יצירות אחרונות
נשימה עמוקה (0 תגובות)
**לנה** /שירים -27/06/2026 21:04
כשהיינו ילדים (2 תגובות)
אילה בכור /שירים -27/06/2026 18:17
כל שהיכרנו (0 תגובות)
א. שמואל /שירים -27/06/2026 17:56
שתי גדות / לבמת הדיון של נורית ליברמן (0 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -27/06/2026 16:00
שלטון נואל (1 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -27/06/2026 15:54
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (16 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (3 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (6 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
הודעות והגיגים
עוד שנה חלפה להאתמול הגעתי לטקס הסיום של תלמידי כיתה יב שחלק מהם למד במגמה שלי . ליוויתי אותם במשך שלוש שנים , לימדתי והנחתי אותם לקראת פרויקט הגמר, ושמחתי בשמחתם כשעברו את הבחינות של המגמה בהצלחה רבה. לחצתי את ידם בהתרגשות רבה ונזכרתי שאני עושה את זה כבר 46 שנים, וכל פעם אני מתרגש בטקס הזה כאילו היה זה המחזור הראשון שלימדתי , אי אפשר היה להסתיר את הלחלוחית בזווית העין כשהצטלמנו תמונה קבוצתית. אני כבר מצפה לטקס של שנה הבאה וכולי תקווה שאוכל לחוות את הרגע המרגש שוב .. כשנגמר הטקס והסתיימה ההצגה שהתלמידים הכינו הבנתי שהשנה הזו הסתיימה ושנה חדשה עומדת לה בפתח. השיר שכתבתי בשנת 1972 נראה לי מתאים לצרף אותו כאן : נִגְמַר/ ש. כהן נִגְמַר, וּכְמוֹ יוֹרֵד מָסָךְ עַל הַיָּפָה בַּהַצָּגוֹת פּוֹעֵל הַנִּיקָּיוֹן טִאְטֵא אֶת הַקְּרָשִׁים הַמְּיֻתָּמִים הַתַּפְאוּרָה חָזְרָה לַמַּחְסָנִים, וְהָאוּלָם שׁוּרוֹת שׁוּרוֹת שֶׁל כִּסְּאוֹת גַּלְמוּדִים, מַחְרִישִׁים נוֹתַרְתִּי רַק אֲנִי מְמָאֵן לְהִתְנַתֵּק הַאֵין זֶה חֲלוֹם? הַחֶזְיוֹנוֹת צָפִים, עוֹלִים מִתּוֹךְ הַהַצָּגָה, כּוֹבְשִׁים אֶת מְחִיאוֹת הַכַּפַּיִם הַחֲסֵרוֹת שֶׁקֶט, עוֹד רֶגַע קָט אֲנִי קָם וְהוֹלֵךְ, נִגְמַר... 23.10.1972
תגובות
רחל בנגורה
/
מחמם את הלב שמוליק יקר
/
10/06/2022 09:47
שמואל כהן
/
תודה רחל היקרה🌹💘🌹
/
10/06/2022 13:07
מרים מעטו
/
שמוליק יקר❤❣❤
/
10/06/2022 13:45
אהובה קליין
/
שמואל היקר.
/
10/06/2022 16:16
שמואל כהן
/
תודה רבה רבה אהובה יקרה🌺🌸🌼
/
10/06/2022 20:04
אהובה קליין
/
שמואל היקר.
/
11/06/2022 23:52
שמואל כהן
/
תודה רבה אהובה יקרה🌺🌸🌼
/
12/06/2022 07:00
גד רוטשטין
/
הי, הי למורה
/
11/06/2022 03:35
שמואל כהן
/
תודה גדי היקר על תגובתך🌹💘🌹
/
11/06/2022 04:31
גלי צבי-ויס
/
בכל פעם מתרגש מחדש!
/
11/06/2022 07:12
שמואל כהן
/
תודה גלי יקרה🌹💘🌹
/
11/06/2022 08:04
גלי צבי-ויס
/
וואו, זה מרגש מה שכתבת כאן. דרך כה ייחודית ומהותית. נסה להמשיך כל עוד יאפשרו לך. שבוע מבורך ובשורות טובות. ❤
/
12/06/2022 19:12
יקיר (יקי) דסא©
/
וואוו העברת ברגש עמוק את התחושות שלך בטקס הסיום...
/
12/06/2022 07:54
שמואל כהן
/
תודה יקי היקר🌹💘🌹
/
12/06/2022 08:32
התחברותתגובתך נשמרה |