יצירות אחרונות
מריל (1 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (9 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (6 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
מלב הציפור המתוקה בוקעים (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -23/06/2026 06:00
עוגיית הזמן-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -23/06/2026 02:04
שינה טובה (2 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (3 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (15 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
שירים
שיר מזמור לעוגיותשיר מזמור לעוגיות עוגייה, את רק יוצאת מן התנור וכבר סקרנית לדעת לאיזה פה תיכנסי, מי יאכל אותך ומי ייהנה ממך. סבלנות, קודם תתקררי לצנצנת היכנסי עוגי עוגי עוגייה שבי נוחי עד שיגיע תורך רגע קחי למחשבה למי את הולכת לטעימה לפה של נכד שיתמוגג ממך בקול רם אבל לאיזה מהם כי כול אחד וטעמו האחד מבקש אותך עם תמרים ואגוזים קצוצים השני אוהב עם הרבה שוקולדים האחרים בטעם וריח של לימון חושקים. או לפה גדול של
מבוגרים שאת העוגייה כליווי לכוס קפה מבקשים. אך גם פה הדעות חלוקות כי לאחד עוגיית הבראוניז, היא מלכת העוגיות והאחר אוהב אותה עם חמוציות ויש המעדיפים עם חלבה ושומשום כמו שומשומיות הטעמים שונים הדעות חלוקות כולן באהבה נאפות לפי תור וסדר מוכנות בצנצנות שקופות לראווה מוצגות ומחכות
לאכילה ולמתנות תגובות
כרמי לוי
/
, כל אדם וטעמו האישי. זה מתחיל כבר בילדות ההעדפה לטעם
/
06/02/2018 20:47
אילה בכור
/
בהחלט ואני מאפשרת-תודה
/
07/02/2018 12:05
viki.s
/
על טעם וריח אין מה להתווכח אבל ריח העוגיות מטריף את החושים לכולם יפה
/
06/02/2018 23:55
אילה בכור
/
ויקי יקרה תמיד מוזמנת לטעימה ועוד
/
07/02/2018 12:05
גלי צבי-ויס
/
מתוק מתוק
/
07/02/2018 05:56
אילה בכור
/
תודה גלי ויש במה לבחור
/
07/02/2018 12:11
גלי צבי-ויס
/
נכון, זה כייף וטעים.
/
07/02/2018 14:46
יום טוב צבי
/
כמה טעים
/
07/02/2018 10:01
אילה בכור
/
אשמור לך רק תגיד
/
07/02/2018 12:11
יקיר (יקי) דסא©
/
כל אחד וטעמו למרות שכל עוגייה מוסיפה טעם נפלא לחך.
/
07/02/2018 12:05
אילה בכור
/
תודה יקי אכן כן
/
07/02/2018 13:04
אביה
/
אוהבת עוגיות פריכות רכות ו..טעימות יפה כתבת תודה אילה
/
07/02/2018 20:58
אילה בכור
/
תודה אביה אצלינו רק עוגיות תוצרת שלי
/
07/02/2018 22:48
מרים מעטו
/
~love~
/
07/02/2018 23:01
אילה בכור
/
תודה מרים יקרה מוזמנת לטעימות
/
08/02/2018 11:40
דויד סמוכה
/
כל הכבוד גם אני הכנתי עוגיות אתמול יישר כוח
/
08/02/2018 05:21
אילה בכור
/
מאיזה סוג? תהנו
/
08/02/2018 11:41
התחברותתגובתך נשמרה |