סיפורים

מרש רוסי

אני יושב במועדון הלילה החשוך, שצבע קירותיו הופך אפור בחשכה , ראשי האנשים ככתמים שחורים מתנועעים בתוך מסך עשן סיגריות כבד.
עיניי צורבות ודומעות, אבל אני סובל בנהנאה, סוף סוף אני יוצא לבד, וזאת ברשות אשתי, אני לא ביקשתי, יורם חברי הטוב תיכנן וביצע המזימה.
 
לפני שבוע מלאו לי ארבעים שנה, פתאום הרגשתי מזדקן, חיי חולפים מהר, רציתי להרגיש צעיר לפחות לערב אחד.
 
אני מביט באנשים כל אימת שאור הזרקור מסתובב, מביט בגיפופים ובנשיקות שהם מרעיפים על בנות זוגם, ולא רע לי.
 
את יורם הכרתי בחדר הכושר של הקנטרי קלאב. אני נהגתי לבקר בחדר הכושר שלוש פעמים בשבוע, ואילו יורם בכל יום ויום.
לאט לאט נרקמה בינינו ידידות נפלאה, פתחנו את לבנו ואת ביתנו זה בפני זה.
אשתי תמי, גם היא הייתה נפגשת עם חווה, פעם בשבוע, בחוג הרצאות ביד לבנים.
 
בתוך אפלולית המועדון ניגשת אלי נערה חביבה ומציעה לי כוס בירה, נעניתי בחיוב, הוצאתי שטר של חמישים שקל ואמרתי לה לשמור העודף לעצמה.
מולי, בהפרש של שני שולחנות, ישבה בחורה יפיפייה והישירה מבט אלי, אני כמובן מרגיש חופשי ומביט בה חזרה,היא קמה וניגשת אלי "אתה פנוי, אפשר להצטרף?",שאלה, הבלוטה שלי הפרישה הורמון וגופי כוסה זיעה.
"כן בבקשה!" אמרתי, היא ישבה על הכסא מולי, סיכלה זוג רגליים חטובות, המוכנסות בתוך גרבי ניילון מבריקות.
ציפור נפשי לא ידעה זמר טוב מזה.
 
באותו שבוע כמו תמיד, נפגשתי עם יורם בחדר הכושר, פני היו נפולים, וללא חשק רב, מתחתי וניפחותי את שריריי, לבל יפלו ואראה תרח זקן, יורם מיד הבחין בפני העצובות, שאל והתעניין, הבין לליבי ואמר "יש לי רעיון מבריק, אתה תשמח לעשותו, אבל צריך לשכנע את הנשים מכוון שזה יהיה עד לאשמורת המאוחרת של הלילה", "מה אתה שח?" שאלתי, וכולי אוזן פניתי אליו משווע למשב רוח רענן.
יורם התחיל לפרט ולדבר בהתלהבות יתרה, שרק הוסיפה להרגשת הריחוף של נשמתי,שיצאה מגופי לטיול קצר בגן העדן האבוד.
"יוסי אתה מקשיב לי?" שאל, בכוח רב הכנסתי חזרה את נשמתי לתוך גופי ועניתי "כן, כן, יורם , זה דבר נפלא, אבל תמי לא תסכים" עניתי.
"אני אדאג לזה יוסי, אני אדאג".
ואכן יורם דאג, הוא ניגש לתמי אשתי, ובחיוך ממזרי סיפר לה על מצב רוחי הקודר, והרצון החד פעמי שלי לצאת לבד, לילה אחד לבילוי קצר.
וראה זה פלא, תמי מיד הסכימה ואפילו חייכה את החיוך המצודד, שאני כל כך אוהב, ושמזמן לא ראיתי.
שמח וטוב לב הסבתי לארוחת הערב, מחכה ליום המחרת, לסוף שבוע שכזה לא ייחלתי.
 
הזמנתי עוד כוס בירה לבחורה. ידיי גיששו לעברה,והיא התקרבה אלי, האור הצבעוני משח את זוג שדיה בצבע כתום, כשני תפוזים בשלים, סומק עלה בלחיי, (מזל שיש אפלולית), חיבקתיה חזק ושני שדיה התנפחו כבלון,(בטח היא לובשת חזיית פוש-אפ, למה תמי אף פעם לא לובשת חזיה כזאת?), לגמתי מכוס הבירה וראשי סחרחר עלי.
 
יורם הזמין זוג כרטיסים למועדון הפנויים והכי "איני" ביפו.
 
