שירים

ואומר ביראה

ואומר ביראה אל ה׳ אלוהים
;הינה נפשי מתרחקת מטומאתה
,ולא אהרהר ביום ובלילה על בשר הכוס הנא
, ובפי לא יבוא פיגול שפתיה 
,גם עם תפתיע כמתנת מעלותיה...
אדע כי רב חסדת מינייה לשם תמורה .
ברוך אתה הווה אלוהנו שלא עשני אישה
,ומבאר ביאורי נקביותה ומנתח לנתחיה,
ומפרש אותה הקדוש במלכים  מולי,
 את סחורחריותה הסחור סחור ,
ומזהיר זימונה בתרועה ...
כי גם האלוהים וגם שליחיו מצפונם על המעוות ,
ככתוב״ויראו שליחיו את המתחולל בסמוך לפתח אוהלו״
״ויהיו לתנאי בית הדין,הלוקחים מאור גמולם ,ומשנים סדרי זו וזו ״
והיו אלא ימים שחדוותא המרוממת כחרב פיפיות,
ואבות רבים מבוהלים קראו וזעקו לצדק האלוהים ,
ככתוב״״ תשלום על חטאה שלא תעבור בפתח גן העדן התחתון וגהנומה יהיה שתהפוך בגילגול לענף המזווג לאי תזוזה״״(
כדי שלא תגרום נזק גם בגלגולה הבא).
כי מהם לקחה את אביהם ומימנו את הוריותו
 ,ובילדיה שלה הלגימה מרעלתה
 ,ככתוב ומבואר״״סמאי כולו בטמטום
באת מאכילה את יערם בדבש״״
והשקי הגיותייך  כנגדו בחלב ונשיקות״״
ובשתיקה יהיו הם ילדייך ולא שלו״״...
ותאומר לליות אשר בין נשים תמימות
,לכו והטעו את שמיעה ורמיזה ואת באיי העולם,
תהיו למיפק ארצות דמאראה ואעביד,בתפקידי פגימו לגבייה,
דאיהו דשביק למפקחיי מיצריים,
והטילו רוח עול על חרות מלכות ברנש ,
וגם עם יסרב לעבדותו ואף לו מזוזה? 
יתפגם רצונו ורגליו שמיטה.





תגובות

גלי צבי-ויס / טמאה / 03/02/2014 15:17
רבקה. / *** *** / 04/02/2014 08:56