יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
1. רטרוספקיטבה: נשימהנשימתו של אחי קצה
אינספור פעמים. הכחל נכנס ויצא בלחייו כשמיים בבקרים. אמי תמיד באותה האמונה התחננה על הריצפה, אל השכנה שנעדרה מעבר לחומה, אליי כהתגלות אלוהים קטנה. כשנגמרו לה הדרכים שיחדה אותו בממתקים ובכל טוב שיחזור בשם כל המחשקים. לבסוף הוא נשם,
כאילו מישהו אי שם נפח בו טעם לחיים. ומה אילו צעקה לו אמי
מילה אחת פחות? לא בבית הספר למדתי לשאוף צלילים משתחררים לאט כמו גז, גס וגסיסה. מורים קראו אותי בדעיכה או כל אחד מהם מיצה מילים של רק ילדה או אף אחד לא מצא מילה טובה לנשוף. פגשתי ילדים משחקים משחקי חנק, הבנים על הבנות והבנות צורחות בקול דק דק. כולם נראו לי עוד מעט מאבדים את החברים הכי קרובים. נדמה שנחנקתי כמעט עד גיל עשרים. ואני תמיד נאמנה
מאז המילה חשובה
לי לא משנה כמה תמונה שווה אחנק בה פי אלף רחשיה ינשפו באפי ינפחו ערפילים בריאותיי ובעורפי תכה המכה לאיזו מיטה וידי האיש שבה ישימו קץ למה שנתקע ויחנקו בגרוני לזעקה אחרונה היש
מישהו
לנשימה?
בדרך בה אני פוסעת לאחרונה אנשים פותחים למחצה את ליבם לאנשים פתוחים למחצה. וזה לא כל כך נורא. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |