סיפורים

לא טיפשה

כל בוקר את אומרת לעצמך מחדש שאת לא טיפשה.
הרבה דברים רעים אפשר להגיד עלייך - את יכולה להיות רעה, את תמימה, את בוכה הרבה..
אבל את לא טיפשה.
אז איך בכל זאת היית כל כך טיפשה?
איך בכל זאת האמנת כל פעם שהוא הבטיח הבטחות ושוב ושוב לא קיים אותן? 
את זוכרת איך בהתחלה היית מתרגשת.. איך הוא היה קונה לעצמו עוד שבוע בלי שאלות ובלי חפירות ממך בהבטחה פשוטה שתישנו ביחד, שהוא ייקח אותך למלון לסופש רק שלכם. כמה היית מחכה לזה.. רק את יודעת.
את זוכרת איך בהתחלה היית מאמינה לו כשהוא היה אומר שיש עומס בעבודה.. הוא היה מבטל ואת היית אומרת לעצמך שזה בסדר, שפעם הבאה הוא ייקים כי הרי הוא הבטיח לך, את שונאת שקרנים והוא לא שקרן.
את זוכרת איך ההבטחות התחילו להיות לטווח הארוך.. הוא למד את השיטה. הוא כבר לא היה מבטיח שיבוא עוד שבוע, הוא כבר היה מבטיח שייקח אותך לצימר בחורף.. כי עכשיו קיץ וקל להבטיח הבטחות שייקח זמן עד שהוא ייצטרך לקיים אותן.
אבל החורף עבר. ואפילו הקיץ עוד מעט נגמר.
ההבטחות? הוא מעולם לא קיים אותן.
את אומרת לעצמך שאת לא טיפשה, אז מה היית עד עכשיו? ולמה את עדיין איתו? 
את זוכרת את השלב הזה שפשוט הפסקת להאמין לו .. אבל נתת לו להמשיך להבטיח. כי ההבטחות משאירות אותך איתו .. ואת לא רוצה ללכת.. נתת לו להמשיך לשקר לך רק בשביל האחוז הקטן של התקווה שנשארה בך שמתישהו הוא יקיים, למרות שאת יודעת שגם האחוז הזה- זה האחוז של הטיפשה.
אני מקווה בשבילך, 
שיבוא היום ואני אספר לך על כמה את זוכרת את הרגע היפה הזה, שפתחת את העיניים וברחת משם.. ברחת אל גבר שלא רק ימכור לך אשליות אלא באמת יעשה.. כי אולי יש הרבה דברים רעים שאפשר להגיד עלייך,
אבל את לא טיפשה, את פשוט עיוורת מאהבה .. וכשתתעוררי האשליה שהוא מוכר לך כבר תהפוך לסתם שקר .. ואת הרי לא אוהבת שקרנים.

תגובות

גלי צבי-ויס / אמת / 07/08/2016 20:06
יום טוב צבי / לעיתים... / 08/08/2016 08:10