יצירות אחרונות
טיפה שהמשיכה בדרכה (2 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (1 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (3 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (12 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
מלב הציפור המתוקה בוקעים (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -23/06/2026 06:00
עוגיית הזמן-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -23/06/2026 02:04
שירים
אגרות ברכה בדוכניםאגרות ברכה בדוכנים/עידית אורדן לקראת ראש השנה יצאתי לעיר לחפש אגרות ברכה היתה בי רינה ושמחה עברתי בין הדוכנים, הצטופפו מסביבם המונים.
רציתי למצוא "שנות טובות" יפות וגם לקנות מעטפות. אגרות הברכה היו נוצצות הדביקו עליהן פיסות קטנטנות מנצנצות.
על כרטיסי הברכה ניזרו כאילו זהבים עלינו הילדים, היו הקישוטים אהובים. על האגרות היו ילדים מציורים גם פרחים וציפורים אגרות שבהם חילים וחילות צ.ה.ל מצוירים הוספתי מברכתי לכל אגרת ברכה הכנסתי למעטפות ושלחתי לכל המשפחה. שלחתי בדואר עם בול גם לחברים אגרות ברכה מהתלמידים קבלו המורות והמורים.
פעם כשלא היו טלפונים ובוודאי לא נולדו טלפונים ניידים ולא הכרנו עדיין את המחשבים היתה חוויה נעימה מאד, אגרת יפה לשלוח וגם לקבל אגרות ברכה ולשמוח! שנה טובה ומאושרת!
תגובות
גלי צבי-ויס
/
"שנות טובות"
/
02/09/2018 12:28
גדי רוטשטין
/
ברכת אמת באיגרת מבוילת והיום? הום לא מעט סרק
/
02/09/2018 14:21
אילה בכור
/
איזה יופי כול הכבוד לך -אדם נדיר
/
02/09/2018 19:27
זיגי בר-אור
/
יש לי עדיין גלויות ברכ
/
02/09/2018 20:25
נורית ליברמן
/
"שנות טובות"
/
02/09/2018 22:38
גליה אזולאי
/
גם אני אהבתי לאסוף את �
/
03/09/2018 00:45
יום טוב צבי
/
עוררת בי
/
04/09/2018 07:14
התחברותתגובתך נשמרה |