יצירות אחרונות
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (1 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (5 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
צְרוֹר פְּרָחִים לִנְכָדַי (7 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -26/06/2026 18:14
יתכן ואחזור לכתב שירים (6 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
שירים
אֱלֹהִים בָּרֵךְ אֶת אָמֵרִיקָהאֱלֹהִים בָּרֵךְ אֶת אָמֵרִיקָה/ש.כֹּהֵן אֱלֹהִים בָּרֵךְ אֶת אָמֵרִיקָה, כִּי עֵינֵי כֹּל הָעוֹלָם לְשָׁם הֵן נְשׂוּאוֹת. עִם עֲלוֹת הַשַּׁחַר נָשִׂיא חָדָשׁ נִבְחַר. הַאִם תֵּעָלֵם עַכְשָׁו הָאַלִּימוּת ? הַאִם תִּפָּסֵק הַגִּזְעָנוּת? הַאִם חֶמְלָה תִּהְיֶה כָּאן הַמִּלָּה? אוֹ רְצִיחוֹת וִירִי בָּרְחוֹבוֹת שֶׁל חַפִּים מִפֶּשַׁע. אֱלֹהִים, בָּרֵךְ נָא אֶת אָמֵרִיקָה. אָנָּא דְּאַג שֶׁהַנָּשִׂיא יִהְיֶה בִּשְׁבִיל כֻּלָּם, וְלֹא תִּהְיֶה שָׁם מַשְׁמָעוּת לְצֶבַע הָאָדָם, שֶׁהַחִנּוּךְ וְהַבְּרִיאוּת יִהְיוּ שָׁם נַחֲלַת הַכְּלָל, וְעַל פֶּסֶל הַחֵרוּת הַלַּפִּיד יוּנַף אֶל עַל, וְאוֹר גָּדוֹל יַגִּיעַ עַד קְצֵה הָעוֹלָם, וְעַל קַרְנֵי הָאוֹר תִּרְכַּב אָז הַתִּקְוָה. יוֹם חָדָשׁ בָּא לָעוֹלָם וְכֻלָּנוּ יַחַד אָז נַכְרִיז בְּקוֹל תְּפִלָּה God bless America אֱלֹהִים בָּרֵךְ נָא אֶת אָמֵרִיקָה. 8.11.2020 תגובות
אורנה
/
ונאמר אמן ונבורך גם כן. האם שינוי? האם לטובה? ימים יגידו. שבוע טוב יקר
/
08/11/2020 05:54
גלי צבי-ויס
/
קול התקווה
/
08/11/2020 07:43
יום טוב צבי
/
עיני העולם כולו
/
08/11/2020 08:03
אודי גלבמן
/
קודם כל...הלוארי שהאמר�
/
08/11/2020 11:13
לילי,,,א
/
סמל החירות של אמריקה -האם הוא רק פסל ? או שמשאלת לב ? ,, יפה ונהדר עוררת גם בי התהיות לעוצמה של אומה בימינו , האם עדיין זו השתלטות על כל העולם
/
08/11/2020 11:53
אלה לי
/
לזו התפילה הברכה ~love~ אמן
/
08/11/2020 12:19
עידית אורדן
/
שתפילתך תתגשם! ואולי ע
/
08/11/2020 12:41
אילה בכור
/
רק ימים יגידו- שלך לבית הלבן את השיר..
/
08/11/2020 13:31
רבקה ירון
/
***
/
08/11/2020 14:15
מרים מעטו
/
שמוליק יקרכדאי שאלוהי
/
08/11/2020 15:43
דני זכריה
/
אלוהים ברך את אמריקה
/
08/11/2020 17:40
יקיר (יקי) דסא©
/
שאמריקה תישאר חזקה בשבילנו.. זה החשוב שמוליק יקר.
/
08/11/2020 20:52
נורית ליברמן
/
God bless America
/
08/11/2020 21:24
גדי רוטשטין
/
נס יהיה לנו וגם הוא הרשע ילך
/
09/11/2020 02:11
התחברותתגובתך נשמרה |