סיפורים

החלון האדום / פרק 14

החלון האדום / פרק 14

הבניין עם החלון האדום עמד באפלת הלילה בדממה מוחלטת, רק חתולות הסתובבו בחלל המדרגות ומדי פעם יללו, התאורה במדרגות הייתה מועטה ביותר אבל לחתולות זה לא הפריע , עיניהם כעיני רנטגן עלו וחיפשו פירורי מזון.

חתולה אחת עקבה אחרי נילי בלי שהיא תחוש בה ונכנסה איתה לדירה.

נילי צעדה בשקט על כפות רגליה ועל בהונותיהם, החתולה צעדה אחריה,

היא בדקה את הסלון וראתה את קופסת הכדורים על השידה , התקרבה וקראה את הכתוב, "סוגי תערובת סמים" , ליבה דפק בחוזקה, אולי נכנסה לבית אחר והרי היא ביקשה לראות את ריקי וחברתו לאן נכנסו, היא נבהלה לקול יללת החתול שהיה תחת רגליה, מרוב בהלה היא יצאה במהירות מהדירה וירדה במדרגות אל הרכב שלה , התניעה ונסעה.

כל הדרך חשבה שאולי היא מיהרה לצאת ואיפה ריקי והחברה, דייי היא הרגיעה את עצמה ונשבעה שהיא לא תעקוב אחריו יותר ותעזוב אותו לאנחות.

קרן בוקר ראשונה האירה את הכביש עליו נסעה וקול מנגינה נוגה נשמעה מהרדיו שבמכונית. נילי הגיעה אל דירתה , סיבבה את מפתח הדלת ופתחה אותה , זרקה את התיק על הספה וקפצה על המיטה , העבירה ידה על הסדין וחשבה, כמה טוב לחזור לדירה ולהיות שלמה עם ההחלטה.

ככה שכבה זמן מה עד שקמה ונכנסה למקלחת להשיל מגופה כל פירור של לכלוך מבניין החלון האדום.

......

ריקי ישב על המיטה והחל להיזכר בליל אמש, הראש כאב לו מאד והוא הביט על גופו , הוא היה עירום , ניסה לחזור לערב יום חמישי , הפאב, דלילה שלו, אהובתו הטריה, אההה הוא השתכר והיא נתנה לו כדורים להעיר את כל חשקיו והוא הרשה לה , הוא נתן לה את נפשו את כל כולו לדלילה היפה, כמה אהב אותה , כמה העירה את כל תשוקותיו , כמה אהב להתעלס איתה, קם והלך  שוב למקלחת והביט בגופה השוכבת בתוך המים וגופו רעד כנוצה ברוח, מה קרה ? לא יכול להיות שהוא עשה את זה בלי להיות עירני, אוי אלוהים , מה עליו לעשות , איפה נילי , למה לא צלצלה אליו הרי יום שישי היום, הוא לא הבין דבר וגם לא היו לו תשובות. הוא ניגש לנייד וחייג....

"ריקי תעוף משם מיד" אמר לו נווה

"אבל אם אני עשיתי את זה ואברח , יהיה יותר קשה" השיב ריקי

"ריקי תעוף משם , אולי לא אתה עשית את זה והיא הייתה שיכורה ונפלה למים" חזר ואמר נווה

"גם יכול להיות, אתה יודע נווה , היא נתנה לנו כדורי סמים ולכן אני כמעט לא זוכר דבר" ענה ריקי

"לכן תלך משם ונראה מה יהיה" הפציר בו נווה

"לא , לא אלך " התעקש ריקי

נטל שוב את הנייד וחייג.....

רחלי גבאי

המשך יבוא

 

תגובות

רחל בנגורה / הגיע הרצח או המוות של דלילה ❤💞 / 27/12/2021 20:51
שמואל כהן / ריקי התעורר למציאות לא אמיתית מבחינתו. / 27/12/2021 23:04
גלי צבי-ויס / האם יואשם? / 28/12/2021 07:07
אהובה קליין / רחלי היקרה. / 31/12/2021 12:38