יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
פיטר והזאבהפעם זה אמיתי אני נשבע, זאב! למה אף אחד לא מאמין לי? אני כל כך פוחד עכשיו. בבקשה, אין לי סיבה לשקר. תעזרו לי אני מבקש, הוא קרב. הכינו הרובה, אני לא יכול יותר. רגליי נתפסו בענפים, הצילו! האם יטפס? יחכה שאפול? מה אעשה עם עצמי עכשיו? הזאב קורא "תרד", הציפור "הישאר", ובכל זאת יפה החיה שלמטה... "אהה" הביאו הרובה! אני לא יכול יותר. אוי לי, אוי ואי, הוא לא עשה את זה עכשיו... כמה שזה כואב, שמישהו יזמין רופא, נגיסה ישר לתוך הלב. ואשקר אם אומר שלא שורף... עדיין לא מאוחר, הביאו הרובה אני לא יכול יותר. בעבר הטעיתי אתכם, מודה. אבל זה היה בלי כוונה לחולל מהומה. אז היכן מי שנתן לי לקרוא לו "חבר"? דמי כמעט אינו שייך לי, האדמה כמעט צבעה עצמה אדום. הביאו הרובה, אני לא יכול יותר! אוי לי, אוי ואי, הוא לא עשה את זה עכשיו... כמה שזה כואב, שמישהו יזמין רופא, נגיסה ישר לתוך הלב. ואשקר אם אומר שלא שורף. עכשיו אני במקום ללא כאב ואשקר אם אומר שעוד שורף, כאן התבן נחשב למעדן, כעת אין סיבה לפחד מן הזאב מה הטעם ברובה, אם כאן הכלב הוא חבר? תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |