סיפורים

סוכריית קפה- חלק ראשון

 

היה זה אחר צהריים רגוע מאוד בחדרה של ג'. מול המחשב היבהבו חלונות שיחה של תוכנות כאלו ואחרות, והיא גלשה בהנאה ברשת, מגלה אתרים מעניינים ובודקת מיילים. שיערה אסוף כמו תמיד בקוקו גבוה, וברקע מוזיקה שקטה. חליפת הטרנינג התכלת שלה מחממת את גופה, והיא יושבת בנוח על הכסא המשרדי הכחול. מכתב חדש הגיע במייל. כתובתו לא היתה מזוהה, אך ג' החליטה להסתכן ולפתוח אותו. הדבר היחיד שהופיע מולה היה מספר איסיקיו. הדבר היה קצת תמוה בעיניה, אולי זה סתם דואר זבל כמו תמיד, היא לא רצתה ליפול בפח של יוצרי וירוסים, אבל בלי לשים לב מצאה את עצמה מוסיפה את המספר לרשימת האיסיקיו.

לאחר כמה דקות קיבלה הודעה. מ' הציג את עצמו בתור בחור מבוגר יחסית. גילו מאוד הרתיע את ג', והיא סגרה את חלון השיחה מבלי לחשוב פעמיים. הוא המשיך לשלוח לה הודעות, אך היא התעלמה ממנו. מה לה ולבחור מבוגר שכזה. הימים חלפו להם וכך גם ההודעות שלו. הוא התייאש בשלב מסוים, והיא שכחה ממנו לגמרי. הודעה שקיבלה במסנג'ר כעבור תקופה קצרה, העירה את תשומת ליבה. היא זיהתה את כתובת המייל ואת שמו, אך הפעם צורפה בצד תמונה שלו. הוא כתב "שלום" פשוט, והיא בהתה בתמונתו. עיניים כחולות בורקות, עמוקות, ושיער שחור. בדרך כלל עיניים כחולות פחות מושכות אותה, אבל הפעם היה משהו מיוחד. היא ענתה לו, וכאן התחילה שיחה מעניינת מאוד. היא הבהירה לו שהיא רק בת 19, והזכירה לו את הפרש הגילאים הענק שיש בניהם, אבל הוא בשלו- התעקש להמשיך לדבר.

השיחות הנחמדות נהפכו למדהימות מפעם לפעם. הוא כבר לא לחץ עליה, אלא הביא אותה למצב שהיא פונה אליו. הוא הבין אותה, תמך בה, השתעשע במחשבות. כבר מהרגע הראשון שראה תמונתה, הוא סיפר לה מה הוא חושב עליה. למרות גילה הצעיר, הוא לא יכל לשמור את הפנטזיות שלו לעצמו. הוא החמיא לה בכל פעם שהחליפה תמונת תצוגה, והעלה לה את הבטחון העצמי. הוא סיפר לה מה הכי מושך אותו בבחורות, מה הוא כבר הספיק לחוות ומה מתוכנן לעתיד. השיחות הסוערות האלו, שהתקיימו במיוחד בלילה, סחפו אותה לעולם חדש שלא הכירה. אמנם שיחות כאלו לא היו חדשות לה, אך נקודת מבטו, הנסיון הרב שלו והמשיכה שלו אליה... כל אלו פתחו לה ערוצים חדשים בראש.

כל הזמן הבהירה לו שאין שום סיכוי שיקרה משהו בניהם. כמעט עשרים שנה הפרש גילאים, זה לא נורמלי, אין כאן שום הגיון. והוא, בדרכו החלקלקה, המשיך להחמיא לה, לנהל איתה שיחות מדהימות ומטורפות, ולאט לאט היא החלה להיקשר אליו- תרצה או לא.

לחברות שלה לא סיפרה דבר. מה היא כבר יכולה להגיד? שהיא מדברת עם בחור בגיל הזה? ועוד איזה שיחות. היא שמרה לעצמה את הקשר הוירטואלי הזה, וקיוותה שהקשר אכן יישאר במחשב, למרות שידעה שככל שעובר הזמן- הפגישה קרבה.

באחד הלילות הוא השתגע על תמונה שהציגה בצד. ג' שלחה לו את התמונה, והוא אמר שבכל שנות חייו, מכל הנשים שראה, מעולם לא נתקל בבחורה מושכת כל כך, חושנית ומגרה. היא חייכה לעצמה והיתה משוכנעת שהוא אומר את זה לכולן, אבל הוא לא התייאש. בעזרת שנינותו וחכמתו, הצליח לשבות את ליבה.

"אני חייב לשמוע את הקול שלך, פשוט חייב".

"אמרתי לך שאין סיכוי"

"תתקשרי מחסוי... לא אכפת לי. העיקר לשמוע אותך....".

ג' מצאה את עצמה מחייגת את מספרו, לא טורחת לחשוב בכלל על שיחה חסויה. למרות שזה קשר וירטואלי בלבד, היא הרגישה קרבה אליו, סמכה עליו. קולו הגברי והמחוספס נשמע בצידו השני של הקו. וכך שיחתם נמשכה כל הלילה. תיאורים פרועים ושיתוף פנטזיות. באותו לילה, לאחר שניתקה, ג' הלכה לישון בתחושה מוזרה. זה בהחלט לא סוף הסיפור.

 

תגובות