הודעות והגיגים

" ברכת הנשים "{ מאת דוד סוויסה }

{ טוב לאמר ברכה זו כל יום בכל בעיה הן לפרנסה , לאישה עקרה, לשלום בית , לזיווג טוב, ולבקש כל זאת מהצדיקה "ללה סוליקה" שעשתה נסים ונפלאות לנשים ולכל מי שבקש את ברכתה.
אמונה בכם הנשים ותראו הצלחה בע"ה...
 
יי יי אל רחום וחנון ארך אפיים ורב חסד ואמת : נוצר חסד לאלפים נשא עון ופשע וחטאה ונקה: בזכות הצדקת " ללה סוליקה " שמסרה את נשמתה על קדושתך ובגבורה ועוז הוצאה להורג ע"י בני עוולה, נהייתה לצדיקה ולא ביישה את נשות ישראל ועם ישראל, עשתה נסים ונפלאות לנשים חשוכי בנים .
 
אנא יי קבל תפילתי וקבל שליחות הצדקת "ללה סוליקה" ואני פונה בכאב ומכאוב ובתחנונים לך " ללה סוליקה " לרפאות את בניי ובנותיי ונכדיי וכל משפחתי שלא יהיה בהם לא מכאוב ולא חולי.
שתהיה פרנסה טובה לאכול ובגד ללבוש ולא יהיו עקרות במשפחתי ושלום בית תמיד יהיה בביתי ובבתי עם ישראל , זיווג טוב וטהור ומוצלח ויראת שמים לכל בניי ובנותיי ולכל אשר לי וכל בית ישראל.
 
אנא יי זאת תפילתי מעומק ליבי וזאת בקשתי לך הצדקת " ללה סוליקה " אנא יי הצליחה נא, אנא יי הצליחה נא, אנא יי הושיעה נא, אנא יי הושיעה נא, נשמת כל חי תזכור אותך "ללה סוליקה" , את לנו האור והברכה והגאווה , התפללי בעדינו הנשים שנשמור טהרת הגוף והנשמה אצל בורא עולם.
"ללה סוליקה" ברכי אותנו להצלחה ונרבה זרע עם ישראל ויוריד מעל כל עם ישראל כל גזרות רעות ובקשי מבורא עולם שיעשה נס גדול כמו ביציאת מצריים ויוריד משמים את בית המקדש השלישי ואיתו משיחינו ונראה ונזכה בנפלאותיו .
בתפילה זו אל בורא עולם ואליך הצדיקה "ללה סוליקה" עשי איתנו נסים ונפלאות כמו שעשית נסים גדולים לנשים שהשתטחו על קברך בעיר הצדיקים עיר "פז" .
אנא יי קבל תפילתי מלך חי כל העולמים!..
 
נוסח התפילה נכתבה ע"י הרב דוד סוויסה
סופר ומשורר ומרצה.
טלפקס: 049978328 כל הזכויות שמורות לדוד סוויסה ובניו .
 
הערה: ניתן להזמין את הברכה מאויירת יפה עם התמונה של הצדקת ומוכנה לתליה על הקיר .
 
אבקש מכם קוראים יקרים לרכוש את הספר החדש שלי
לילדים קסם של שבת נמצא בחנויות סטימצקי וכמו כן להזמין את הברכה של הצדקת תמורת 20.ש"ח כולל משלוח לחשבון בנק הבילאומי סניף 31/05200
חשבון 105373974 בנהרייה זה מאד יעזור לי לרכישת תרופות. תודה לכם המתגעגע, דוד סוויסה ...
 
 
 
 
 
 

תגובות