מר בני טייכמן היקר.כמה אנשים נרצחו בישראל מדי שנה בזמן כהונתך.שאלה רטורית אין לי שום כוונה להפוך גם את בית המשפט הבינלאומי למופע אישי ארוך מדי שלי או שלך.לכן אענה על שאלותיי מכאן והלאה בעצמי כדי לחסוך ממך עינוי דין מיותר וממני את זמני אוהב החיים היקר לא פחות.מדי שנה נרצחו בישראל בין 300 לארבע מאות בני אדם.וכמה מקרי דקירה היו מדי שנה בישראל?אלפים! וכמה תלונות על אונס.כ10000 מה שמעיד כנראה על מציאות קשה הרבה יותר של מקרים לא מדווחים.כמה מקרים המתאימים להגדרה של "נשים מוכות" ?כ200000!! כמה מקרי פדופיליה?כמה מקרי התעללות מינית ולא מינית?כמה תיקים פליליים נפתחו בממוצע בישראל מדי שנה?אעזור לך.בישראל כיום כחצי מיליון אזרחים בעלי רישום תיק פלילי.
מר בני טייכמן היקר!
כמה ישראלים נהרגו בפעילות עוינת כלפיי מדינת ישראל בזמן כהונתך?בירי טילים? פחות מעשרה.בדוק!
איפה לדעתך מר בני טייכמן היה מסוכן יותר לחיות.לאור הדברים שנאמרו כאן?בגבולות ישראל או בבתיה וברחובותיה?
אשר על כן מר בני טייכמן הלא כל כך יקר.אתה ניהלת את אחת ממדינות הפשע המתקדמות במערב.או כפי שהגדיר פרופסור זליכה היקר "המדינה המושחתת במערב אחרי איטליה".
מדינה שכל קשר בינה לבין ערכי מוסר דמיוני בלבד!הכיצד אם כן ייתכן היה הדבר לדבר באזני העולם השכם וערב אודות "מוסריות צבאה של ישראל?" בתוך מדינה שאזרחיה אינם יודעים מוסר מהו?מדינה ששלחה כבר לכלא ראשי ממשלות ונשיאים.?
מר בני טייכמן הלא יקר אתה במקרה הטוב קריקטורה ובמקרה הרע פושע!
: מר טייכמן לפני שאני ממשיך רציתי להאיר את עיניך ועיניי באי אולם בית המשפט בכמה סוגיות מעניינות אודות ההסטוריה היהודית וההיסטוריה הציונית.
מר טייכמן.בני עמך נטלו על גבם עול כבד במהלך ההיסטוריה האנושית, במיוחד בתקופת גלותם למן התמרדותם האחרונה בשנת 133 לספירה הידועה בספרי ההסטוריה כ"מרד בר כוכבא" שהסתיים בטרגדיה נוראה של טבח מיליונים מבין אלה שעדיין נותרו בארץ ישראל לאחר המרד הקודם הוא "המרד הגדול" שהסתיים בחורבן ירושלים בשנת 70 לספירה.
איש לא הכריח את אבותיך להישאר נאמנים לתרבותם ולמורשתם הרוחנית גם במשך כאלפיים שנים נטולות ריבונות.ולנהוג כעמים רבים שהוגלו מארצותיהם בעבר כדרך שיטתן של אימפריות רבות לנהוג בעמים הכבושים על ידם כדי למנוע סכנת התמרדות חוזרת ונשנית,ונטמעו בתוך העמים אליהם הוגלו.
אבותיך גם שמרו אמונים למולדתם.
בשעה שהעולם צעד על מסלול ה"קידמה" ,הטכנולוגית בעיקר.והביא לעולם אנשים כמו קפלר וגלילאו וניוטון אשר התחילו את המהפיכה המדעית בעולם ,זו הנשענת על עובדות בלבד והיסקים הגיוניים מנסיונות ,שמרו בני עמך על מוסריותו של העולם כביכול.הם חיברו ספרים רבים בתקופת התלמוד והגמרא החסידות וה"גאונים".שרובם ככולם עסקו בשאלות מוסר! מותירים רק לעולם נהנתן להתבונן בהם בלעג מן הצד תוך השאלה "כיצד אפשר ליהנות ממש בעולמנו אם כל בעיה יום יומית הופכת לשאלה מוסרית"?
