פוסטים

עליי ועליה

היום גיליתי דבר אחד או שניים עליי ועליה. כאילו תמיד גיליתי זאת אבל היום זה התברר לי ממש בברור. אני אדבר היום על מזלות כי מגיל שש אני על זה כמו שאומרים וזה כמו איבר בתוך הגוף שלי. אז אני מזל מאזניים והיא מזל גדי. המכנה המשותף שיש לשניהם שהם שייכים לקבוצת המזלות הקרדינאלים שאלה המזלות הפעילים.

 

בגלגל המזלות ישנם שלוש קבוצות: קארדינאלים, קבועים ומשתנים. שבהם משתייכים ארבע מזלות.

המזלות הקרדאנלים הם: טלה, סרטן, מאזניים וגדי. הם מזלות בעלי אישיות חזקה מתמיד גם אם אנחנו לא שמים לב לזה החוזק שהם מעבירים מתבטא לא רק במראה אלה בתכונות שלהם למשוך אליהם אנשים וכן גם לפעיל אותם. הם מזלות מאוד אבל מאוד מסוכנים על גלגל המזלות. התכונה שלהם לפעיל אנשים מתבטאת במצבי הלחץ שהם חשים ועוברים.

 

לאחר שתימצתתי קצת על האופי של הקבוצה הזאת אפרט קצת יותר עליה ועל המזל גדי. האישה הזאת מאוד חזקה ואני רואה זאת עליה בצורה יוצאת דופן. נכון שאמרתי עליה שהיא שייכת למזלות הפעילים אבל יחד עם זאת היא שייכת למזלות האדמה. שאליה משתייכים, השור העקשן, הבתולה הביקורתית והגדי הסמכותי. הגדי הוא מזל שאני לאחרונה (מעניין למה?) מאוד מסמפט ומעריך. מאז ומתמיד חשבתי שהוא לא מזל טוב בגלגל המזלות מכיוון שיש לו תכונות שליליות מאוד, כמו אינטרסנטיות וכדומה.

 

אבל היום גיליתי משהו מאוד טוב עליה. היא מאוד יציבה וזה מתבטא בקושי בלהביע רגשות (נכון, יש גם נשים כאלה) הקושי הזה לפעמים טוב, היא יודעת טוב מאוד להתמודד עם מצבי לחץ, היא לא מראה רגשות והיא עושה את זה בקור רוח ובלי לחץ. הבחורה הזאת לא נלחצת ואתם יודעים מה היא אפילו נאטמת לדברים שאומרים עליה או שפשוט מעבירה את זה הלאה. אני לעומת זאת מזל מאזניים לא טוב בלחץ, נלחץ מהר מאוד וכן גם מלחיץ אנשים. אנחנו משלימים אחד את השני, ואני אגיד לכם איך. אני מראה את הרגשות שלי ולומד ממנה איך לא להראות אותם בדרך כזאת או אחרת ויש מצב שאני גם נרגע למראה האדיש שלה.

 

אני חי את המערכת הזוגית הזאת: מתיעץ, שואל, מעניק, תורם...אני בן אדם זוגי במהותי. והיא כגדי הבודד יודע פחות או יותר מה טוב לו ולא צריך יעוץ בדברים. פה זה די מחרפן אותי היציבות שלה, את רואה אותי שאני מפרפר פה על ימין ועל שמאל על המערכת הזאת ואת בשלך. כאילו מה את לא רואה אותי. תנועי קצת, תזוזי, למה את לא זזה? היא מפעילה אותי בדרך שהיא לא זזה ואני פועל כי זה אני, מזל מאוד פעיל. כלומר החוסר תנועה שלה גורם לי לזוז והאדישות שלה גורמת לי להירגע ולהגיד: הכל בסדר, לא הרגנו אף אחד. איך אומרים טייק איט איזי. לפעמים אני משווה אותה למשאית סמי טריילר היא כבדה כמו 50 טון.

 

גם אני כבד כמו 50 טון אבל בדרך שלי, הרגישות שלי מאוד אבל מאוד כבדה, אבל כובד על כובד לא מכביד כלל. עוד אפיונים שאני רואה פה עליה והיא גם מעידה את זה על עצמה. היא מאוד אטומה. מדל גדי כחלק ממזלות האדמה. האיפיון המאוד בולט שלהם זה האטימות. לפעמים זה האטימות שלה לגבי אנשים שזה חיסרון ולפעמים האטימות שלה לגבי התגובות עליה. היא אמרה לי פעם: מעניין אותי מה ההורים שלך חושבים עליי שאני בת 30 עובדת בעבודה של כך וכך ועוד אין לי תואר. אמרתי לה שזה לא מעניין אותי כפרט איפה את תעבדי העיקר יש לך עבודה. אני מנסה למצוא לה עיסוקים ולימודים שיהיו לה לשעות הפנאי והיא בשלה לא מזיז לה. אז מה את רוצה תגידי לי? קשה לי איתה. מזל גדי, מפרפרים משבילו והיא בשלה כאילו כלום. אדישות.

 

אבל אין ספק שאני מעריך אותה וגם נפלתי כבול באהבה שלי אליה. אנחנו שני אנשים שונים, וגם אנחנו נמשכים זה לזאת. גם מבחינת המראה וגם מבחינת התכונות, אין מה לעשות הפכים נמשכים, וגם אפשר להגיד שבניתי לי ולה מפה אסטרולוגית ואמרו שיש לנו זיגיות משלימה.  

תגובות

גלי צבי-ויס / זוגיות משלימה / 04/04/2016 07:17