סיפורים

מכתב חריף לגלי צבי וייס


מכתב חריף לגלי וייס

שלום שלום

כאן עובד קרוואני שכותב בשם תושבי רחוב מרבד הקסמים ורחוב שבזי בקרית עקרון

קודם כל מאוד כעסנו לדעת שיש כאן אצלכם באתר הזה בחור בשם אביב שממציא עלינו סיפורים. עושה עלינו חיקויים מאוד לא נעימים ומבעס את השם הטוב והכבוד שיש לנו כאן ברחוב הטוב והנעים הזה. שכאן אנשים כמו שבת אחים, אין פה פשע, אין פה חשישניקים, אין פה בחורות של תיכון שהולכות עם מכנסיים שרואים חצי תחת, אולי יש פה מוסיקה של קריוקי, אבל עד אחת עשרה בלילה. תראי, יש פה פשוט צדיקים ואנשים עם נשמה טובה שיהיו בריאים. ועוד משהו, אימא קראה את הסיפורים עליה ומאוד התרגזה ואמרה שזה לשון הרע ודברי שקר שהכניסו את הלשון עד למחשב ופשוט לא יכלה ללכת לישון עד שלקחה כדור ונרגעה. גם הראיתי את הסיפורים לאבא והוא אמנם צחק ואמר שאם נפנף העיראקי שגר למעלה היה קורא את זה הוא היה מבסוט ומזמין את אביב הזה לזחלאווי.

 

גם שרית אבודרהם שתהיה בריאה ושיש לה ילד, ליאם, בן שלוש עשרה שיהיה בריא, קראה את זה ומאוד כועסת ואומרת שזה לא נכון שבכל יום היא שוטפת את המרפסת שמה ברחוב שבזי, אלא שהיא מתחלקת בתורנות עם האחיינית שלה ברכה ושזה לא נכון שהיא לובשת מחשופים שמראים לה הכול, היא כבר מבוגרת ויש לה טאיירים והיא צריכה ללכת לסטודיו סי לפני שהכולסטרול יעשה לה את המוות. והאחים שלה כבר לא גרים ברחוב שבזי אלא עברו לאל, איי  שמה באמריקה ועובדים כל היום במוניות ושולחים כסף להורים שלה. מה שכן, אני שמח שאביב הזה כתב על זוהר ארגוב המרחום, ועל אורי שבח שיהיה בריא ועל קבוצת מכבי שעריים שאני מאוד אוהב ושאני מקווה שיעלו סוף סוף ללאומית. אבל לא מוצא חן בעיני שהוא לא מתייעץ עם האנשים של הרחוב שלנו ולכן אנחנו, כלומר אני בעצמי הלכתי לעורך דין אמנון צוברי שיש לו משרד ברחובות, ועובד בלשכה מפוארת על הכיפק ברחוב הרצל ופקידה ציבורית שמגישה לו קפה בכוס ככה גבוהה עם שתי עוגיות קטנות ויש לו כורסת עור שחור ושולחן מזכוכית וחלון שממנו אפשר לראות עד ירושלים. זה אמנון שהיה שכן של שרה תנעמי, ההיא שהייתה מוכרת בורקס לילדים בקיץ, שמה ליד הגן הציבורי שמאחורי בתי הכנסת של רחוב שבזי. ולמה עשיתי את זה?  כדי להתייעץ אתו אם להגיש ככה קובלנה, תובענה נגד האתר שלכם ונגד אביב שכותב עלינו דברי בלע (זאתי השפה של העורך דין) והוא ישר על המקום רצה מקדמה של חמשת אלפים שקל אז אמרתי לו:

 

"האאא, מה ציפית? שאני יוציא לך על המקום פה חמשת אלפים שקל? לא תראה ממני אגורה עד שתתחיל לעבוד, מה אתה חושב, שתוסיף עוד שטיח ללשכה שלך? מה, נולדתי אתמול? כולה אני מקבל הבטחת הכנסה מביטוח לאומי ימח שמם ויאבד זכרם"

"זה מה שיש, אתה רוצה לקבל שירות, תפתח את הארנק" ככה אמר

ואני נתעצבנתי וישר אמרתי: "אני תימני קטן, בקושי מקבל הבטחת הכנסה, מה חשבת? שיש לי דוד עשיר ששולח לי צ'קים שמנים כמו בטטה?"

הוא משך בכתפיים שלו ונשען ככה בסבבה שלו על הכורסה העור שלו כאילו עוד מעט תבוא אליו מסג'יסטית ותעשה לו שמח  ואני משכתי כתפיים והלכתי משמה מבעוס על הנשמה.

 

ובכל אופן, לפני שאני בא עם מקל להרוס לכם פה את הדפים של האתר הזה, אני עכשיו בא בטוב, אז תשימו לב, רצוי שתבואו כל האתר הזה, כל האנשים עם המחשבים הניידים אליי לבית, ואני ואמא סעידה ויפת נספר לכם את הסיפורים האמיתיים של הרחוב, סיפורים מהמיץ של החיים, מהמיץ של הלייף, מהבטן ומהקיבה. מה שהולך כאן ולא שטויות ולשון הרע ואנחנו נפתח שולחן ובו המטעמים של אימא שתהיה בריאה: ג'חנון, מלאווח, סלוף, סחוג וכל הדברים הטובים. וגם בעזרת השם נביא לכם את שרית המרוקאית שתספר לכם על המשפחה שלה וגם נביא את חבר שלי רחמים נגר ואת כל הרחוב אחד אחד ונעשה לכם מוסיקה סבבה עם דיסקים של ציון גולן וזוהר ארגוב ומשה גיאת ואתם תכתבו את הסיפורים יפה יפה ואל תחשבו לשקר ולהוציא עלינו שם רע, למה גם ככה אנחנו חמים עליכם. אנחנו אנשים פשוטים משלמים ארנונה, מיסים, מים, וגם בלון גז אחד שמספיק לחודשיים ובדיוק נגמר כשאמא על הכיריים ביום שישי מכינה את המרק עם החוואייג'. והביוב יוצא פעם לשנה ומציף את הרחוב בג'ורא שלו עד שהאחיין שלי שמעון אומר שזה שפריץ של קקי.

או שפשוט תעשי את זה יותר קצר, את אומרת לאביב הזה למחוק את כל הסיפורים האלה ולשלוח אליי כדי שאני יאשר אותם יחד עם שרית המרוקאית סיפור אחרי סיפור. מילה אחרי מילה. גם ככה קוראים אותם אדם וחצי.

 

שתהיו בריאים ושהשם ישלח לכם הרבה כסף מהשמיים

עובד קרוואני

קרית עקרון

 


 


תגובות

גלי צבי-ויס / עובד קרוואני היקר! :-D ~king~ / 29/11/2016 18:00
גליה אזולאי / דווקא קראתי עד הסוף כי / 30/11/2016 00:52