סיפורים

לכל אחד יש סיפור

 
לכל אחד פה יש איזה סיפור אישי שהוא סוחב עם עצמו. לכל אחד יש רקע משלו, יש הורים שונים,יש השכלה משלו.
לכל אחד יש את המוסיקה שהוא אוהב,את המאכלים שסבתא שלו מכינה הכי טוב, את השירים שתקועים לו בראש, את הציחקוקים האישיים שיש רק לו.
לכל אחד יש את הכישורים המיוחדים שלו,את חוש ההומור המוזר שלו(אפילו אם הוא לא מצחיק),את הספרים שהוא הספיק לקרוא במהלך כל החים שלו ואת כל שאר הדברים שיש לכולם.
 
 
 
 
לכל אחד פה יש קצת זמן לחשוב לעצמו.
אצלי זה בדרך כלל ב15 דקות שמירה.
את יודעת,עולים על מדים 7 דקות,15 דקות הולכים הלוך ושוב בלי שום מטרה ואז מעירים את זה שיושן לידך- בדרך כלל זה שהכי קשה לו להתעורר, ואז מחכים ל7 דקות שהוא יתלבש וחוזרים לנסות לישון במיטה.
 
בזמן הזה של השמירה אני חושב על הרבה דברים. בזמן הזה יוצא לי גם לחשוב קצת על ההורים שלי. על המצב הבריאותי של אמא ואבא שלא ישנים בלילה(שני אחים שהולכים ביחד לצבא זה לא תענוג גדול), על מה שסבא וסבתא חושבים כשהם לא ישנים בלילה, על מה עובר עכשיו על מיכאל האח, על כל מה שקורה לאלינור הקטנה ואיך שלא שמתי לב כמה מהר היא גדלה וכבר בכיתה ד'.
 
 
 
לכל אחד פה יש חברה, או שהיתה לו מזמן, או שתהיה לו יום אחד..או שכבר לא תהיה.
 
חוץ מהמחשבות לגבי הקור וכמה שכואבת לי הרגל הזאת או האצבע האחרת אני חושב עלייך. אני חושב על איך שהיה כיף איתך, על כל מה שעברנו עד עכשיו ביחד, על כל מיני מילים של שירים שאני רק רוצה לשיר לך ולחבק אותך.
אני נזכר בכל הפעמים הראשונות שלנו. פעם ראשונה שהחזקנו ידיים, פעם ראשונה שהלכנו לסרט, פעם ראשונה שהתנשקנו...
 
 
 
לכל אחד פה יש סיפור אישי שהוא סוחב עם עצמו.
 סיפור על מה שהוא עבר בשבועיים האחרונים. סיפור על כל מה שהוא יעבור עוד מעט. סיפור שהוא יספר לנכדים שלו כשהם ישאלו מה הוא עבר בצבא.
 
לכל אחד פה יש סיפור,ולכל אחד פה יש מחשבות שעוברות כל הזמן הזה שאנחנו כאן.
 
הדבר היחיד ששכחתי ממנו הוא הסיפור שלך.
 
גם לך יש סיפור. סיפור של כל מה שעבר עלייך בזמן שלא הייתי אתך.
וכאן נגמר הסיפור שלי,
הגיע הזמן ללכת ולהקשיב לסיפור שלך.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תגובות