יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
מח לב כליות וכבד1/1/08 השנה 2008 בוקר ראשון. נכנסת לחדר המחשב. יש לי הרבה מה לכתוב, הרבה מהלב פחות מהראש. נזכרת בשמעון זוהר המדריך בטיול לנתיבות שאמר שהאדם פועל משלושה מקומות שונים: מח, לב, כליות וכבד. זה הפועל קודם מהמח אחר כך מהלב ולבסוף מהכליות והכבד הוא מלך. זה הפועל מהלב , אחר כך מהמח ולבסוף מהכליות והכבד הוא למך , וזה הפועל מהכבד והכליות אחר כך מהלב ולבסוף מהמוח הוא כלם. אז אני כנראה הרבה מאוד למך בזמן האחרון וזה לא איכפת לי וגם לא מפריע. להיות מלך זה עסק מכביד לעיתים, זה להיות שקול ונבון ולא לטעות לעולם ואני מה אני, אני רק בן אדם. השעון בחדר המחשב נדם. נבהלתי , שלא אתחיל את השנה החדשה בשעה הלא נכונה אז מיהרתי לפרוזדור לבדוק את השעה בשעון מעל למראה ולחרדתי גם הוא נדם. מה זה אומר חשבתי מה ? שאתחיל את השנה בשעה הלא רצוייה? לא נורא הרגעתי , אל תדאגי לעצמי אמרתי , הכל יהיה בשעה טובה. כן לא חשוב מה מספרה בשעון. השעה תהיה טובה, תהיה שעת רצון. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |