סיפורים

יש דבר כזה גן עדן?

אתם חושבים שיש דבר כזה גן עדן? גיהנום אני בטוחה שיש . אנחנו חיים בו , אנחנו אלו שיצרנו אותו במשך שנים על גבי שנים דאגנו לייצר את הגיהנום המושלם, איבדנו כל דבר אנושי בעצמינו, והאנשים החצופים שהעזו להישאר אנושיים זוכים להתעללויות בלתי פוסקות, זוכים להישבר כל פעם מחדש, עד שגם הם מבינים שבעולם שלנו בגיהנום שלנו- אין סיבה להישאר בני אדם.

אז אתם חושבים שיש דבר כזה גן עדן? מקום שבו אנשים מחייכים ואומרים שלום אחד לשני, מקום שבו אנשים לא רוצחים אחד את השני ומסבירים לילדים שלהם שערך עליון זה לשנוא את מי ששונה ממך. גן עדן זה מקום שהמפעלים והמכוניות שבני האדם דאגו לבנות הורסים את הבריאות שלהם עצמם.. זה מקום שנגדל בו חיות כדי לתת להם חיים ולא כדי לקחת חיים לסיפוק שלנו.

גן עדן זה עולם מושלם. זה העולם שלנו רק בלי כל ההרס והרוע שאנחנו בעצמינו זרענו . אנחנו אמרנו שמודל היופי זה להיות רזה ומושלם ובזה הבאנו לעולם מחלות כמו אנורקסיה ובולימיה. אנחנו המצאנו את האייפונים, את הפייסבוק ובזה הפכנו את עצמינו לדור שלא יודע לדבר פנים מול פנים ומסתתר מאחורי מסך, אנחנו יצרנו את המושג עברייני אינטרנט.

אנשים נרצחים ברחובות והעידכונים על הפיגועים נהיו כל כך רגילים שאנחנו לא מתאמצים אפילו לקרוא ולהבין שעוד אזרח שלנו , עוד חייל, עוד בן אדם נרצח כי יש אנשים שהשנאה שלהם חזקה יותר מהאהבה לילדים שלהם. אנחנו חיים בעולם שאנשים מדברים כמה רע להם, אבל לא עושים שום דבר כדי לתקן .

העולם שלנו הוא גיהנום, העולם שלנו עולה באש שאנחנו הדלקנו, אנחנו זרקנו את הגפרור ונשארנו לראות את כל מה שהכרנו נשרף ונעלם כלא היה, העולם שלנו הוא גיהנום – ואף אחד לא צועק לנו להתעורר – תתעוררו !

תגובות