יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
אספיריןהיית נפוחה וצבעונית ולשיער שלך היה ריח של אלכוהול ושל תרופות שחשבתי שהכרתי מזמן. ככה זה, אמרת פעם, כשעוד יכולת לחשוב מילים נפלאות באמת, אנחנו רק חושבים שאנחנו מכירים את הכל. "העיניים שלי שורפות." "אני יודעת". "תעשי שזה יפסיק." "אני לא יכולה." "אז אני לא צריכה אותך בכלל." הזזת את היד שלי וצעדת קצת קדימה וקצת אחורה, מתנדנדת כאילו היית עשויה כולך מגומי. נשפת בבוז וצנחת לדשא בבת אחת. "אני לא צריכה עזרה." "אני יודעת." "את צריכה עזרה. את לא בסדר." "נמצא לי עזרה בבוקר", הבטחתי, "דבר ראשון בבוקר." "אז בסדר." עצמת את העיניים ושתקת, והריח התעמעם והתחזק בהדרגה, כאילו לא היה בטוח מה קורה במצבים כאלה. * "את אלו", הצבעתי, "האותיות המרובעות". "המרובעות?" תמה הממושקף מביניהם "את בטוחה? הן לא מתאימות לאבן". "כן. המרובעות. בברונזה" הממושקף הנהן "כן גברת, בטח. את בטוחה?" רציתי לומר שאני כבר לא בטוחה בכלום, איך אפשר להיות בטוחה במשהו עכשיו, איך אפשר להיות בטוחה בכלל בעולם המחורבן הזה. חייכתי. "כן, בטוחה." היינו אצלך אתמול, כלום לא השתנה, רק האבן צימחה פסים שחורים תחת הכתוב, מזכרות מהגשם. "היא לא תענה, את יודעת" הנהנתי. "אנחנו... אנחנו יכולים ללכת?" הוא שנא את החברים המתים שלי לפחות כמו ששנא את החברים החיים. ואותך שנא הכי. יש שם איזה קסם, הוא אמר, קסם רע. * "את יודעת, זה לטובתך." "מה לטובתי?" "אני. אני לטובתך." "אני יודעת." "טוב, תפסיקי לדעת כל הזמן. האמת היא שאת לא יודעת, אין לך מושג. את אבודה כמו כל השאר." "כמוך?" "כן, כמוני. וזה טוב לך. אם לא תהיי איתי תהיי עם אידיוט." "אולי אני אהיה לבד קצת." הבטת בי בבוז האופייני שלך. "את לא יכולה להיות לבד," אמרת כאילו זה היה מובן מאליו, "את יודעת יותר מדי." תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |