סיפורים

חלום אמיתי

 
קנית לי דובי. הבחור היחיד שקנה לי דובי, חוץ מאבא אולי. שאלת אותי בטלפון מה אני הכי אוהבת שקונים לי, עניתי "דובים, דברים חמודים". אני מחבקת אותו עכשיו, את הדובי שנתת לי. הוא לבן ועדין. בפעם הראשונה שחיבקת אותי, הרגשתי את הלב שלך דופק. אולי מהתרגשות? אני רוצה להאמין שכן. היה לי קר, ואתה חיבקת אותי צמוד וקרוב אליך. הסתכלתי עליך, עיניך שידרו אלי חום ואהבה. נישקת אותי, באיטיות כזאת או שאולי היה זה העולם שנעצר. השפתיים שלך נחו על צווארי, נהנית מהבושם שלי. הידיים שלך ליטפו את מותניי מתחת למעיל השחור הארוך. הן טיילו למעלה ולמטה לאורך גופי, כשפניך שקועות בתוך צווארי.
 
כלב הסתכל עלינו מלמטה, אולי גם הוא רצה לחוש בקרבה הזו. נכנסנו לאוטו, הדלקת נר ריחני והנחת אותו במושב האחורי. הפעלת חימום בשביל שלא יהיה לי קר, ובמקום להנות מהמחשוף שלי, הצעת לי לסגור את המעיל עד שהחימום יחמם את כל האוטו. השענו את הכיסאות אחורה ואתה הסתכלת עלי. שכבתי עד הצד, מכורבלת בתוך המעיל, עוצמת עיניים. העברת אצבע עדינה על הלחי שלי ואמרת שאני הדבר הכי מתוק שראית בחיים שלך. חייכתי, הרגשתי כל כך בנוח. הורדתי את כל התכשיטים והכנסתי לתוך התיק, לא חשתי צורך לנסות להרשים אותך בדרך זו או אחרת. נישקת אותי כל כך הרבה, עד שהרגשתי נשאבת לתוך עולם אחר, וורוד, רגוע.
 
שעות בילינו כך, בתוך האוטו הזה. הוא התמלא אדים ואני הצמדתי את כף ידי אל החלון והשארתי סימן, ממש כמו בטיטאניק. הגוף שלך משך אותי אליו עוד ועוד. הרגשתי שטוב לך, רק מבט אחד וכבר ידעתי שאתה מאושר. שכבת מאחורי, נצמד אלי הכי שאפשר. שמעתי את הנשימות שלך, הרגשתי את הלב שלך מדבר אלי. ידיך נוגעות בי, בעורי הרך, וטוב לנו ביחד.
 
את הדיסק עם שירי האהבה שהכנת לי, אני שומעת כל הזמן.
עם הדובי אני הולכת לישון,
והטעם של השוקולד שנתת לי לא נעלם.
 
הקול שלך מהדהד בראשי מדי פעם, הנימה הרגועה הזו שלך.
את ההודעות שלך נאלצתי למחוק, כדי שיכאב פחות בלב,
אבל אתה יודע שאתה תמיד פה איתי.

תגובות