יצירות אחרונות
מריל (1 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (9 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (6 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
מלב הציפור המתוקה בוקעים (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -23/06/2026 06:00
עוגיית הזמן-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -23/06/2026 02:04
שינה טובה (2 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (3 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (15 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
שירים
עצבנותעצבנות
כמה עצב יש במילה עצבנות- עצוב אך יש בה גם בנות, האם רק בנות עצובות או עצבניות? או פשוט יותר קל להן להראות העצב מבחוץ? ידוע שהבנות נבונות והן בעלות תובנות, אז למה הן גרות בתוך מילה כמו עצבנות , האם לכן הן עצובות? לכנה בנות לשבת מתחת לעץ ,מהירוק תהיינה רגועות. הכל בגלל חוה, נאמר לה "בעצב תלדי בנים" ועד היום הבנות משלמות את המחיר. איפא הבנים? מה הם מרגישים כשהם עצובים? הם פשוט שקטים, מופנמים, לא מראים וכשהם עצבנים? על הבנות לשמור מרחק מהם. כי אז העצבים שולטים בהם ושום עץ לא יעזור להם. במילה
עצבנות ישנו רק בן אחד
, יוצא דופן ,מראה עצבות, לא מסווה, נועץ הנעץ בכל מקום ומה שיהיה יהיה, והבת מתונה לא עצבנית רק עצובה אולי בגלל הבן העצבני. אבל אחרי ימים מספר סרו העצב והעצבנות כי הבן והבנות חגגו יחד יום הולדת בצביון מיוחד והעצבנות פינתה מקום לעליזות תגובות
מרים מעטו
/
~love~
/
07/02/2018 22:13
אילה בכור
/
חייב להיות סוף טוב-תודה חברה יקרה ולילמנוחה
/
07/02/2018 22:46
viki.s
/
כל כך יפה את מתארת את השיר ואת העצב והעצבים אהבתי עד מאוד אלופה
/
07/02/2018 22:14
אילה בכור
/
תודה יקירתי המקסימה לילהטוב
/
07/02/2018 22:47
כרמי לוי
/
אילה
/
07/02/2018 23:17
אילה בכור
/
תודה לך כנראה שכך בנוי העולם
/
08/02/2018 11:11
גלי צבי-ויס
/
להיות עצבני
/
08/02/2018 07:00
אילה בכור
/
אך לא פשוט עם זאת כך נכון לנהוג-תודה גלי
/
08/02/2018 11:12
גלי צבי-ויס
/
אבל צריך להשתדל, שבת מבורכת אילה יקרה.
/
09/02/2018 07:36
יום טוב צבי
/
לא טוב היות...
/
08/02/2018 10:53
אילה בכור
/
כמה שיותר-תודה יום שמח
/
08/02/2018 11:12
לילי א.
/
עצבנות-עצב בנות ..ובן מתחת לעץ..שמחזיר את העליזות ! אהבתי יקירה סופ"ש מהנה !
/
08/02/2018 12:11
אילה בכור
/
בכול בה ולך המון תודה
/
08/02/2018 16:03
דויד סמוכה
/
אכן עצב רב יש בעצבנות מי ייתן ותחליף את פניה לרוגע ושמחה
/
08/02/2018 19:32
אילה בכור
/
אאמן- תודה ותמיד בשמחה
/
08/02/2018 20:18
התחברותתגובתך נשמרה |