בתקופת "ההשכלה" אף עשו יהודים רבים במערב אירופה נסיון ליצור סינתיזה בין החשיבה היהודית המסורתית לבין התגליות המדעיות הרבות שהחלו לצוץ בעולם.אנשים בעלי שיעור קומה באותה עת כברוך שפינוזה "זכו" לנידוי גמור.אולם בהמשך המאה התשע עשרה יהודים רבים כבר לקחו חלק כהוגי דיעות מלחינים ומדענים.
בשנת 1898 "ניבא" אתיאיסט אחד גמור את הקמתה של מדינה יהודית בארץ ישראל תוך חמישים שנה.דיוק מדהים!
תוך שהוא מזהה את השנאה המסוכנת ליהודים החל ממשפט דרייפוס כסכנה קיומית מיידית!
אך האם נתת אי פעם דעתך
למספר שאלות מעניינות כמו שאציג כעת.
איך למשל קרתה הטרגדיה! בפירוש כך! של ראשוני החלוצים היהודים בארץ ישראל שהגיעו אליה בשנים 1878- 1892
וקיבלו את "עזרתם" של מספר "נדבנים" יהודים בדמות יקבים בתי בד ופרדסים בשעה שהמהפיכה התעשייתית בעולם כבר היתה מזמן בעיצומה.
האם ייתכן שלו קיבלו למשל חלוצים אלה מפעלים! היתה קמה מדינת ישראל מספר עשורים לפני חזונו של הרצל?נביא הציונות.
מה קרה שם בעצם מר טייכמן?
הכיצד מחבורת סטודנטים יהודים אירופאיים בהנהגת הוגי דיעות כמו א.ד גורדון שהיה איש אקדמיה בעצמו באה לעולם היהודי החדש "תרבות העבודה"?שבה "לקינו ובה נירפא".ממש כמו אותה "עבודה משחררת" שנחקקה על שערי מחנה הריכוז אוושביץ כארבעים שנה מאוחר יותר?
מה היה פשר המראות המוזרים של סטודנטים יהודים "כובשים" את העבודה בעבודה רצחנית כמו סלילת כבישים מאבנים.?בשעה שהיו בנמצא כבר טכנולוגיות מתקדמות יותר?
ואיך קרה שאל מול היסטוריה ארוכה של לבטים מוסריים רבים לא קם מורה מוסר אחד בתנועה הציונית?
וכך כמו שתיאר יפה באחד מספריו הסופר היווני ניקוס קאזאנצאקיס בבואו לתאר את סיפור חייו של אליעזר בן יהודה מחדש השפה העברית."אפשר היום לראות בארץ ישראל זונות ורוצחים מדברים שוב בעברית"
אותו מראה שכבר דוד בן גוריון מנהיגה המדיני של ארצך תיאר פעם כטראומה לא קטנה עבורו שקרתה לו באודיסה שם התכנסו מנהיגים ציונים רבים בדרכם לארץ ישראל עת פגש לראשונה ,כדבריו, בחייו בפושעים יהודים.
רוצה לשאול אותך מר טייכמן היקר.האם אין האמת כפי שהיא מראה עצמה בהתגשמות המציאות מלמדת למעשה כי לא שאלות מוסריות אמיתיות הובילו את בני עמך לאורך ההיסטוריה אלא משאלת לב כמוסה ופראית להיות "עם ככל העמים" כפי חזונו של דוד בן גוריון במגילת העצמאות של מדינת ישראל.או ליתר דיוק הסבת עורף להיסטוריה "מוסרית" לטובת גבריות משתלחת נטולת מעצורים.ולא "עם סגולה" ו"אור לגויים" כפי שהנחו את אבותיך כל מנהיגיהם הרוחניים מקדמת ד.נ.א.:-) קדמת דנא.?
שאלה נוספת.שהעלה פעם אחד ממנהיגיה הידועים של ישראל ,משה דיין.:
הכיצד אנחנו שכספנו לארץ ישראל אלפיים שנה לא מסוגלים להבין את כיסופיהם של בני העם הפלשתינאים שהוגלו ממולדתם לפני פחות ממאה והיא נשקפת אליהם ממש מן הגדרות?
