סיפורים

איך שהגלגל מסתובב- חלק 3

איך שהגלגל מסתובב/ש.כהן

 

חלק מס 3

חמישה חודשים חלפו מאז ירדו יחד ריקי ודני במדרגות הרבנות מחובקים לעבר רכבם. חמישה חודשים בהם ריקי ציפתה שדני יעשה מעשה ויתגרש מאשתו ויפרק את משפחתו בשבילה, הרי היא עמדה בהסכם ועשתה זאת בשבילו.

אבל דני דחה אותה כל פעם בתואנה אחרת. הם נפגשו שלוש פעמים בשבוע בדירתה של ריקי, עכשיו כשעידו לא גר יותר בדירה, ונאלץ לעזוב את הבית לטובת דירה קטנה יותר אותה שכר  בתל – אביב יכלו ריקי ודני להיפגש בחופשיות, אך עננים של דאגות החלו להופיע בשמי חייה של ריקי. לא כך חשבה שזה יהיה המצב. היא רצתה את דני רק בשבילה. לא העלתה בדעתה שהיא תהיה האישה השניה בחייו של דני.

*

עידו חזר לשגרת חייו, עם בוקר הלך לעבודתו. הוא עבד בחברה קטנה שפיתחה מוצרים למערכת הביטחון. הוא עבד כשצריך עד השעות המאוחרות של הלילה גם כדי לשכוח מבדידותו. כשהגיע לביתו כל מה שרצה זה להתקלח ולישון. חודש עבר מאז ביקר אצל תמי, ובליבו גמלה ההחלטה שהוא על מעשה כזה לא חוזר.

כשנכנס באותו לילה למיטה אחרי המקלחת הפעיל את מקלט הטלוויזיה בדיוק כדי לשמוע את מבזק חדשות הלילה. הידיעה האחרונה שהקריין הקריא סקרנה אותו, "בפשיטה שעשתה המשטרה על דירה קטנה בפאתי העיר פתח תקוה היא תפסה שתי נערות לוויי בזמן שהיו עסוקות עם לקוח. השתיים הובלו לתחנת  המשטרה למעצר, הלקוח שוחרר" הקריא הקריין את הידיעה בלשון לקונית ויבשה.

*

ריקי החליטה להתקשר לדני כדי להבין אחת ולתמיד לאן הולכת מערכת היחסים שלהם להתפתח. ביד רועדת מכעס צלצלה לדני. דני לא ענה. ריקי החליטה לכתוב לו הודעת וואטסאפ.

"דני יקירי, אתה יודע שאני אוהבת אותך, ועשיתי הכל כדי ששנינו נהיה ביחד. אני לא מבינה את התנהגותך, אני רוצה לדעת לאן פנינו, מחכה להסברים ממך. שלך ריקי שאוהבת".

ריקי הביטה במכשיר הנייד שלה, הסימן הכחול הצביע על כך שדני קרא את ההודעה. אך משום מה לא הגיב עליה.

הספק מהצעד שעשתה החל  להופיע בליבה של ריקי, והיא החליטה לעשות מעשה.

*

עידו הקשיב לידיעה בקשב רב. זה חיזק אצלו את ההכרה שלנערת ליווי הוא  לעולם לא ילך.

"עוד אמצא אהבה, אני בטוח" ניסה לשכנע את עצמו ושקע בחלומות שם הוא צועד יד ביד עם אהובתו על שפת הים ויחד מביטים בשתיקה בשחפים החגים ממעל.

צלצול  הטלפון הנייד העיר אותו מהחלום בו היה שקוע.

עידו הביט בנייד ולא זיהה את המספר. בכל זאת החליט לענות.

"הלו, כן מי זה?" שאל.

"זו תמי, אתה זוכר, היית אצלי לפני כחודש, השארת לי את מספר הטלפון שלך, אתה חייב לעזור לי בבקשה", קול נשי מודאג נשמע מעברו השני של הקו.

"מה קרה ? " עידו נשמע נרגש. זכר המפגש עם תמי נערת הליווי עדיין היה טרי בזיכרונו.

