שירים

קניתי טלפון חדש

קיבלתי טלפון חדש. כמו שהרבה זמן רציתי. קיבלתי טלפון כי אני מתחילה ללמוד תואר . כן אני. סיימתי בגרות וגם בציון טוב ואני מתחילה תואר. הדבר הרציני היחיד שאני מתחילה בחיים ואיכשהו זה לא מפחיד אותי. אני לא דואגת שאין לי תיק ללימודים או שאני לא יודעת לחנות ואיך אני יחנה במכללה כל יום. אני לא דואגת שהלימודים יהיו קשים או שלא אמצא חברות. משהו אחר מציף אותי. הדאגה שחוץ מלדאוג לקשר שלי ושלו לא נשאר לי כלום . 
קניתי טלפון חדש. לפני 4 שנים היית כותב לי מכתבים. הייתי נוסעת לפניימיה שכל כך שנאתי והיית יושב איתי בתחנת אוטובוס עם המדים שלך וכותב לי מכתבים. והחלפתי מאז כמה טלפונים ותמיד דאגתי להעביר לטלםון החדש את מה שכתבת . כי זה הזיכרון שלי . 
את המכתבים שכתבת בכתב יד על דף קרעתי וזרקתי בפעם הראשונה שגיליתי שאתה בוגד בי. 
קניתי טלפון חדש. והמכתבים האחרונים נמחקו. הזכרון האחרון למה שהיה לנו פעם ולא יחזור יותר הכל נמחק. ועוד שבוע אני מתחילה תואר חדש. ממש כמו הטלפון החדש שלי . ממש כמו הדף החדש שאני רוצה לפתוח. אם תשתנה אני מבטיחה שהדף הזה יהיה איתך . אני מבטיחה לעזור לך להשתנות להיות נקי כמו הטלפון החדש שלי . אל תבטיח שתשתנה. תשתנה . הטלפון לא הבטיח לבוא נקי .. הוא פשוט בא ככה .
קניתי טלפון חדש .. ואם לא תשתנה אני מבטיחה לעצמי שכמו שהמכתבים נמחקו הדף החדש יהיה טוב . בדיוק כמו הטלפון הקודם הוא היה טוב . הטלפון הזה יהיה גם טוב .. פשוט בלעדייך..

תגובות