סיפורים

החלון האדום / פרק 13

החלון האדום / פרק 13

האפלה בחוץ הייתה כמעט מוחלטת רק חצי ירח האיר מעט באור נוגה את הסביבה. בשעות הלילה האלה השקט תפס את מקום המולת היום.

נילי כיבתה את אורות הרכב והמשיכה לבכות בכי מר , כך שעות רבות עד שאפסו כוחותיה ונרדמה . חתולים רבים הסתובבו בחניה ועלו על מנוע מכוניתה להתחמם מעט. איש לא שם לב לבחורה היישנה במכונית.

בינתיים בחדר בעל החלון האדום נפתחה חגיגת אהבה גדולה.

ריקי ודלילה נכנסו לחדר ולא הפסיקו להתנשק, דליה פתחה את בקבוק האלכוהול והשקתה את אהובה עד שהוא לא ידע את נפשו משמחה, הם התעלסו ושתו, התעלסו ושתו, עד שנרדמו. הם היו כל כך שיכורים שלא היו יכולים לשמוע או להרגיש בצלצולי הטלפונים שלהם.

השעה הייתה כמעט לפנות בוקר אך האפלה עדיין שררה ביקום.

נילי התעוררה למשמע מנוע מכונית שהתקרב אל החנייה, הבחינה במכונית שתפסה אחת מהחניות ודממה את מנועה .היא הציצה מחלון מכוניתה וראתה אדם בעל כתפיים רחבות, אך לא יכולה הייתה להבחין בפניו, יורד מהמכונית ופוסע לעבר הבניין . הוא החל לעלות במדרגות ונעלם. היא המתינה לראות למי הוא מגיע בשעה כזאת בלילה.

האיש עלה אל דירתה של דליה ונקש בדלת, לא היה מענה מהעבר השני, חמתו של האיש בערה והוא פתח את הדלת בלום שהיה בידו, נכנס פנימה וראה את הזוג במערומיהם רק שעל גופה של דלילה הייתה מונחת כתונת לילה שקופה. כעסו התגבר והוא לא חשב פעמיים הרים את המוט והלם בראשה של דליה , גרר אותה לאמבטיה ופתח את המים והטביע אותה , השאיר אותה בתוך המים כשהיא שוכבת על ביטנה , ועזב את המקום.

עברה כשעה ונילי ראתה אותו יורד לכיוון מכוניתו לקול יללות החתולים , הוא הרים את המוט להלום בחתולים והבריח אותם, נכנס למכונית ונעלם.

רעד קל עבר בגופה של נילי אבל הסקרנות קיננה בתוכה והיא עלתה לחפש לאיזו דלת הוא נכנס אולי תגלה משהו, ואכן עלתה במדרגות עד שלפתע ראתה דלת אחת מעט פתוחה , בידיים רועדות פתחה את הדלת ונכנסה.

רחלי גבאי

המשך יבוא

תגובות

שמואל כהן / איזה טויסט בעלילה / 22/12/2021 04:32
גלי צבי-ויס / הדלת הפתוחה / 22/12/2021 07:39