"אתה ראית את הידיעה בטלוויזיה, מישהו כנראה הלשין למשטרה מה קורה בדירה שלי, הצטרפה אלי חברה ושנינו היינו ביחד עם אותו הלקוח, אותו שחררו ואותנו עצרו. האם תוכל לבוא לשחרר אותי ? תגיד שאני קרובת משפחה או משהו כזה?" נימה של ייאוש נשמעה בקולה של תמי.

עידו היה המום, הוא עשה הכל כדי שלא יזהו אותו מאז הגיע לדירה הקטנה של תמי. ההחלטה שגמלה בליבו לא לקשור עצמו לתחום המסוכן הזה לא השתנתה.

"אתה שומע אותי? תענה בבקשה" רעד קולה של תמי.

"כן, אני שומע אותך, למה את חושבת שאני יכול לעזור?" שאל עידו, ההתרגשות בקולו לא פסקה.

"אמרו לי שאם קרוב משפחה יבוא לכאן הם ישחררו אותי" ענתה תמי שנשמעה ממש מתחננת.

"ואין לך קרובי משפחה אמיתיים?" שאל בפליאה עידו כשנורות אזהרה נדלקות במוחו ואומרות לו תיזהר עם הסיפור הזה.

"המשפחה שלי חרדית, גרה בבני ברק, הם כולם ניתקו איתי קשר כששמעו

שחזרתי בשאלה. הם לא יודעים דבר וחצי במה אני עוסקת. אתה התקווה האחרונה שלי  לצאת עכשיו מתחנת המשטרה הזאת." תמי נשמעה בוכייה.

עידו הקשיב לתמי ונפשו סערה, הוא חש כאילו הוא על ספינה רעועה המטלטלת לה על פני גלים בים סוער ועוד רגע עומדת לטבוע ואז כשהביט לים ראה את אחת הנוסעות נופלת למים והחלה לזעוק "הצילו". בדמיונו  קפץ למים הסוערים, אחז בידה של הטובעת והחזיר אותה לספינה.

עידו התעשת ובליבו גמלה החלטה.

*

 

ריקי  הבינה שמערכת היחסית שלה עם דני היתה מבוססת על שקר אחד גדול. היא אהבה את דני, הסקס איתו היה חלומי וההבטחות שלו שהיא כל עולמו היו הבטחות סרק. ריקי חשה פגועה, היא התגרשה מעידו בשבילו, זה היה הסכם בעל פה בינה לבן דני. דני לא עמד במילתו ועכשיו מתייחס אליה כמו אל אויר.

"לא, אני לא אעבור על זה בשתיקה"  אמרה לעצמה. ריקי התקלחה ואחר מכן לבשה שמלה כחולה המבליטה את קימורי גופה ואז נעמדה מול הראי והתאפרה, ומרחה על השפתיים אודם אדום חושני. לאחר שהסתרקה הביטה על עצמה במראה "איזו אישה יפה" אמרה לעצמה וחייכה . ריקי לקחה את התיק הקטן ושמה אותו על כתפה, ואז לקחה גם את מפתחות מכונית הסוזוקי סוופט האדומה מודל 2016 . וירדה לחניה הצמודה לבלוק בו גרה, נכנסה לאוטו וביד רועדת מהתרגשות התניעה את הרכב ונסעה.

 

ההמשך מחר..

תגובות

שמואל כהן / תודה אביה יקרה, / 28/07/2021 06:05
גלי צבי-ויס / התפתחות / 28/07/2021 06:50
שמואל כהן / תודה גלי יקרה / 28/07/2021 07:01
יום טוב צבי / תסבוכות / 28/07/2021 08:50
שמואל כהן / תודה יום טוב היקר / 28/07/2021 09:11
אורנה / עכשיו / 28/07/2021 09:38
שמואל כהן / תודה אורנה יקרה / 28/07/2021 10:06
שמואל כהן / תודה צבי היקר / 28/07/2021 11:22
Snunit / וואאו / 28/07/2021 15:30
שמואל כהן / תודה רבקה יקרה , / 28/07/2021 15:51
אודי גלבמן / הקטע עם החרדים היה נהד / 28/07/2021 19:03
שמואל כהן / תודה יקי היקר, / 29/07/2021 11:39
יצחק אור / אדום גורלי... / 29/07/2021 17:27
רחל בנגורה / אוי אוי אוי... / 31/07/2021 09:55