סיפורים

הסיפור הזה גס


(18+ או לכל מי שקשה לו לקרוא על מין )

  

הנה אני, משפילה את המכנסיים מטה, מורידה באטיות את תחתון התחרה הלבן שלי, ומאוננת עליך ישר במקום.

תחילה נועלת אני את עצמי בתוך תא שירותי הנכים המרווח. לאחר מכן מלקקת את שפתיי הבשרניות, נזכרת בהרגשת כתף היד החמימה שלך, בחספוס הנוטף הזה שיוצא לך משערות ידייך, ומקולך שמתגלגל לו קול היום בראשי.

מחטטת אני באצבע מתמשכת  בין התמונות שלך בפייסבוק, ולבסוף עומדת כל הזמן מחדש על התמונה הזאת שלך רוחץ כלים, מחויך כמו איזה חתיך תורן, באיזה חג. וביד מתפרצת עושה זום-אין על הידיים שלך. רואה אותך מחזיק את הסקוץ' בחוזקה ביד ימין, וביד השנייה ממש ליד הסקוץ' אתה מחזיק את הכו..

אני מלטפת את הגרביון השחור שלי תוך כדי,

מלטפת בקצה אצבעותיי את רגליי, הלוך – הלוך -  ושוב ..

דיי כבר, אני לא יכולה. מרגישה הריי געש רוטטים העומדים להתפרץ בין רגלי.

 

שמה את התמונה שלך לרגע בפינה, מקרבת את רגליי זו אל זו, אחת ליד הגברת השנייה. ובביישנות אופיינית מפשילה אט אט את גרביון הארוך והשחור מטה, כמעט עד הרצפה. לאחר מכן, כשרק תחתוני התחרה הלבנות שלי עלי, אני מעבירה על עצמי עוד יד קלה ואגרסיבית ולוקחת נשיפה אחת 

עמוקה . וכמו שאני כך, לוקחת את התמונה שלך שהשארתי בפינה, מדליקה את המסך, מסתכלת לך ישר על כפות ידייך הגבריות, המחוספסות שעכשיו הן עוד רטובות, והולכת על זה עד הסוף.

 

כשאני גומרת עליך, בסופו של דבר, ישר בפרצוף

אני לרגע נתקפת בהתקף זומביות. שבו אני לא חושבת על כלום לכמה רגעים ואז חוזרת ישר לעניינים. אני מרימה את הגרביונים השחורים שלמטה אל על, שמה קצת דאודורנט ויוצאת מהשירותים מבלי שטיפת ידיי.

"אוי, זה מגעיל ממש", שמעתי לפתע מישהי אומרת בדיוק כשיצאתי למסדרון באוניברסיטה.. הסתכלתי עליה, בדיוק חברה שלה הראתה לה משהו בנייד . ראיתי איך אצבעותיה הדקות עולות מעלה ומטה בגלישה איטית, וארוכה. חולקות  על  המסך .

 

תגובות

רבקה ירון / *** *** / 05/01/2016 16:42