שירים

הכרויות או לא להיות


פנים. בית קפה.

שחר

טוב אז... האמת שלא ספרתי לך, אבל אני יוצאת עם מישהו...

יובל

באמת? וואו! איזה יופי! כמה זמן? מה? בן כמה, מאיפה? פרטים – ועכשיו!

שחר

כמה שבועות, הוא בן שלושים כמעט, רואה חשבון...

יובל

נשמע איכותי. איך הכרתם?

שחר

דרך אפליקציית היכרויות. סננתי אותו במשך שבוע, ואז אמרתי "יאללה, נענה לו, מה כבר יכול לקרות?" ו... האמת שהוא ממש חמוד, ומפרגן...

יובל

אחלה... מגניב...

שחר

מה...? את לא נשמעת מתלהבת

יובל

לא, אני שמחה בשבילך, באמת. והלוואי שזה יצמח ויפרח, אבל אני תוהה לעצמי, מה יש לבחורה בת עשרים וארבע, חכמה, נראית טוב, איכותית... לחפש באפליקציית הכרויות?

שחר

מה זאת אומרת? להכיר. אמרתי לך, לי אין את האופציה להכיר גברים. את לומדת באוניברסיטה, יש לך יותר סיכוי משלי, את רואה יותר בנים, את נפגשת.

יובל

ממש לא מסכימה איתך! את יכולה להכיר את גבר חלומותייך גם בתור לסופר או ברמזור. אין קשר, שחר. אני פשוט חושבת שמי שנכנס לאפליקציה הזאת אלו אנשים לא איכותיים וחבל על הזמן שלך.

שחר

א. ממש לא, יש שם גברים סופר איכותיים, ולא כל מי שנכנס לאתר הכרויות הוא בהכרח לא איכותי, אז כדאי שתצאי מהמשבצת הזאת, כי חבל – בשבילך. וב', אני מכירה זוגות שהתחתנו דרך אפליקציות של הכרויות וזו אחלה פלטפורמה להכיר אנשים. אגב, זה בדיוק כמו האתר הכרויות הזה שלך, נו איך קוראים לו... שליש משהו. אז אל תזלזלי. יש הרבה זוגות שהכירו ככה.

יובל

מבחינתי אפליקציות של הכרויות זה משהו שמועד לפורענות ונכנסים לשם כל מיני גברים חרמנים ו/או נואשים. אבל זו דעתי בכל אופן, תעשי מה שאת רוצה.

שחר

נכון, אני אעשה מה שטוב לי, ו... את לא רוצה אל תכנסי. זכותך. אבל בינתיים אני זו שמכירה גברים ויוצאת לדייטים.

יובל

אני לא בתחרות איתך! מה שאת לא מבינה זה שבדרך כלל כשאת מחפשת את זה – ומחפשת בנרות – את לא תמצאי. לי טוב ככה ואין לי בעיה גם להתחתן בגיל עשרים ושמונה, אני ממש לא נואשת. כשזה יבוא זה יבוא.

שחר

מה הקשר? גם אני לא נואשת, אבל אני רוצה להכיר! תחשבי שכשאני אצא עם מישהו, יקח לפחות שלוש שנים עד שאני אכיר אותו טוב. זה לא כמו אצלך, חצי שנה ויאללה חתונה.


יובל

קודם כל את ממש לא יודעת מה יהיה, יכול להיות שתרגישי שהוא הנפש התאומה שלך גם אחרי כמה חודשים, ומה זה "כמו אצלך?" מה, בגלל שאני דתיה? מה זו הסטיגמטיות הזאת? כשארגיש מוכנה זה יקרה. זה יכול להיות תוך שבועיים וזה יכול גם לקחת כמה שנים. אני לא מתכננת שום דבר.

שחר

אוקיי, אז כל אחת תעשה מה שהיא רוצה, וזהו. ובתור חברה שלי יובל, אני מבקשת שתתמכי בי ולא תשפטי אותי.

יובל

שחר, בתור חברה שלך אני חייבת לומר לך את האמת ואיך זה נראה מהצד. ומהצד, ובאמת באמת בלי להעליב, אבל עדיף שאני אגיד לך את זה מאשר מישהו אחר – מהצד זה נראה כאילו את נואשת. וגברים קולטים את זה.

שחר

נואשת אני לא. לא כל אחד שנכנס לאתרי הכרויות הוא נואש, צאי כבר מהריבוע הזה ודבר שני...

יובל

זו לא הכניסה לאתרי הכרויות, זה מה שאת לא מבינה! זה הקטע שאת עונה לכל מי שכותב לך. בפייסבוק, בצ'אט... עונה לכולם! גבר שולח לך הודעה "היי מותק", ואת אשכרה שוקלת אותו ברצינות! אני באמת באמת דואגת לך.

שחר

אז אל תדאגי לי, אני יודעת לדאוג טוב מאוד לעצמי, ולץ אגרי טו נוט אגרי. את תעשי מה שטוב לך, אני אעשה מה שטוב לי. ונראה איפה תהיה כל אחת בעוד כמה שנים.


תגובות

גליה אזולאי /  כמה שהשיחה הזו אמתית. / 08/07/2018 11:22
גלי צבי-ויס / מה מסתתר / 08/07/2018 17:18
נורית ליברמן / מהצד זה נראה כאילו את נואשת / 08/07/2018 20:31