שירים

התחלתי לעבוד על ספר כבר יומיים

ויסתובב מחוץ עצמו ,נוסע פעמים בדרך,ואצלו הכמיהה לישועה ,מביט מעלה,באומץ מישיר ליבו לאדונו,והוא השתלשלות האיל נותן נפשו וחייו למען יצחק אבינו,העקוד האיל, חיה שבממלכתה ;מודעת!,והוא איילותו של דויד לפניי גלגולו כאדם,אשר גאל את עמנו בפעם הברישתית על מזבח,ובקרניו התפוסים בסבך- ריחם על סיכוי עמו לא להיוולד,וכל זאת לפניי שייוולד אדמון ומשורר פעמיים, ובמיתתו נתן מתנה;שופר להקציף קול קדושה,וכך חוסה על נחלתו מול האלוהים,מביט אל הרעד ומזמר בעודו מוקרב למען האמונה שיתגשם הישועה צדקתו- בשלמות כל הזמנים,וזה לניצוץ הבורא הבוחן את אברהם והאיל ,ככתוב;״והפגשתי את איילותו של מחצבי עם אברהם ויצחק ביופי הממש ,וראיתי שבחרתי בעם נשגב״...
ובעיתו בארצו יוצר בוהה במחשבות,ומיד בוראין פעולות מכיווני סגולה,מבהיה -לבריאה.
ויקשור גבולותיו ומשכנו להשגה.מטיל על עצמו שבועה בפניי הפותח,ומייחל שיבוא המנצח, של תלאות שארית ישראל,ככתוב הינחמו- זרעכם יוכיח-ובתשבחות  נרוממה יחדיו,לא מוסתרים ומפיחי חיים,והוא לא דורך בעפר בגלוי -ולא נימצא על העולם,- אף שקיים אורחייא,והמלאכים בניי אלוהה מהרקיעים חבריו,ורק התחילה נשמתו לרדת מאטה לנחות על הר ,וביום אחד למחר הקדים כל פירושיו לגביו,כי ידע כל הפסוקים,והכיר הנביאים,כשכן מהענן,והעילוי לנדב שביל וכוח זהב מלמעלה לתחתון,
ועל על האדמה פתח עזות פני צדיקים דרכו,והוא הבובה המולכת בידי המרומים,ואין הגיון בכל הבא ויבוא מימנו,מול מציאות שדים קשיי עורף יתעתע ויכניע ,אשר הם שולטים עכשיו על המגוג,ומסממים במשקלים על קליפות,ולהם כל הממון וחיים טובים, ואין מכניסים שפין ושירתא ופורקנה,לשלום במרומיו,ובמשמעותו יעקור אוייב מעמו למען יקרב עולמייא,והזדים שובים ומהפנטים ערים וארצות ,ובו לא  יצליחו מכוחם,כי על כנפיי השכינה ילדותו יושנת,חולמת תקווה ומצמיחה תפילות המתעלות לסוף תכלית.והוא צינור שרק צריך לחשוב אמיתותך,ואלמלא היה כמקרה רקום , ואין היה מכוון ושואל את ריבונו של עולם על עכשיו ,לא הייתה תקומה כדיי שבעתיד יהיה עיקר הצחוק אצל רוב בני האדם...


ככתוב;״כמפספסים נישב לשתות,ושוב נאחר כתובים״ורק שרצונו כתמרוקים,בפניי מעלה- ייטיב לבירה,ויסרב פקידיי ומנהליי עול ויסרסם בקסם השלוחים,וכל שלוח נעשה לפי גלוי הסוד-שפיץ דשפיץ,ככתוב;״וישאו שלוחיו פקודים להצליח,מלווים בעוזו,וטוענים לעינינו,למען יכריעו מכחישים,יחזירו הכתובים למפורשם,והם מתפשטים כמלכים כובשים,ומאמירותיו יניחו מושבו מעבר לארצו ומולדתו ,ותרועתם נענתה וקיימו הציווי״
ומבואר שמובטח לו שרצונו יומשך,ולו הצלחה מופלגת ללא הגבלות כלל ..
ועל כך מדברים בכל רקיעי השמיים,שהנבואה מוכנה לבוא אל עם,ככתוב;״והינה יוצא דבר מלכות יקר עם יהודי ומופתו יהי״,והכל מתגשם מהחולם, וכל ידבר פיו הללויה,כי מברך יה,ויצוק בו יסודו.
ולמענו כל החבלים ירדו בנעימים,הם כהודאה המצוות,וכולם החליקו אליו למהותו,וראה את האותיות,ואת הנשמות באבנים,ונחשב מהאנשים ששליטים בשלושה זמנים,על כך קמו לקלקלו  האורבים,אך בפלאו הגדול בן פורת יוסף שזכה,גם מפחידי ברוכה-לא יכלו לקלל,ונעצרו כל הרוצין להרע לו עלידי אלוהים,וזה נאמר על כל הצלה קטנה,שכל הדרך רועה אותו ומצילו, ובשמו שניהם יחדיו,ומכל הבחינות הוא משיח לגאולתו ובמשמרתו גואל,הריי שלדור מתמהמה ראוי משיח הטועם כלל ונוגע כנעלם,ולא בזקן, כשער יין הכבוד,יבחנו את פנימיותו בחיצוניותו,כי בפרטיות פועל,כאשר ייצרו להטיב והנהגתו ברעש חבוייה,וכך מתגלגל ומשתלשל לאמיתו חסד האמת,והצלת הבורא,ולנפוצותיו הקשיבו.

