יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
מסקנות ברורות.הן שואלות אותי איך זה שפתאום הכל הפוך ושבשניה אחת הצלחתי להעלים בן אדם . הן מתעניינות ושואלות למה וכמה ואיפה, ואני מספרת, כי אין לי בעיה לשתף בנושא הזה...זה לא מכאיב לי, זה לא מזיק לי, זה לא כלום. הן שואלות אם לא קשה לי עכשיו ואני פשוט צוחקת ושואלת אותן "למה שיהיה לי קשה?". רק עוד בן אדם, רק עוד תקופה. לא אכפת לי...סוף סוף האדישות הזו משתלמת, ההוכחה לכך שאנשים מסוימים שהיוו חלק כל כך בלתי נפרד ממני בתקופות שונות מגיעה קצת באיחור, ההוכחה כאן נחתה לי בפרצוף...והיא זו שגרמה לי לנתק סופית כל רגש, כל אמוציה, כל מחשבה ובתאכלס כל דבר. אני חושבת שאני בן אדם של מילים יותר מאשר של מעשים וכשאני מספרת על דברים אישיים, אני מצפה שלא ישתמשו בזה נגדי, תקראו לי נאיבית, אבל ככה זה צריך להיות בעיני. לטווח הקצר זה כאב. כמה ימים. בלי דמעות, פשוט חרך אותי. בזבוז של זמן. היה לי כל כך הרבה להטיח ולא עשיתי את זה, כבר לא היה אכפת לי...ואני שמחה שזה יצא ככה, כי זה באמת היה בזבוז של זמן...להבין בסופו של דבר שבן אדם השפיע כל כך הרבה על הצורת מחשבה שלי מעוררת בי בחילה, אפילו יותר מהאוכל בחדר אוכל. בתאכלס, כרגע, לא מזיז לי שום דבר. לא יהיה אכפת לי מכלום, לא משנה מה. מבחינתי, ברגע שקרה מה שקרה, הבנאדם מחוק. מת. תקראו לזה איך שאתם רוצים כי כנות בעיני היא הדבר הכי חשוב במערכת יחסים, וכבוד זה דבר כל כך בנאלי שלפעמים אנחנו שוכחים שהמערכות יחסים מסתיימות. אבל הרשעות של היחס שלך לכל העניין פשוט גרם לי להסתכל על הכל בתור בזבוז זמן.
וכנראה שזה באמת היה בזבוז של זמן, אם מה שיצא מזה זה כלום. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |