שירים

תקשור בשורה משמחת!

תקשור בשורה משמחת! 

 

הנה הולכים אנו כאן בטוב הדרך גם כן עבורכם

ו-חורצים לשונות גבוהים ביותר בתוככם עד כה לכם.

 

מה זה אומר הדבר הזה גם כן עבורכם?

שיש לכם דרך לעשות, וללכת, זה כבר אתם יודעים בתוככם מימי קדם לכם.

אך האם ידעתם גם שאין עבורכם דרך נוספת ללכת בה בטוב מלבד זו אשר בה אתם הולכים כעת עבורכם, בתלם (כתלם) נשמתכם הגבוהה ביותר לכם?

 

כי אם הייתה דרך כזו – הייתם כבר הולכים בה הלכה למעשה לכם ועבורכם כאחד לכם.

אך טרם. עדיין אין בתוככם את ה"מטווה" הנוסף אשר בו אתם כמו עושים למען עצמכם צרות נוספות בתוככם, והפעם בטוב לב גבוה גם כן.

 

על כן, הסכיתו ושמעו נא בני האדם כעת: ה"צרות" הם עבורכם! האם יכולים אתם להכיל כאלו מין צרות צרורות לכם גם כן ולדעת שהכל בסדר בתוכם כעת?

האם הינכם יכולים להכיל כאלו צרות צרורות נפלאות עד מאוד לכם! ולדעת ולהרגיש בתוככם שהכל באמת בסדר לכם כעת?

כי אם כן – זכיתם! באוצר זהב מלכת לכם. תוכלו למצוא אינסוף דרכים צרופות בתוככם למצוא בהם את ארץ הקודש שלכם חזרה לביתכם המרהיב ביופיו כעת עבורכם.

 

אך אם טרם מצאתם אבני דרך צרופות ונדירות בתוככם כעת לעשות בהם קסמים נוספים אל מול אותם צרות חשובות וגדולות בתוככם – מה רב ומר יהיה גורלכם שלכם בתוככם כעת... כעס ושנאה ומשטמה על לא כלום רבותיי וגבירותיי כעת לכם עכשיו בטוב הדרך גם כן. על לא כלום.

 

על כן, לכו בזה הכתוב (בתוככם כעת עבורכם). פעם אחר פעם אחר פעם. ושימעו את קול הדרך החזקה והמובטחת לרוב בתוככם כעת חיה לכם עכשיו, על מנת לעשות מן הצרורות הלא ידועות לכם כעת, מטעמים של שבת! של כבוד רב ושל "שלגייה ושבעת הגמדים לה", לרוב עבורה ועבורכם גם כן.

 

היו שלום אהובים גדולים שכמותכם כעת,

ותנו כבוד רב לדרך העולה בתוככם פנימה כעת, למען תוכלו לראות עתידות מוגבהות ביותר בתוככם כעת בורוד רב קסמים לכם עכשיו ואי פעם לכם.

היו שלום.

 

תגובות

גלי צבי-ויס / הדרך האישית / 19/03/2023 13:30
שמואל כהן / אם הולכים / 19/03/2023 15:11