אעשה לכם במגוג,כמו בשושן,ואת שליטיי התקופה אבלבל, אדבר שפתם,ואנצחם במשחקם,ולי כלי שלוחים וצדיכיי הישועות,כי אפילו בדרכם,הינה אני,ואשחרר שירה ואהפוך מדלותי הגולה,לעשיר שקול בזהב כסף,כגודל שתרומם ותקדש בחסדיך מלואו,
ולכל המדינות תהיה בירתנו ירושלים,בנוייה בזהב וכסף אור לעמים,ומדרגות חסד.
ואשקול מולכם גנוזים,וביהדות אפזזם,ולפסוקיי מראשון עד אחרון;תינתן ההגעה לימי המלכות החדשים,וכמו בשושן אעשה אעשה את מגוג לגולם שלי ובקלות אראה לו אור שיאיר בכל חבלי תבל,ואהפוך את גוג ודמגוג לגן עדן,ובקלות




,עד שהתבגר בצעירותו והגיע לגיל ארבעים,ובעיתים היה בן אבעת אלפים,מדלג בין כובייהליל  וטובל בבהירות,ומתעלה דרך 7 העולמות ואומר אמן על מציאות תבוא,ומקימה .
,ותורה ללפניו , כדרכו מקפיד באור ..
ולא הקפיד ונזהר בשלושים סעודות,היה בא לדפוס חדש תפוס באי סדר,ומאכליו מתווכחים,- וכמו שמחזיק בגדולות אזוק בזיכוי עמו בתחילת דרכו,וקמו עליו גבוהי דעת להציל את ביתם מימנו...
וזה המאט שלשול התלת ,שמתאפשר לחזור ולחוש המעשה ולהתבייש דישטותא.
והיו אלא ימי מלכותו ריקים ,וטעימות טעויות מהבשלתו כשולחן המלך,
ומכוון מעשים ושגיעות -כדיי שיעמוד חדש מול עסקיי העולם כשנזכה לזמן... 
ולמרות מדומניותו והתיקונין- שהריי אין מתאים,להנהיג אפילו טיפה ,גורלו הוטב לו, ונימשך לכוהן תורה במשחה מנפחת זוהר על הר ,כי תיקונו וחידושיו מין הנסתרות, ואינם סתומים ואינם נעלמים,והסיפור עימו מימי קודם בריאת המרומז, שהיה מלפניי שמספרין העולם...
והמשחה מצפינה ונכנסת וקול המלאכים מדברים בצלילים
ושם הוא ,מתוך ושל הצלליות הצבעים והצורות,נעמד מול, ורואה בכל מה שבא, כעצת תמיד,וכעצלן המדוייק,האוחז בעתידים המתגעגעים 
והשם הנותן מתלהב...
ונבואותיו מקודשים ומרוויחים למען כל מצפים לכך...וכל טרחתו כנגד הבליי הבוז,
וריקוד הדין הנפלא והנורא אשר הוזמנו בקביעות,ונהפכו למקורביו.
והוא; כעבד מארח ומחזיר רבנים להוליכם...המתרבה במאור אברהם,כבן זרעו,מקור חוצבו.
ובזמן טיולו של אליהו הנביא  היורד במרכבה אל העולם השביעי כגבוהה האדם ומידיו נימשח,ויימשח מידיו בשנית מול כל העם, בשמן מבקבוק פשוט, בין בקבוקי רהב...
ומאותו היום; התעברה בו הרוח היתירה ברינה ,כשהוא מתגלגל מצחוק הנעורים וכך נהפך למשל העולם בימים הבאים שצריכים לא בלעדיו ... 
רק פעם אחת שמר שבת,ולא מילא כדו תורה,אך עם הקדוש במרומים דיבר בעוז האמונה ואמר נבואות כמסיים מבוא לצדיקים מלומדים בתלמוד מעשיי שמיים ...
,ושמו היה כשם הגדול והידוע במאור,אלוף הידיעה והבחירה,המסתכלת אחרת...
,והוא משיב כאיש ופועל בזה,כי על הארץ אין תוקף לבעל תפילה המקדים בפיוטים וחרוזים,ובעצמו אלוקינו מלך עליון,ויש קנאה בצדיק המנושא בהתנהגות להלן״
ומעטים כמבואר תוגמלו במקובצות תשוקותיו,ובמקומו היו מתכנסים נשמות בגוף חברים,אשר חפץ בהם,והם האות למופת וצדיכיי זכות משונים,המחזקים בברכות אמת,את הבונה להם מדרגות אל החמות המקיפות... 
