סיפורים

אול..ה אול....ה לאהבה [טעימה ראשונית ]

 

 

טעימה מתחילת סיפור רוצה חוות דעת ..אם טעים ואז להמשיך .כל הערה תתקבל.

 

אול...ה או...לה לאהבה

 

 

 

הלס ונטאס **זירת השוורים הייתה מלאה עד אפס מקום את שאון הקהל אפשר היה לשמוע עד הכביש הראשי .בכניסה נפרדת בתא אישי שבידן משקפת ישבו בכיסאות גבוהות מרופדים נשים בלבוש מהודר שיערן אסוף ומוסתר בכובע רחב שוליים. לרגע לא הסתייגו מהקורה בזירה. במושבים בשורות  הנמוכות ישבו פשוטי העם לבושים במכנס ג'ניס משופשף וחולצה משובצת כובע בוקרים הסתיר קמעה את פניהם השזופות. 

***מדריד בירתה של ספר משכה אליה אלפי תיירים מכל העולם ואזור שנקרא שער השמש היה נקודת הפתיחה המומלצת לסיור לתיירים שמגיעים אליה, לחוות את שלל האירועים של חיי לילה מפתים, מועדונים שנסגרים אחרי ארוחת בוקר. עוד באופים המיוחד של העם הספרדי שטמונה בו רוח אהבת החיים אוכל טוב ומגוון תרבות מגוונת מריקודי פלמנקו בלט ועד לאוסף אומניות ומוזיאונים. והסיאסטה הספרדית שלוקחת כשעתיים וכוללת ארוחה גדולה בעלת שתי מנות קינוח, וקפה. מה שלרוב האנשים נראה כבזבוז זמן .

המטאדור גבר נאה לבש חליפה לבנה מעוטרת בזהב נופף בידו לקהל שקם על רגליו בזמן שתרועת החצוצרות נשמעו ברקע .בהביטו לשורה עליונה פגשו עיניו את מבטה בהנידו ראש אליה חייך, ויצא מהזירה. פנייה של אליסיה הסמיקו שהשפילה מבטה .הוריה ממכובדי הקהילה הוזמנו על ידי הנשיא לאירוע וניתן להם מקום של כבוד ביציע ובשל היותה בת יחידה וללא בן זוג התלוותה להוריה .

@איריס בכר\ כל הזכויות שמורות .

 

 

תגובות