יצירות אחרונות
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (1 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (1 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
בודדים סוחבים שנים משקעים (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -22/06/2026 06:00
קולע הסלים חלק ד - פרק אחרון (4 תגובות)
בבר 1 /סיפורים -21/06/2026 22:00
פִּרְחֵי הַגַּן שֶׁנִּקְטְפוּ (4 תגובות)
אביה /שירים -21/06/2026 17:09
כמו ילדה תמימה (12 תגובות)
מרים /שירים -21/06/2026 14:08
השקת הספר ״לדוג תקווה״ (18 תגובות)
גלי צבי-ויס /שירים -21/06/2026 11:36
שירים
האין והיאשהאין והיש האין והיש חברים טובים מינקותם נולדו לשתי אימהות חברות טובות גדלו באותה שכונה, ביקרו באותו גן ולמדו באותה כיתה עם זאת היו שונים מאוד זה מזה האין היה שתלטן מאוד, מרבה לכעוס ונוהג באלימות היש נגרר אחריו,האין הקטין את היש , זלזל ופגע בו לא פעם. כולם אהבו את היש העדין ונהנו להעניק לו חיבוק בכול הזדמנות מאחר והיה חביב,טוב לב וצנוע ואילו האין הפך לבריון וכולם פחדו ממנו האין קינא מאוד-רוצה חיבוק, רוצה אהבה אך חוץ מאימו לא חיבק אותו איש קשה היה לחבק ולאהוב אותו עקב התנהגותו אבל הוא נזקק מאוד להכרה ולאהבה היש לא ויתר לאט ובסבלנות גבר עליו. אך לא סילק אותו מחייו,כי ידע שאיתו הוא יעריך יותר את מה שיש לו תגובות
אביה
/
אילה - יופי של רעיון בין האין והיש - ובוחרת כמובן ביש - חודש כסלו נפלא ומואר
/
19/11/2017 12:13
אילה בכור
/
גם אני תמיד תודה לך חברה מקסימה
/
19/11/2017 12:33
גלי צבי-ויס
/
אהבה
/
19/11/2017 14:18
אילה בכור
/
בשאיפה ישתנו היש יגבר על האין-תודה אהובה
/
19/11/2017 16:26
גלי צבי-ויס
/
בהחלט זו השאיפה.
/
19/11/2017 17:39
לילי א.
/
להעריך את היש ואת האין - נהדר כתבת יקרה !
/
19/11/2017 17:48
אילה בכור
/
תודה לילי אני מאוד מעריכה את היש
/
19/11/2017 23:28
יקיר (יקי) דסא©
/
לדעת להעריך את היש. חשוב ביותר.
/
19/11/2017 19:37
אילה בכור
/
בהחלט האין נותן פרופורציות-תודה יקי
/
19/11/2017 23:29
דויד סמוכה
/
יפה ומשעשע כתיבה חיננית
/
20/11/2017 04:51
אילה בכור
/
תודה לך איש יקר
/
20/11/2017 12:22
אודי גלבמן
/
שוב הסגנון השובבני וה�
/
20/11/2017 05:41
אילה בכור
/
תודה איש חביב את תמיד משמח אותי במילותך
/
20/11/2017 12:23
יום טוב צבי
/
נבחר ביש
/
20/11/2017 08:00
אילה בכור
/
יחי היש...תודה
/
20/11/2017 12:23
גליה אזולאי
/
נהדר להיות ביש, נהדר ל�
/
20/11/2017 18:03
אילה בכור
/
האין הוא בן לוויה קבוע להערכת הטוב..תודה גליה
/
20/11/2017 18:55
עליזה ארמן זאבי
/
אילה יקרה !בשורה התחתו
/
20/11/2017 23:20
אילה בכור
/
בהחלט זאת המטרה לחבור ליש..תודה לך ויום טוב
/
21/11/2017 10:08
התחברותתגובתך נשמרה |