הערב הגיע , אני מתקלח, מתבשם, ואישתי אינה מקנאה בי, טוב לי, אבל גם קצת רע לי, אחרי עשרים שנות נישואין, זה הערב הראשון שאני יוצא לבד ואישתי לא אומרת דבר. אבל אני לא מקלקל את התוכנית. לבוש בבגדים, ספורט אלגנט, מגולח נקי ומבושם הרגשתי נפלא, בעודי ממתין ליורם, צלצל הטלפון, תמי ענתה, אני מקשיב, "לא, לא חווה, הערב אני עייפה, הגברים יוצאים ויש לי הזדמנות לישון מוקדם, טוב, ביי", והניחה את השפופרת.
אני מרוצה, דאגתי מה תעשה תמי הערב, אבל עכשיו אני שקט. היא תישן שינה ערבה, אני לא אפריע לה לישון והיא לא תפריע לי לבלות. יורם הגיע ואמר "תמי אל תדאגי, אנחנו נאחר" ויצאנו.
 
האור הצבעוני שוב עבר על גופה וצבע אותו בצבע ירוק, אני חש את ידיה הלוטפות את ירכיי ופותחות את רוכסני, רעד קל עבר בי, חשבתי לברוח, אך משהו בי אמר לי "יוסי, לך על זה, זה פעם בחיים..." ולא זזתי.
 
בחוץ יורם הציע שניסע ברכב שלי, אני מיד הסכמתי, בדרך שרנו וצחקנו כמו ילדים, עד שהגענו ליפו, יורם הסביר לי לאיזה רחוב להיכנס והיכן להחנות את הרכב, אני עשיתי כדבריו, שהרי הוא זה שהעניק לי את הערב הזה.
נכנסנו למועדון הלילה, יורם הוציא מכיסו את זוג הכרטיסים , האיש העומד בכניסה, ניקב את הכרטיסים והשיב אותם ליורם, נכנסנו פנימה. התחלנו ערב נפלא. לאחר כשעתיים , יורם אמר שהוא אינו חש בטוב, ורוצה לפרוש, אני קצת התאכזבתי אבל הצעתי להסיעו הבייתה, הוא סרב והתעקש להזמין מונית, ולא לקלקל לי את החופש. כך נשארתי לבדי לבלות את הערב החופשי.
 
סיימנו ללגום את הבירה, לפתע פנתה לעברי הבחורה, "אצלי או אצלך?", אמרה במבטא רוסי כבד. "אצלך" מיהרתי להשיב, ויצאנו לעבר הרכב שלי החונה לא רחוק.
 
ביתה היה במרחק כעשר דקות מהמועדון, כל הדרך מיששה את איבריי וליבי פעם בקצב מרש רוסי, טם טטם, טם טטם,לא יודע איך נהגתי אבל הגענו.
פתחה את הדלת ומיד מצאתי את עצמי גוהר עליה, ידיי לופתות אותה בחוזקה וליבי כמעט יצא ממקומו, טם טטם, טם טטם, המרש הזה לא מפסיק.
 
צנחתי תשוש, כמובן לא כמו בן עשרים, השינה כמעט השתלטה עליי, אבל אני חייב לזוז, הרעפתי נשיקה חמה על שפתיה המשוחות בצבע אדום לוהט ,היא רמזה לי בידה לאמר,כסף, הנחתי כמה מאות שקלים על המיטה ויצאתי.
 
הגעתי הביתה בשקט, על קצות האצבעות, פשטתי בגדיי והופ למיטה.
רעייתי שתחיה, ישנה שנת ישרים ולא חשה בי כלל, נרדמתי .
 
פקחתי עיניי אחרי שינה ארוכה, מביט בשעון, כמעט צהריים, קפצתי מהמיטה כנשוך נחש, רגליי היחפות דרכו על איזה נייר.
המשכתי במהירות למקלחת, בתוך דקות יצאתי נקי ומסודר לנעול נעליי. שוב דרכתי על פיסת הנייר, התכופפתי והרמתי אותה, קראתי - זוג כרטיסים ל"מועדון הפנויים" - יפו. 
 
 
 
סיפור שכתבתי לפני כמה שנים.
רחלי ג.
 

תגובות

רחל בנגורה / מעניין 🙏❤ רחלי יקרה🌸🌸 / 23/08/2021 18:53
גלי צבי-ויס / 20 שנות נישואין / 23/08/2021 19:08
שמואל כהן / הגונב מגנב פתור ומים גנובים ימתקו.. / 23/08/2021 19:40
jakuper / וואו, איזה מתח. / 23/08/2021 20:10
יום טוב צבי / חזק! / 24/08/2021 09:21