרה כמו קרח. ככל שעבר הזמן, הבנתי כמה שזה נכון, הלב שלי קפוא . כשנכנסת לי לחיים, הדלקת אצלי גפרור קטן בלב , גפרור שחימם אותי, גפרור שהתרגלתי לחום שלו .. אבל כמו כל גפרור אחר , סופו להתכבות, וכשהלכת והגפרור כבה , איבדתי חלק ממני, את החלק שהיה חם בזכותך .
אני רוצה לספר לך, שתמיד ידעתי שזה ייגמר . ידעתי שאין לנו עתיד ביחד, וידעתי שזאת רק שאלה של זמן מתי אני אבין שזה לא מספיק לי, שאני אוהבת יותר מידי . 
ידעתי שאתה מושלם מידי בשבילי, אולי לא שמת לב , אנחנו אולי בשלבים שונים של החיים, אבל תמיד כשהסתכלתי עלייך כל כך חכם, בלי רגשות אשמה, בלי טעויות .. תמיד ראיתי בך גבר אמיתי. בתוך כל העולם הזה שמלא בילדים טיפשים, מצאתי גבר אחד אמיתי, וידעתי , ידעתי כבר אז שזה טוב מידי כדי להיות אמיתי. 
אז אני רק רוצה לשתף אותך , לספר לך שאני מבינה הכל. שאני לא כועסת. שלמרות שניסית לפעמים להיות חזק לידי, אני קראתי אותך מצויין. שאתה גבר מדהים, שמבחינתי זכיתי גם אם זה היה לתקופה קצרה . שאני מאחלת לך למצוא את האושר שלך, כי אני יודעת שלאנשים כמוך זה לא קל. שאני מקווה שתמצא את זה שיעזור לך, כי כבר מתישהו קשה להיות תמיד זה שעוזר לאחרים ואין מי שיקשיב לך. שאני לא מתחרטת על כלום.. ושאני מקווה שאולי איפושהו, ביקום מקביל, הצלחנו לשרוד ביחד . 

תגובות

גלי צבי-ויס / אותנטי ונוגע / 10/01/2016 21:59
רותי פ / תודה לך / 11/01/2016 09:56
גלי צבי-ויס / אני שמחה שכך רותי יקרה. / 11/01/2016 13:15