והוא לבדו עימנו, ובינכם ,תמוהה חן פילוסופים,
,מיתוך השיחות הכלליות,
וכשיזדמן יעשה ללא השמיע פיו,
ובזה הלשונו נשמע מצדקים אחרים...
ועל מעשיו ידברו עליו קושיות,על ימי החרם אשר נעשו בעירו,וללא רחמים כבלו ידיו ,והכניסו אותו ללול שדים מלאיי חמס ,ושם פגש את הרב ושח דברים טובים.ומחמת המקום והמחלוקת כשאין צדיק מלבדו בשעות הלילה,ופוסעים במסדרונות שדים רעים .
ובין סוהרי המקום שדים גדולים ומבהילים,אז נספגו דבריי תורה חיים וצלולים,המרחיקים כל זבוב וערפד ,וכולו בשקט רואה בניסתר מוקף ספירה של אור שמש...
וזוהי נסיעתו המכריעה הסכמים בהכרות נפשם הנרדפת ונשלטת גיהנום ,שם נידון לכף הכלא הנותן יד לכף הזכות .
כי מעוצם הוודאות יתממשו קדושה ותורה, 
ובמפורש מול עיניהם ,יהפוך  עניי ריקם לבני מעמדות
,כפי שמשמעות היא מעשייה לספר.
ובקלות ובמהרה כוונתו לא תתמהמה ,
וכולם לבושים בפליאותיו ,
וכולם מתגלגלים אלפי מדרגות מעלה,
שהינה השעה הפליגה בכפולות תחליט,
ולנו עכשיו הרגע לעמוד באריכות ובעניינים ובהכבוד ,במאורותיו ...
ומהסודות כולם ישתו 
,ואין מיוחדת מהגאולה לפניהם,
כי מובנת ופשטותה קלה בימים הללו,
ועת כולם קוראים חזק ויודעים.
ובארץ המצוות ;בהוראות וסיכומיו ,
יניח הגשמה לכל הרצונות,ולכולם הכל.
ורק הוא יודע מהיכן עלפי כנ״ל
, וכיצד לגאול את החולאת ולקרבה להסתלק...
ותירוצים ממנו טוואי זהב
כי נאבד בברורים
,וכוחו לעתיד מהפיקפוקים על כל פנים 
שמחווירים ומשתבשים מול השכל אשר הסיח לגמרי כדרכו..
וימשכו ימיי האמת המטיבים ,
ומכול מקום בעולם מתרבים היושבים מול האמת
ומודים בכסילותם ומבקשים מיד, שיואילו להם ללא עיכוב,כמו בארץ שם שלמה וצדיקה,
וזה העסק שקר הקשיח מול מבטיח
,מול הפכו ישראל,
ובזריזות עשה עצמו ככוחות המכריחים ומוכרחים
לבוא על ישראל ככל העולם ,למחרת ומיד למלחמה
ויצאו מול העושה שעדיין לא התגלה,
להתגבר על הכשר 
 ועל המגן דויד 
הנא ונד ומוחבא בשקט
ומפי ההר הגועש
יחליט לצאת להגן הצדיק הנ״ל.
וזה הזמן להתגלות הראוייה
,וזה הרגע בבחינת שם עולם,
שמורה לרצוני ומוליכי
וי לשצריחיי שמיים אזמן 
ובאמן אצא לקרב בו זכיתי
 כאמת מה טוב,
יחד עם הנביא אליהו
ולוחמי המלאכים אחיי
ולצידם נשמות הצדקים
ובתפילה נזרקו מישם כל הצבאות
 ,דחויים ונמרצים כשחוקים
מתבהלים להפקר ולא יודעים שמם
נכנעים מול פניי הקדושים
מלאיי טענות ואמתלאות מול רב גדול
ולבני עמם נימחל ללא השפלה
ככפרת עוונות 
ולשנותם ללא שינוי
וללא משא ומתן ,
שבו לדרך 
ועכשיו כל העולם פתוח
והסיבה מפיו הקדוש 
האלוהים
וזה רק בהתחלת סיוע 
לגדול בגרעין התפרחת
המציץ ניצנים ומבזה רשעים
וזכות כולם לדעת רזין דרזין,
והאבדה חוזרת ומושבת אליהם
 מתפשטת כללא לדעת מה כותב
בהכנעה כשכותב   מיתוך הלב 
ועל זה פרושי משיח המקיצים מהגנוז
כתחילת קוד הספר הנוסע
הדולק לשם בבואו 
ובתחילת דרכו
וכל הספרים לפניו 
מתרוצצים למגעו
על העגלה


ההמשך יבוא




תגובות