יצירות אחרונות
שינה טובה (0 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (2 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (11 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
אוהדים הורסים (2 תגובות)
jakuper /סיפורים -22/06/2026 14:08
אומללה (13 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -22/06/2026 13:18
מלכת חדר הכושר (4 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -22/06/2026 12:50
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
שירים
הֲכִי טוֹב אֲנִי זוֹכֵר אֶת הַקִּבּוּץהֲכִי טוֹב אֲנִי זוֹכֵר אֶת הַקִּבּוּץ אֶת
הַמִּלְחָמָה, אֶת הַבֻּסְתָּן אֶת
הַגִּיּוּס והָשִיבּוּץ אֶת
הַצְּרִיפִים שֶׁנִּקְנוּ יְשֵׁנִים אֶת
חֲפִירוֹת מִלְחֶמֶת הַשִּׁחְרוּר אֶת
הָעֵצִים שַׂמְתּוֹ זְקוּפִים וְאֶת
נוֹהָגֵנוּ, הַנִּפְסָד, לַעֲשׂוֹת אֶת הָאָסוּר הֲכִי
טוֹב אֲנִי זוֹכֵר אֶת הַקִּבּוּץ אֶת
הַמְטֻפֶּלֶת, וְשׁוֹמֶרֶת הַלַּיְלָה אֶת
בֶּגֶד הַהֲקָמָה וְאֶת הָקוּנץ אֶת
הַמַּטָּע וְהַפַּרְדֵּס אֶת
שָׂדוֹת הָאֲפוּנָה אֶת
הַטְּרַקְטוֹר הַנּוֹסֵעַ רֶבֶרס וְאֶת
פֵּרוֹת הָעוֹנֶה הֲכִי
טוֹב אֲנִי זוֹכֵר אֶת הַקִּבּוּץ כִּי
טוֹב בּוֹ לְהִזָּכֵר שֶׁטּוֹב
הַפָּנִים מֵהַחוּץ אֶת
בִּתִּי הַיְלָדִים אֶת
השוֹטֶטוּת בַּבֻּסתַן אֶת
הַפְּרִיצוֹת לְמַחְסָנִים אֶת
זוֹ הַיֹּלְדוֹת המְאֻשֶּׁרֶת, מִן הַסְּתָם הֲכִי
טוֹב אֲנִי זוֹכֵר אֶת הַקִּבּוּץ הֲכִי תגובות
דויד סמוכה
/
יפה ובחן ובהאהבה רבה העברת לנו את אהבתך לקיבוץ של ימי התמימות והתום תבורך איש יקר
/
10/01/2018 05:24
גדי רוטשטין
/
תודה לך דויד. זכרון ילדות טוב..טוב מאוד. כל מה שפחות טוב נשכח מזמן. לא כך?
/
11/01/2018 12:23
גלי צבי-ויס
/
ילדות מאושרת מן הסתם
/
10/01/2018 06:55
גדי רוטשטין
/
תודה לך גלי
/
11/01/2018 12:31
גלי צבי-ויס
/
נמחקים הזכרונות הרעים ורק הטוב נותר ומהדהד בך. זה מקסים!
/
12/01/2018 12:36
אסנת אלון
/
הרבה אושר בשיר. אשריך
/
10/01/2018 11:34
גדי רוטשטין
/
אשראי וטוב לי. תודה לך
/
11/01/2018 12:51
מרים מעטו
/
~love~
/
10/01/2018 11:49
אילה בכור
/
הכי הזכרת לי את ילדותי בקיבוץ נהדר
/
10/01/2018 11:58
גדי רוטשטין
/
אנחנו שנינו מאותו הכפר
/
11/01/2018 13:05
זיגי בר-אור
/
גם לי אותם זיכרונות מד
/
10/01/2018 12:50
גדי רוטשטין
/
לשינויים קוראים התקדמות (נשמע הרבה יותר טוב. לא כך?)
/
11/01/2018 13:06
זיגי בר-אור
/
לא תמיד ולא לכל דבר. בנ
/
11/01/2018 13:44
יקיר (יקי) דסא©
/
הכי טוב לזכור את ימי התום, השובבות והנעורים במיוחד כשאלה התנהלו בצניעות וביושרה. מקסים גדי.
/
10/01/2018 18:22
גדי רוטשטין
/
תודה לך יקי. אכן כך
/
11/01/2018 13:07
יום טוב צבי
/
ילדותך בקיבוץ
/
10/01/2018 18:29
גדי רוטשטין
/
תודה לך חבר
/
11/01/2018 18:01
גליה אזולאי
/
כמה יפה גדי, כאילו שטי�
/
10/01/2018 20:31
סהרור-תומר קליין
/
קיבוץ זכרונות
/
10/01/2018 21:42
גדי רוטשטין
/
תודה רבה לך תומר
/
11/01/2018 18:01
עליזה ארמן זאבי
/
נוסטלגיה על כל המשתמע.
/
11/01/2018 22:46
התחברותתגובתך נשמרה |