יצירות אחרונות
טיפה שהמשיכה בדרכה (2 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (1 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (3 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (12 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
מלב הציפור המתוקה בוקעים (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -23/06/2026 06:00
עוגיית הזמן-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -23/06/2026 02:04
שירים
נוסטלגיה- יום ים של ילדותיום
ים של ילדות/עידית אורדן קיץ
והשמש מעל יקדה ובתחנה
ילדה עם אמהּ עמדה למשאית
שתסיע אותן לים מקום
טוב ונעים ביום חם. במשאית
שני זוגות של ספסלים פונים
זה אל זה פנים מול פנים. יריעות
ברזנט מעל ומשני צדדיה ומהפתח
הפרוץ הרוח נושבת על יושביה . על
רצפת המשאית מונחים סלים בהם
מגבות,מחצלות, בקבוקי מים ופירות מוטלים יושבים
יחדיו צפופים לרדת
מהמשאית כבר מצפים. כשאל
החוף ואל הים אנחנו ניגשים מכוסה
הוא במרבד של אנשים בגדי
ים בשלל צורות וצבעים את
החוף ואת הים מקשטים. מתחת
לשמשיה מצאנו
פינה פנויה פרשנו
מחצלתנו על החול עליה
הנחנו הכל. אמא
כבר מוציאה את קופסת פירות העונה וכבר:
"תאכלי בִּתי" אמא אלי פונה. אני
יחד עם הבנים והבנות בחול
בונים ארמונות. והנה
איש, ועל שכמו קופסת הקלקר, צועד "אסקימו לימון" בקולו הרם
צועק. אליו
רצתי עם הילדים והאנשים ארטיק
קרטיב לקנות ממנו כולנו מבקשים. ובים
הגלים בקצף הלבן אל החוף מתנפצים ומי
המלח אל העיניים קופצים וגם
מהמים קצת שותה אך
לא נורא, בתוך הגלגל ועל הגלים שטה . על הראש יוקדת השמש והנה
נוסף עוד נמש קשָה
מהים הפרידה אך
המשאית ממתינה בתחנה. תגובות
אביה
/
עידית - החזרת אותי לילדות כך בדיוק נסענו לים :) תודה וערב נפלא
/
03/07/2018 19:12
גלי צבי-ויס
/
זכרון גם שלי
/
03/07/2018 19:44
זיגי בר-אור
/
תיאור חמוד של כיף לשפת
/
04/07/2018 00:20
יום טוב צבי
/
אסקימו לימון
/
04/07/2018 08:40
מרים מעטו
/
~love~
/
04/07/2018 14:34
אילה בכור
/
איך הזכרת לי ימים אחרים-נהדר
/
04/07/2018 15:49
התחברותתגובתך נשמרה |