סיפורים

מבחן האהבה

 
מבחן האהבה\\ סיפור לשבת יפה
 
החדר החל להתמלא, גברים בחליפות טוקסידו ניגשו אל מקום מושבה נישקו אותה על כף ידה בקידה מלכותית. נשים בשמלות ערב מרהיבות מניפה בידן הנידו ראש בחיוך.
שמלתה בגוון ירקרק סגול הבליטה את קימורי גופה הנשי לראשה חבשה כובע מעוטר בסרט שהוסיף יופי לפניה בגוון חרסינה. שפתיה משוחות היו באודם אדום עיניה יפות מראה כתמר .ברגלים שלובות ישובה על כיסא גבוה כיאה לגבירה צעירה.
זה היה אחד הערבים החשובים בחייה שבו מלאו לה שמונה עשר שנים וכיאה למעמדה עליה להשתלב, להכיר בחור לשביעות רצונם של הוריה.
אביה שכה אהבה איש גבוה בשיער אפור מכובד ואהוב בקהילה שתרם מממונו לפיתוח העיר. אמה אישה יפיפייה לבושה הייתה בשמלת ערב מרשימה מסבירה פנים לאורחים. בחיי היום יום תרמה מזמנה לעזרה עם ילדים יתומים לקחה אותם תחת חסותה עד שנמצא להם מקום נאות לגור.
ממרום מושבה סקרה את האורחים ונענתה, בחיוך לגברים הצעירים שניסו לכבוש בתחרות את ליבה. ראשה וליבה היו במקום אחר בזמן שהריקוד סובב אותה.
****

בארוחת בוקר שגרתית באחוזת הכפר שבו התגוררה עם הוריה נישקה את אביה, בעודו מעלעל בעיתון הבוקר לפני שיצא לעסקיו בעיר. ואת אמה שהתכוננה לצאת למפגש עם נשות העיר לתכנן ערב התרמה למעון ילדים לאמהות עובדות.
נרגשת בשל יומה הראשון בלימוד רכיבה על סוס שאביה קנה לה לכבוד סיום לימודיה בהצטיינות בחו"ל  בקרוב אמורה להתחיל לעבוד כמנהלת שיווק באחד המחלקות הנבחרות במשרד שניהל אביה.

לבושה במכנסי רכיבה חומים ,לרגליה מגפיים גבוהות שיערה אסוף לתוך כובע רחב שוליים. בחור גבוה ויפה בכובע מצחייה לבן הגיע אל הבית והציג, את עצמו כמדריך הרכיבה .
השיעור היה נפלא בזמן שלקח את ידה לעזור לה לעלות על הסוס והוליך אותה במרחב של האחוזה. נהנית מכול רגע מנוכחות העלם הצעיר שהיה רהוט ומדויק ושפת דיבורו עשיר הנושאים ששוחחו עליהם במשך הימים הבאים היו רבים ומגווונים מלווים בצחוק וחיוך .באחד הבקרים לפני שיצאו לרכב הושיט לה את ידו
בחיוך מבויש נשקה לו על הלחי. ודמעות זלגו על לחייה ידעה בסתר ליבה שלאהבתם אין סיכוי מאחר ולא תוכל לאכזב את הוריה.כל אותם ימים אחרי בליבה שמרה אהבתה.
***
המסיבה הייתה בעיצומה בזמן שלחדר נכנס גבר נאה בחליפה מחויטת אפורה, כל המבטים הופנו אליו זיהתה מיד את מדריך הרכיבה שלה..
ליבה כמעט והפסיק לפעום. אביה הוביל את הגבר הנאה והציג אותו בפנייה כאחד משותפיו לפרויקט גדול. הושיט את ידו ונשק על כף ידה. נענתה לו בחיוך כובש שהזמינה לרקוד. שרקדו שאלה "למה הסתיר ממנה את היותו איש עסקים שעובד עם אביה  והלא היא התאהבה במדריך הרכיבה שכבש את ליבה בשיחות על העולם הגדול. ענה לה "שרצה לראות עד כמה חזקה אהבתה אליו. גם שידעה שהסיכויים שיהיו ביחד קלושים ולכן בחר במסווה של מדריך רכיבה."

הואלס סובב אותם באהבה גדולה על רחבת הריקודים עד השעות הקטנות של הלילה הקסום של חייה.
 
@איריס בכר\\כל הזכויות שמורות
19.6.09

 

 



 

תגובות