וסוגיה קטנה נוספת מהיסטוריה מעט יותר רחוקה של בני עמך.
"היהודים" וה"ערבים" מופיעים לראשונה בהיסטוריה היהודית בספרי עזרא ונחמיה מנהיגיה הרוחניים של שיבת ציון שלאחר הצהרת כורש החל מ538 לפנה"ס."יהודים" על שום היותם פשוט בני שבט יהודה.בני שבט בנימין לא הורשו לשוב לארץ על פי אותה הצהרת כורש המזכירה כל כך הצהרה מודרנית יותר היא "הצהרת בלפור" "הרואה בעין יפה את הקמתו של בית לאומי יהודי בארץ ישראל".
שאר עשרת השבטים גלו ונעלמו מקהל ישראל עוד בחורבן הראשון.
לפני שאמשיך שאלה מתמיהה שאיש מכל הוזי "בית המקדש השלישי" בתקופת כהונתך לא נתן עליה אף פעם דעתו.
אם בית המקדש הראשון הוא מקדש שלמה שהוקם איכנשהו סמוך ל940 לפנה"ס היה הבית הראשון.
ובית המקדש שהוקם על ידי עזרא ונחמיה בשיבת ציון ,שיבת בבל,ושלמראהו העלוב פרצו זקני העם בבכי בהזכרם בפארו של מקדש שלמה הוא הבית השני
האם לא נכון יהיה לומר כי הבית השלישי כבר נבנה בעצם מזמן?הוא בית מקדשו של הורדוס האדומי הרצחן שרק ביום מותו ציווה להמית אלפים.ושנבנה כולו לפי האדריכלות הרומית ובשל יופיו בעיניי העם זכה לתיאור "מי אשר לא ראה את בית המקדש של הורדוס לא ראה דבר יפה מעולם"
והמקדש הזה שנבנה בידיים מגואלות בדם שלא כידי שלמה לא יכול היה מן הסתם להכיל שום שכינה שמכבדת את עצמה וערכים כמו שלום וצדק.בדיוק כמו ששום אלוהים שבעולם לא יכול היה להרשות לעצמו את סירחון ארובות בירקנאו?
אשר על כן היו צריכים כל הוזיה הדתיים של תקופתך לכסוף אם כבר לבית המקדש הרביעי שלפי חזונם היה צריך להיות שוב בית מטבחיים מסריח שותת דם ומלא זבובים אי שם במילניום השלישי כמו אלה שקדמו לו.
היה זה נחמיה הסופר שהופיע כמנהיגה הגזעני הראשון של תנועת שיבת ציון עת אסר על הערבים והשומרונים להשתתף בבניית המקדש הזה חרף כמיהתם הגדולה ופתח במסע ציד מכשפות להתרת נישואים בין יהודים לגויות.וכנראה גרם לאחד מאבות האומה ,משה,להתהפך בקברו.משה שלקח לאישה לא אחרת מציפורה המדיינית, "הכושית",בפי אחותו מרים ואחיו אהרון.
מה הביא למופע גזעני ראשון זה בתולדות בני עמך?אשר צוו עוד בימים קדמונים לאלה ב"אהבת הגר אשר בתוכך כי גרים הייתם בארץ מצרים"?
מאין שאב אותו נחמיה את האמונה שזרים לא צריכים לקחת חלק בבנין בית מקדשו בשעה למשל שאת מקדש שלמה הראשון עשו ברובם צידונים וצורים רעיו של דוד ושלמה המלך בעזרת ארזי הלבנון.שהיו חלק מתרבות טכנולוגית מתקדמת שלימים תעקור לאפריקה ותקים את קרתגו ממנה ייצא מורד גדול אחר בהיסטוריה
האנושית.חניבעל שמו.
מתי אם כן הפך העם היהודי ל"גזע" לאמיתו של דבר?
"גזע" שלימים יירדף עד דור עשירי לאחור על ידיי אדולף היטלר.
גזע
ולא עם אשר שותפות בניו נובעת משותפות רעיונית ומוסרית לפני הכל?