יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
שִׁירֵי חָתוּל גּוֹוֵעַבְּלִי בְּלִי כְּסוּת. בְּלִי בַּיִת אוֹ מָעוֹן בְּלִי אֹכֶל אוֹ מַשְׁקֶה. בְּלִי רֵעַ אוֹ חָבֵר. חָתוּל..... סִפּוּר אַהֲבָה הַמַּבָּט הַבּוֹהֵק בְּעֵינָיו נֶעֱלַם גַּם כִּשְׁכּוּשׁ הַזָּנָב הַמַּרְגִּיעַ מִרְמוּרוֹ הַגּוֹעֵשׁ נֶאֱלַם יוֹמוֹ, יוֹם -קִיצוֹ כְּבָר הִגִּיעַ. לִבִּי, לֵב אֱנוֹשׁ, הִתְרַסֵּק לְאֶלֶף אַלְפֵי רְסִיסִים: חֲבֵרִי הַקָּשִׁישׁ לֹא יָשׁוּב לְנַמְנֵם עַל סַפָּה, מוּל תְּרִיסִים. אֲסַפְתִּיו לְחֵיקִי הָאוֹהֵב, חִבַּקְתִּיו כְּמוֹ הָיָה חֲתַלְתּוּל סוֹף. לֹא יָחוּשׁ עוֹד כְּאֵב שֶׁלִּי- יִוָּתֵר. לְלֹא גְּבוּל. רֵקְוִיֵים יְדִידִי הַוָּתִיק מִיסְטֶר
בָּאג בֵּן י"ח הָיָה בְּמוֹתוֹ עָבַר לְעוֹלַם הָאֱמֶת בְּיוֹם בּוֹ הִגִּיעָה שְׁעָתוֹ. שָׁנִים שֶׁל קוֹמֶדְיָה סוֹעֶרֶת, עֲשׂוֹרִים בָּם מָלַךְ עַל
כֻּלָּם- שְׁנוֹת-אַהֲבַת-אֵשׁ-בּוֹעֶרֶת הִגִּיעוּ הַיּוֹם לְקִצָּן. חַבְרֵי הַיָּשִׁישׁ שֶׁאֵינֶנּוּ, הוֹתִיר סַלְסָלָה יְתוֹמָה, צֵל זְנָבוֹ מְכַשְׁכֵּשׁ
בָּהּ עֲדַיִן בְּמֶחֱוַת אַהֲבָה אַחֲרוֹנָה. לֹא נַחְלֹק עוֹד יָרֵךְ שֶׁל
עוֹף וְגַם לֹא קְרוּאָסוֹן רֵיחָנִי, אַךְ לַמְרוֹת-בְּגַן-עֵדֶן-חֲתוּל, בַּשָּׁמַיִם אֲהָבָהּ יְכַשְׁכֵּשׁ לִי בְּלִי סוֹף. לְזֵכֶר בָּאגִי שֶׁהָלַךְ
לֶחָתוּל הַגָּדוֹל בַּשָּׁמַיִם תגובות
יקיר (יקי) דסא©
/
סלסלה יתומה, צל זנבו מכשכש בה עדיין... תוך קריאה ניתן ממש לראות את הכשכוש.. יפה!
/
12/05/2016 00:22
דויד סמוכה
/
כתיבה נוגעת ומרגשת מאוד
/
12/05/2016 05:42
גלי צבי-ויס
/
חתול
/
12/05/2016 08:32
אודי גלבמן
/
כל כך הזכרת לי את ריצי
/
12/05/2016 11:55
נסים פרנקו
/
שיר חי, שנגע עמוק בלבי, אין רע על שתיים כמו רע על ארבע, תמיד אמרתי, כתבת יפה ביבי.
/
12/05/2016 12:51
זיגי בר-אור
/
המאהבת שלי מדברת איתי
/
12/05/2016 17:44
viki.s
/
כתבת זאת נהדר
/
12/05/2016 19:43
BeeBee
/
אהבה שאינה תלויה בזנב
/
12/05/2016 23:54
התחברותתגובתך נשמרה |