יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
פרידה מחברמה המצב? אתה לא נראה כל כך טוב. תגיד אכלת משהו"? הוא מרים את חולצתו : "אני לא אוכל זה כמה ימים". בטנו נראית שעירה בשיבה ומדובללת. לי הוא נראה מאוד אבוד לאחרונה, הוא נראה כמחפש בשיגעון איזה שהו היגיון לשאלה סבוכה שטורדת את מנוחתו - אך תשובה איין. המוח שלו נדחק לפינה. אני מכיר אותו כטיפוס מופנם. הצעתי לו את עזרתי במידה וירצה משהו ויצאתי את ביתו. הוא התנצל על כך שהוא לא כל כך תקשורתי היום .הבטתי אל תוך עיניו וידעתי שהוא עומד להתאבד. לאחר כחודש שאלתי מכר אם הוא שמע ממנו ולפי הבעתו המשכתי : "הוא בטח איננו והוא עשה זאת לעצמו". המכר עמד המום משום שאף אחד ממכריו לא צפה את זה וכולם מלאים תחושת אשם חוץ ממני, וזאת משום שאני יודע שאין לעצור מתאבד. כשחבר טוב מחליט להתאבד זה מאוד מערער. אני יודע עמוק בתוך תוכי שלא ניתן היה לעשות דבר על מנת למנוע זאת. היום כבר שנה ללכתו ואחותו מתקשרת אליי להודיע לי על טקס הזכרה. זה עומד להיות מאוד מביך עצוב ושקט. למען האמת מאז לכתו אני כל כך פוחד שזה עלול לקרות גם לי. כי בסה"כ אני מנהל אורח חיים מאוד דומה לשלו ואני תוהה אני אגיע לגילו האם אני גם אהיה באותו סיכון כמוהו. יש לי הרגשה שההתאבדות שלו דווקא נותנת לי חיים, כאילו אני נהיה זהיר, חזק יותר,ונמנע מלעשות את הטעויות שהוא עשה. מנסה להתחקות אחר הלך רוחו שלפני המעשה וכך אולי אוכל להיות חכם וזהיר יותר. הוי אני מצטער שאני נשמע כך מבולבל אך זה באמת לא נעים שחבר טוב כך נפרד מן החיים. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |